Akkoord. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het altijd supporteren van je club en het uit een holletje kruipen op het moment dat je 'favoriete club' kampioen kan worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ben je als Nederlandse supporter van een buitenlandse topclub in zekere zin per definitie. Jij zou ook niks met Real hebben als die club het grootste deel van de afgelopen 50 jaar in de middenmoot van de Segunda doorgebracht had.
Ajacieden zijn bijna allemaal per definitie pro Barcaquote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
Akkoord. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het altijd supporteren van je club en het uit een holletje kruipen op het moment dat je 'favoriete club' kampioen kan worden.
De weg naar succes begint hieronderquote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Wayoflife_ het volgende:
Wat heeft hij nu eigenlijk op zijn buik staan?
Dat ga je niet menenquote:
Nee, maar toen het beeld even kut ging bij Sport1 heb ik gelijk een stream aan gedaan..quote:
* FireFox1 wijst naar Weeblquote:
En wie beschuldig je hiervan dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
Akkoord. Maar er is een wezenlijk verschil tussen het altijd supporteren van je club en het uit een holletje kruipen op het moment dat je 'favoriete club' kampioen kan worden.
Net zoals Catalonen bijna allemaal per definitie pro Ajax zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ajacieden zijn bijna allemaal per definitie pro Barca
Aha, op die fiets.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, maar toen het beeld even kut ging bij Sport1 heb ik gelijk een stream aan gedaan..
Heb je die successupporter ook weer hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:58 schreef Bardamu het volgende:
Wop wop! De titel zo goed al binnen (y)
Alle mensen die hier normaal nooit posten.quote:
Dus als ze hier nooit posten volgen ze per definitie La Liga niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Alle mensen die hier normaal nooit posten.
Nee, dan zijn ze per definitie successupporter, want ze laten vrijwel alleen wat horen als er (bijna) wat te halen valt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dus als ze hier nooit posten volgen ze per definitie La Liga niet?![]()
De vlag hangt halfstok.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:05 schreef Chadi het volgende:
Kom jongens verpest het kampioensfeest nou niet
Hoezo? Barcelona is een waardige kampioen. Real heeft de tweede plaats aan Barca te danken want Real kreeg iedere keer de vorige tegenstander van Barca ...quote:
Ja nou bedankt hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 20:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo? Barcelona is een waardige kampioen. Real heeft de tweede plaats aan Barca te danken want Real kreeg iedere keer de vorige tegenstander van Barca ...
Dat hoeft toch ook helemaal niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:16 schreef Wayoflife_ het volgende:
[Flame]
Weebl, ik vindt het heerlijk dat jij zo zit te foeteren op succes supporters, ik zou het namelijk ook doen.![]()
Maar helaas zitten de echte supporters niet 24/7 fok te F5' en nieuwe posts neer te planten.
[/Flame]
Ik postte voor dit seizoen hier ook niet en ik ben voor Barca. Maakt dat mij een successupporter ondanks dat ik de eerste seizoenshelft toen ik in Barcelona was alle wedstrijden van Barcelona heb gezien in ofwel het stadion of op de Catalaanse televisie of la Sexta?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Alle mensen die hier normaal nooit posten.
Ik denk het wel..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee of de festiviteiten straks toevallig op TVE zijn te volgen?
Er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik postte voor dit seizoen hier ook niet en ik ben voor Barca. Maakt dat mij een successupporter ondanks dat ik de eerste seizoenshelft toen ik in Barcelona was alle wedstrijden van Barcelona heb gezien in ofwel het stadion of op de Catalaanse televisie of la Sexta?
Zal niet heel lang zijn denk ik, Milan-Juve zullen ze wel snel naar toe gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het wel..![]()
Ook sport1 blijft er nog even bij volgens mij.
Maar eerst winnen, tis nog niet afgelopen.
Ik ken wel een club die zon talentvolle geweldenaar zou willen hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Caceres mag vertrekken Eddy? Dat lijkt me stug.
Om 21 uur is er een journaal. Dus daar zal wel uitgebreid aandacht zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het wel..![]()
Maar eerst winnen, tis nog niet afgelopen.
Ik ga zo ook Milan Juve kijken.. hopen dat milan wintquote:Op zondag 10 mei 2009 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal niet heel lang zijn denk ik, Milan-Juve zullen ze wel snel naar toe gaan.
Om 20.55 is Milan-Juve.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het wel..![]()
Tv3 zal het sowieso wel uitzenden. Dat is namelijk Catalaanse tv. Daar zijn ook streams van te vinden, lijkt me.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee of de festiviteiten straks toevallig op TVE zijn te volgen?
Als hij em niet had neergelegd was het een scoringskans geweest. dus best wel terecht roodquote:
Nee. En ik kan het weten, want ik ben heel objectief in dezen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:40 schreef leroytje het volgende:
[..]
Als hij em niet had neergelegd was het een scoringskans geweest. dus best wel terecht rood
Hier nog éénquote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. En ik kan het weten, want ik ben heel objectief in dezen.
Bedankt voor al je toevoegingen, brengen het topic echt naar een hoger niveau.quote:
Neeeheeee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |