Ik denk het wel..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee of de festiviteiten straks toevallig op TVE zijn te volgen?
Er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik postte voor dit seizoen hier ook niet en ik ben voor Barca. Maakt dat mij een successupporter ondanks dat ik de eerste seizoenshelft toen ik in Barcelona was alle wedstrijden van Barcelona heb gezien in ofwel het stadion of op de Catalaanse televisie of la Sexta?
Zal niet heel lang zijn denk ik, Milan-Juve zullen ze wel snel naar toe gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het wel..![]()
Ook sport1 blijft er nog even bij volgens mij.
Maar eerst winnen, tis nog niet afgelopen.
Ik ken wel een club die zon talentvolle geweldenaar zou willen hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Caceres mag vertrekken Eddy? Dat lijkt me stug.
Om 21 uur is er een journaal. Dus daar zal wel uitgebreid aandacht zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het wel..![]()
Maar eerst winnen, tis nog niet afgelopen.
Ik ga zo ook Milan Juve kijken.. hopen dat milan wintquote:Op zondag 10 mei 2009 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal niet heel lang zijn denk ik, Milan-Juve zullen ze wel snel naar toe gaan.
Om 20.55 is Milan-Juve.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het wel..![]()
Tv3 zal het sowieso wel uitzenden. Dat is namelijk Catalaanse tv. Daar zijn ook streams van te vinden, lijkt me.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee of de festiviteiten straks toevallig op TVE zijn te volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |