Dan zou ik als ik jou was die PI van je vorige post maar eens wijzigen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef RayMania het volgende:
Omg, de beker wordt uitgereikt bij Barça - Osasuna.
Kampioen worden is wat belangrijker natuurlijk. Vind het aan de ene kant wel vet, maar aan de andere kant jammer dat we niet spelers kunnen sparen met twee finales in aankomst.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was die PI van je vorige post maar eens wijzigen.
Dan nog, het echte feest is dan al geweest. Feest is in of na het weekend van het kampioenschap. Kijk maar naar AZ. Dat het in het stadion nog is, is meer een formaliteit.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
Ik ga nu twijfelen. De beker wordt wel uitgereikt in de eerstkomende thuiswedstrijd, toch?
op sport1 zei de verslaggever dat het na de laatste speeldag is.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
Ik ga nu twijfelen. De beker wordt wel uitgereikt in de eerstkomende thuiswedstrijd, toch?
Volgens mij hangt dat af van wat de club zelf wil?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
Bij deze wedstrijd was ik in Barcelona. Niet in het stadion, maar op een camping in de buurt. Ik ging met een zooi Spanjaarden kijken, maar die waren allemaal voor Real. Dat vond ik toen erg apart. Schijnbaar trokken veel Spanjaarden alleen voor het strand naar Catalonie. Het was erg spannend of Mallorca het kon vasthouden, maar toen het gelijk werd, was de wedstrijd eigenlijk al wel beslist. Real zette aan en wist vrij makkelijk een voorsprong te behalen en uit te bouwen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:02 schreef WeebI het volgende:
Kampioenswedstrijden zijn de laatste jaren wel knotsgek
In 2007 moest Real Madrid winnen van Mallorca, maar die gekke eilandbewoners komen al snel op 0-1 en lijken alles te gaan verpesten, omdat Barcelona al met 5-0 voor staat tegen Nàstic. Uiteindelijk komt het toch nog goed door twee goals van invaller Reyes en een kopgoal van Diarra.
Ik heb die wedstrijd later nog terug moeten kijken. Mijn verhaal staat hier.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef Palau het volgende:
[..]
Bij deze wedstrijd was ik in Barcelona. Niet in het stadion, maar op een camping in de buurt. Ik ging met een zooi Spanjaarden kijken, maar die waren allemaal voor Real. Dat vond ik toen erg apart. Schijnbaar trokken veel Spanjaarden alleen voor het strand naar Catalonie. Het was erg spannend of Mallorca het kon vasthouden, maar toen het gelijk werd, was de wedstrijd eigenlijk al wel beslist. Real zette aan en wist vrij makkelijk een voorsprong te behalen en uit te bouwen.
Qua spanning leek het wel hetzelfde als voor mij afgelopen woensdag. Dat je accu juist dan het begeeft. Heb je trouwens toen ook nog gezien hoe het groots gevierd werd in het Bernabeu? Na afloop van de kampioenswedstrijd was er meteen een groots feest.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:08 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd later nog terug moeten kijken. Mijn verhaal staat hier.
Uiteraardquote:Op zondag 10 mei 2009 21:14 schreef Palau het volgende:
[..]
Qua spanning leek het wel hetzelfde als voor mij afgelopen woensdag. Dat je accu juist dan het begeeft. Heb je trouwens toen ook nog gezien hoe het groots gevierd werd in het Bernabeu? Na afloop van de kampioenswedstrijd was er meteen een groots feest.
Op een bepaalde manier is het niet eens verrassend, aangezien Espanyol natuurlijk aan een opmars bezig is. Als het dit vasthoudt is het zo goed als veilig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |