Kampioen Real Madridquote:1 Real Madrid 38 85
2 Villarreal 38 77
3 FC Barcelona 38 67
4 Atletico Madrid 38 64
5 Sevilla FC 38 64
6 Racing Santander 38 60
7 Real Mallorca 38 59
8 UD Almeria 38 52
9 Deportivo la Coruna 38 52
10 Valencia 38 51
11 Athletic de Bilbao 38 50
12 Espanyol 38 48
13 Real Betis Sevilla 38 47
14 Getafe CF 38 47
15 Real Valladolid 38 45
16 Recreativo de Huelva 38 44
17 Osasuna 38 43
18 Real Zaragoza 38 42
19 Murcia 38 30
20 Levante UD 38 26
quote:FC Barcelona Camp Nou 98,772
Real Madrid Santiago Bernabéu 80,354
RCD Espanyol Estadi Olímpic Lluís Companys 55,926
Atlético Madrid Vicente Calderón 55,005
Valencia CF Mestalla 53,311
Real Betis Manuel Ruiz de Lopera 52,132
Sevilla FC Ramón Sánchez Pizjuán 45,500
Athletic Bilbao San Mamés 39,750
Deportivo de La Coruña Riazor 34,600
Málaga La Rosaleda 28,900
Real Valladolid Estadio José Zorrilla 26,512
Sporting de Gijon El Molinón 25,885
RCD Mallorca ONO Estadi 23,142
Villarreal CF El Madrigal 23,000
Racing de Santander El Sardinero 22,400
Recreativo de Huelva Nuevo Colombino 21,600
CA Osasuna Estadio Reyno de Navarra 19,553
Getafe CF Coliseum Alfonso Pérez 16,300
UD Almería Estadio del Mediterráneo 15,000
CD Numancia Los Parajitos 9,700
Ben ermee bezig. Het vorige topic had geen OP, vandaar dat ik het dacht.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:08 schreef RayMania het volgende:
Er is wel een OP. Plak dat plaatje er maar in.
Dat zei ik direct al toen ze hem geen nieuw contract aanboden. Mata was, samen met Álvaro Negredo de drijvende kracht achter Castilla toen ze met een vrij sterk seizoen bezig waren in de Segunda División. De resultaten waren er niet naar maar het spel was bij vlagen sterk en de goals vielen, veelal door Mata en Negredo. Onbegrijpelijk dat Valencia hem zo makkelijk kon overnemen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:04 schreef Tizitl het volgende:
Ook een slippertje van Real dat ze Mata destijds lieten gaan, iets met krabben achter de oren enzo![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:11 schreef Chadi het volgende:
Madrid laat iedereen gaan die te weinig shirts verkoopt.
Nee, toen speelde Busquets ipv Keita..quote:Op zondag 10 mei 2009 18:17 schreef RayMania het volgende:
Sterke opstelling weer. Zelfde als tegen Chelsea, hè?
Gefeliciteerd trouwens, Platoquote:Op zondag 10 mei 2009 18:19 schreef Plato1980 het volgende:
Kijken of Barcelona kampioen wordt op deze geweldige dag.
Nope ipv Puyol geloof ikquote:Op zondag 10 mei 2009 18:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, toen speelde Busquets ipv Keita..
Ow ja.quote:
Nee,Yaya speelde voor Puyol.quote:
Dank, we zijn er nog lang niet, maar dat is zaak voor morgen, vandaag allen maar genieten van deze ongelooflijke ontsnapping uit de hel.quote:
zo 10/5 Barcelona - Villarrealquote:
In je eentjequote:
Nee, met z'n drieënquote:
Verschil van 30 punten tussen de nr. 1 en nr. 6 is wel schandalig zeg.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
zo 10/5 Barcelona - Villarreal
1 Barcelona 34 27 4 3 85 100 - 28
6 Villarreal 34 15 10 9 55 49 - 46
Kratje bier staat klaar.![]()
Straks feestje bouwen![]()
3 - 0![]()
Mijn over?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, met z'n drieën![]()
En uiteraard jouw over plusminus 110 minuten uitlachen
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Soulja_Boy het volgende:
Casillias are you watching?
Valdes hoefde in de laatste 2 wedstrijden in ieder geval geen 9 tegendoelpunten te slikken. Lawlquote:
Ja dat ligt echt aan de keeperquote:Op zondag 10 mei 2009 19:34 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Valdes hoefde in de laatste 2 wedstrijden in ieder geval geen 9 tegendoelpunten te slikken. Lawl
Dat sowieso.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaloezie is watching?
Dat ben je als Nederlandse supporter van een buitenlandse topclub in zekere zin per definitie. Jij zou ook niks met Real hebben als die club het grootste deel van de afgelopen 50 jaar in de middenmoot van de Segunda doorgebracht had.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:41 schreef WeebI het volgende:
Successupporters are you watching?
Hij moet die bal juist helemaal niet aannemen daar en als hij doet moet hij het met het andere been doenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Sammie toch. Zo fraaie opgezette combinatie met Xavi en dan is je aanname beroerd.
Klopt, maar kampioenswedstrijden zijn bijna nooit mooi.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef duguid het volgende:
Barca speelt wel een stuk chaotischer dan normaal vind ik, heb nog weinig echt goede aanvallen gezien met goed positiespel en een keer raken
Akkoord. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het altijd supporteren van je club en het uit een holletje kruipen op het moment dat je 'favoriete club' kampioen kan worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ben je als Nederlandse supporter van een buitenlandse topclub in zekere zin per definitie. Jij zou ook niks met Real hebben als die club het grootste deel van de afgelopen 50 jaar in de middenmoot van de Segunda doorgebracht had.
Ajacieden zijn bijna allemaal per definitie pro Barcaquote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
Akkoord. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het altijd supporteren van je club en het uit een holletje kruipen op het moment dat je 'favoriete club' kampioen kan worden.
De weg naar succes begint hieronderquote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Wayoflife_ het volgende:
Wat heeft hij nu eigenlijk op zijn buik staan?
Dat ga je niet menenquote:
Nee, maar toen het beeld even kut ging bij Sport1 heb ik gelijk een stream aan gedaan..quote:
* FireFox1 wijst naar Weeblquote:
En wie beschuldig je hiervan dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
Akkoord. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het altijd supporteren van je club en het uit een holletje kruipen op het moment dat je 'favoriete club' kampioen kan worden.
Net zoals Catalonen bijna allemaal per definitie pro Ajax zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ajacieden zijn bijna allemaal per definitie pro Barca
Aha, op die fiets.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, maar toen het beeld even kut ging bij Sport1 heb ik gelijk een stream aan gedaan..
Heb je die successupporter ook weer hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef Bardamu het volgende:
Wop wop! De titel zo goed al binnen (y)
Alle mensen die hier normaal nooit posten.quote:
Dus als ze hier nooit posten volgen ze per definitie La Liga niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Alle mensen die hier normaal nooit posten.
Nee, dan zijn ze per definitie successupporter, want ze laten vrijwel alleen wat horen als er (bijna) wat te halen valt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dus als ze hier nooit posten volgen ze per definitie La Liga niet?![]()
De vlag hangt halfstok.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:05 schreef Chadi het volgende:
Kom jongens verpest het kampioensfeest nou niet
Hoezo? Barcelona is een waardige kampioen. Real heeft de tweede plaats aan Barca te danken want Real kreeg iedere keer de vorige tegenstander van Barca ...quote:
Ja nou bedankt hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 20:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo? Barcelona is een waardige kampioen. Real heeft de tweede plaats aan Barca te danken want Real kreeg iedere keer de vorige tegenstander van Barca ...
Dat hoeft toch ook helemaal niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:16 schreef Wayoflife_ het volgende:
[Flame]
Weebl, ik vindt het heerlijk dat jij zo zit te foeteren op succes supporters, ik zou het namelijk ook doen.![]()
Maar helaas zitten de echte supporters niet 24/7 fok te F5' en nieuwe posts neer te planten.
[/Flame]
Ik postte voor dit seizoen hier ook niet en ik ben voor Barca. Maakt dat mij een successupporter ondanks dat ik de eerste seizoenshelft toen ik in Barcelona was alle wedstrijden van Barcelona heb gezien in ofwel het stadion of op de Catalaanse televisie of la Sexta?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Alle mensen die hier normaal nooit posten.
Ik denk het wel..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee of de festiviteiten straks toevallig op TVE zijn te volgen?
Er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik postte voor dit seizoen hier ook niet en ik ben voor Barca. Maakt dat mij een successupporter ondanks dat ik de eerste seizoenshelft toen ik in Barcelona was alle wedstrijden van Barcelona heb gezien in ofwel het stadion of op de Catalaanse televisie of la Sexta?
Zal niet heel lang zijn denk ik, Milan-Juve zullen ze wel snel naar toe gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het wel..![]()
Ook sport1 blijft er nog even bij volgens mij.
Maar eerst winnen, tis nog niet afgelopen.
Ik ken wel een club die zon talentvolle geweldenaar zou willen hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Caceres mag vertrekken Eddy? Dat lijkt me stug.
Om 21 uur is er een journaal. Dus daar zal wel uitgebreid aandacht zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het wel..![]()
Maar eerst winnen, tis nog niet afgelopen.
Ik ga zo ook Milan Juve kijken.. hopen dat milan wintquote:Op zondag 10 mei 2009 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal niet heel lang zijn denk ik, Milan-Juve zullen ze wel snel naar toe gaan.
Om 20.55 is Milan-Juve.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het wel..![]()
Tv3 zal het sowieso wel uitzenden. Dat is namelijk Catalaanse tv. Daar zijn ook streams van te vinden, lijkt me.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee of de festiviteiten straks toevallig op TVE zijn te volgen?
Als hij em niet had neergelegd was het een scoringskans geweest. dus best wel terecht roodquote:
Nee. En ik kan het weten, want ik ben heel objectief in dezen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:40 schreef leroytje het volgende:
[..]
Als hij em niet had neergelegd was het een scoringskans geweest. dus best wel terecht rood
Hier nog éénquote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. En ik kan het weten, want ik ben heel objectief in dezen.
Bedankt voor al je toevoegingen, brengen het topic echt naar een hoger niveau.quote:
Neeeheeee.quote:
Dan zou ik als ik jou was die PI van je vorige post maar eens wijzigen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef RayMania het volgende:
Omg, de beker wordt uitgereikt bij Barça - Osasuna.
Kampioen worden is wat belangrijker natuurlijk. Vind het aan de ene kant wel vet, maar aan de andere kant jammer dat we niet spelers kunnen sparen met twee finales in aankomst.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was die PI van je vorige post maar eens wijzigen.
Dan nog, het echte feest is dan al geweest. Feest is in of na het weekend van het kampioenschap. Kijk maar naar AZ. Dat het in het stadion nog is, is meer een formaliteit.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
Ik ga nu twijfelen. De beker wordt wel uitgereikt in de eerstkomende thuiswedstrijd, toch?
op sport1 zei de verslaggever dat het na de laatste speeldag is.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
Ik ga nu twijfelen. De beker wordt wel uitgereikt in de eerstkomende thuiswedstrijd, toch?
Volgens mij hangt dat af van wat de club zelf wil?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
Bij deze wedstrijd was ik in Barcelona. Niet in het stadion, maar op een camping in de buurt. Ik ging met een zooi Spanjaarden kijken, maar die waren allemaal voor Real. Dat vond ik toen erg apart. Schijnbaar trokken veel Spanjaarden alleen voor het strand naar Catalonie. Het was erg spannend of Mallorca het kon vasthouden, maar toen het gelijk werd, was de wedstrijd eigenlijk al wel beslist. Real zette aan en wist vrij makkelijk een voorsprong te behalen en uit te bouwen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef WeebI het volgende:
Kampioenswedstrijden zijn de laatste jaren wel knotsgek
In 2007 moest Real Madrid winnen van Mallorca, maar die gekke eilandbewoners komen al snel op 0-1 en lijken alles te gaan verpesten, omdat Barcelona al met 5-0 voor staat tegen Nàstic. Uiteindelijk komt het toch nog goed door twee goals van invaller Reyes en een kopgoal van Diarra.
Ik heb die wedstrijd later nog terug moeten kijken. Mijn verhaal staat hier.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef Palau het volgende:
[..]
Bij deze wedstrijd was ik in Barcelona. Niet in het stadion, maar op een camping in de buurt. Ik ging met een zooi Spanjaarden kijken, maar die waren allemaal voor Real. Dat vond ik toen erg apart. Schijnbaar trokken veel Spanjaarden alleen voor het strand naar Catalonie. Het was erg spannend of Mallorca het kon vasthouden, maar toen het gelijk werd, was de wedstrijd eigenlijk al wel beslist. Real zette aan en wist vrij makkelijk een voorsprong te behalen en uit te bouwen.
Qua spanning leek het wel hetzelfde als voor mij afgelopen woensdag. Dat je accu juist dan het begeeft. Heb je trouwens toen ook nog gezien hoe het groots gevierd werd in het Bernabeu? Na afloop van de kampioenswedstrijd was er meteen een groots feest.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd later nog terug moeten kijken. Mijn verhaal staat hier.
Uiteraardquote:Op zondag 10 mei 2009 21:14 schreef Palau het volgende:
[..]
Qua spanning leek het wel hetzelfde als voor mij afgelopen woensdag. Dat je accu juist dan het begeeft. Heb je trouwens toen ook nog gezien hoe het groots gevierd werd in het Bernabeu? Na afloop van de kampioenswedstrijd was er meteen een groots feest.
Op een bepaalde manier is het niet eens verrassend, aangezien Espanyol natuurlijk aan een opmars bezig is. Als het dit vasthoudt is het zo goed als veilig.quote:
Forlán blijft bij mij onlosmakelijk verbonden met dit:quote:Op zondag 10 mei 2009 22:55 schreef WeebI het volgende:
Forlán
Ik hoop echt dat hij de Pichichi pakt. Wat een topspits is dat zeg, verdient hem zeker meer dan Eto'o.
Knap van Atléti, deze comeback
Ik moet altijd terugdenken aan deze:quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Forlán blijft bij mij onlosmakelijk verbonden met dit:
1 van zijn grootste misser bij zijn periode bij Man Utd.
Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft zo geweldig ontwikkeld de afgelopen jaren na Man Utd.
Was volgens mij slechts een oefenpotje, maar nogquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Forlán blijft bij mij onlosmakelijk verbonden met dit:
1 van zijn grootste misser bij zijn periode bij Man Utd.
Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft zo geweldig ontwikkeld de afgelopen jaren na Man Utd.
Zeg ....quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef sezten het volgende:
HA! Toch stiekem mooi om Barça zo ten onder zien te gaan
Niet dat ze geen kampioen gaan worden.quote:
quote:Kwetsuur Metzelder vergroot defensieve zorgen Real
Christoph Metzelder kan ten minste twee weken niet in actie komen voor Real Madrid. De Duitse verdediger liep op de training van zijn club een spierscheur op in zijn bovenbeen, waardoor hij de resterende drie duels van De Koninklijke waarschijnlijk moet missen.
Als het herstel van Metzelder (28) spoedig verloopt, is hij wellicht weer inzetbaar in het slotduel van het seizoen, op 31 mei tegen Osasuna. De druiven zijn door de blessure zuur voor zowel Real-trainer Juande Ramos als Metzelder zelf, die de laatste duels een basisplaats bemachtigde door de schorsing van collega-verdediger Pepe.
Voor Ramos betekent de kwetsuur van Metzelder dat hij achterin zal moeten improviseren. Vermoedelijk schuift hij Gabriel Heinze of Sergio Rámos een plaatsje op naar het centrum. Metzelder speelde de afgelopen twee seizoenen door divers blessureleed maar twintig duels voor de Madrilenen. In december onderging hij nog een neusoperatie.
Twee andere spelers van Real Madrid, Wesley Sneijder en Javier Saviola, maakten dinsdag wel hun opwachting op de training. Daarnaast trainde Arjen Robben apart in verband met een lichte blessure.
Waar heb je het overquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef sezten het volgende:
HA! Toch stiekem mooi om Barça zo ten onder zien te gaan
Dat ze exclusief een kleine teen al kampioen waren maar het dan nog verpest word, waardoor ze nog geen kampioen zijn.quote:
quote:Pepe krijgt nul op het rekest bij beroep tegen schorsing
De tuchtcommissie van de Spaanse voetbalbond (RFEF) heeft besloten de tien duels schorsing die Real Madrid-verdediger Pepe eerder kreeg opgelegd, te handhaven. De Portugees zat al drie duels op de tribune en moet zodoende ook de overige zeven wedstrijden aan zich voorbij laten gaan.
Pepe veroorzaakte in de slotfase van het competitieduel tegen Getafe, eind vorige maand, een strafschop door Francisco Casquero een duw te geven in het strafschopgebied. Toen de middenvelder van Getafe eenmaal op de grond lag schopte Pepe tegen zijn benen en raakte hij ook zijn onderrug. De gemoederen liepen vervolgens nog hoger op; de Portugees verkocht Juan Ángel Albín een vuistslag, schold de vierde scheidsrechter uit en betrad bij het derde doelpunt het speelveld.
De Spaanse bond was ongenadig in haar oordeel en schorst de verdediger voor tien wedstrijden. Het beroep dat Pepe en De Koninklijke aantekenden, wordt niet gehonoreerd. De Madrilenen kunnen nu nog wel een nieuw bezwaar indienen bij een hoger orgaan, maar het is nog niet duidelijk of de club daartoe over zal gaan. Pepe mist in ieder geval alle resterende duels van het seizoen en de eerste ronden na de zomer.
En Barça of Real niet uitzenden? No way..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef RubenSosa het volgende:
Zondag 21.00 Atl Madrid - Valencia.
Wordt NIET uitgezonden door sport1. Heb inmiddels al een mailtje gestuurd en ook al bericht terug gekregen dat ik in ieder geval niet de enige ben die hun benaderd heeft in verband met deze wedstrijd. Misschien dat het nog aangepast kan worden.
Dus iedereen die wilt dat deze wedstrijd op sport1 komt moet even mailen naar : klantenservice@alleenopeen.tv
Real speelt zaterdag, barca speelt zondag om 1900quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef sezten het volgende:
[..]
En Barça of Real niet uitzenden? No way..
Dat ze bij Real überhaupt in protest gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:07 schreef Palau het volgende:
Pepe mag blij zijn met slechts 10 duels. Die kerel is rijp voor de psychiater als je zo'n overtreding begaat.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Come on Villarreal.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:08 schreef sezten het volgende:
Van der Vaart, wie kent hem niet Van der Vaart Van der Vaart en natuurlijk Sylvie Meis![]()
Hala madrid![]()
Groetjes jorienvdherik
Zo is Barca ook kampioenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
A ha. Leuk ja maar doe toch maar de 2-1 scoren Villarreal.
Nou ja gezien de verdediging van Villarreal is het beter voor mijn hart dat ze nu alvast afstand nemen, des te kleiner de kans het voor hun nog volledig misgaat.quote:
Voor Barca is het denk ik handiger om kampioen te worden en zo snel mogelijk voor de voorbereiding op de CL.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me leuker om kampioen te worden, terwijl je speelt. Maar aan de andere kant, dan zit je op Mallorca.
Geen enkele verdediging in de Spaanse competitie is veel soepsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja gezien de verdediging van Villarreal is het beter voor mijn hart dat ze nu alvast afstand nemen, des te kleiner de kans het voor hun nog volledig misgaat.
Zitten ze nu toch ook al?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me leuker om kampioen te worden, terwijl je speelt. Maar aan de andere kant, dan zit je op Mallorca.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |