maar dat doet het anp al.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef DennisMoore het volgende:
Die zogenaamde 'schat aan informatie' op internet... klopt dat wel? Da's een beetje het punt van Koelman. Het gros van de weblogs met 'nieuws' is elkaar aan 't quoten. Dat zou snel opdrogen als de bronnen opdrogen. Wat hou je dan over? ANP-berichtjes, gekleurde persberichten, columns en man-bijt-hond-spul...
Het échte nieuws wordt dan in ieder geval stukken minder toegankelijk. Het moet verzameld worden, vertaald, herschreven etc.
Je moet weten waar je moet zoeken, maar het internet bevat zeker een schat aan informatie. Echter zou je dit wel moeten spiegelen aan de informatie die te vinden is in boeken, kranten, dossiers en andere werken waar achtergrondinformatie te vinden is.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef DennisMoore het volgende:
Die zogenaamde 'schat aan informatie' op internet... klopt dat wel?
De vraag is of de gemiddelde lezer wel op niveau zit te wachten. Je kunt het hier in NWS ook wel zien: sensatienieuws en incidenten scoren geweldig, de topics vliegen vol...quote:Op maandag 11 mei 2009 11:43 schreef DennisMoore het volgende:
Die 'burgerjournalistiek' stelt nou niet enorm veel voor eigenlijk en ontstijgt maar zelden het niveau man-bijt-hond of auto-tegen-lantaarnpaal, of soms wat ooggetuigenverslagen met brakke gsm-picjes.
Hamburger vs biefstuk.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:43 schreef isogram het volgende:
De vraag is of de gemiddelde lezer wel op niveau zit te wachten. Je kunt het hier in NWS ook wel zien: sensatienieuws en incidenten scoren geweldig, de topics vliegen vol...
Wat er moet gebeuren is kranten moeten GEEN adhoc meer niews meer hebben. Dat heeft iedereen al lang en breed via journaal, internet, mobiel of wat voor bronquote:Op maandag 11 mei 2009 11:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou Murdoch deze column hebben gelezen?
inderdaad dus, de kranten hebben alleen een meerwaarde als ze achtergronden uitdiepen bij het nieuws, onderzoek plegen, en dingen te lezen geven die ik niet een dag eerder via 10 verschillende bronnen tot me genomen hebquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat er moet gebeuren is kranten moeten GEEN adhoc meer niews meer hebben. Dat heeft iedereen al lang en breed via journaal, internet, mobiel of weet ik veel gelezen.
kranten moet gedegen onderzoeken doen. Zaken blootleggen en geen mietjes gedoe zoals het nu is.
Beerputten moeten geopend worden. Fora staan vol met NWO Wereldpolitiek, Global Warming, Chemtrails, 911, medicatie, vaccinatie noem het allemaal maar op. In de kranten staat GEEN letter of deze zaken waar het internet dus bol van staat.
Journalistiek waar een stel journalisten weken aan werken waarbij dan iets onthuld wordt a la Watergate.
Zeg me wanneer is er iets GROOTS aan het licht gebracht door journalistiekwerk in Nederland.!?!!
Kranten als Trouw, AD en Volkskrant zijn nu gewoon veredelde 1dag-oud-ANP-doorschuivers. Met zo nu en dan eens een Katern item over een goed boek, film of bedriegelijk milieu onzin.
Kranten zijn ten dode opgeschreven tenzij zi onthullingen maken. ANP, vriendjes politiek en belangenverstrengeling MOET doorbroken worden.
Nu zal er geen gedegen artikel komen over medicatie,vaccinatie of sneers naar andere industrien . vanwege de reclame-inkomsten. Dat is zeer verdervelijk en kwalijk te noemen. De krant zoals het nu is huichelachtig shit wat geen enkel bestaansrecht heeft.
Lees je toch lekker de Daily Mail.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat er moet gebeuren is kranten moeten GEEN adhoc meer niews meer hebben. Dat heeft iedereen al lang en breed via journaal, internet, mobiel of weet ik veel gelezen.
kranten moet gedegen onderzoeken doen. Zaken blootleggen en geen mietjes gedoe zoals het nu is.
Beerputten moeten geopend worden. Fora staan vol met NWO Wereldpolitiek, Global Warming, Chemtrails, 911, medicatie, vaccinatie noem het allemaal maar op. In de kranten staat GEEN letter of deze zaken waar het internet dus bol van staat.
Journalistiek waar een stel journalisten weken aan werken waarbij dan iets onthuld wordt a la Watergate.
Zeg me wanneer is er iets GROOTS aan het licht gebracht door journalistiekwerk in Nederland.!?!!
Kranten als Trouw, AD en Volkskrant zijn nu gewoon veredelde 1dag-oud-ANP-doorschuivers. Met zo nu en dan eens een Katern item over een goed boek, film of bedriegelijk milieu onzin.
Kranten zijn ten dode opgeschreven tenzij zi onthullingen maken. ANP, vriendjes politiek en belangenverstrengeling MOET doorbroken worden.
Nu zal er geen gedegen artikel komen over medicatie,vaccinatie of sneers naar andere industrien . vanwege de reclame-inkomsten. Dat is zeer verdervelijk en kwalijk te noemen. De krant zoals het nu is huichelachtig shit wat geen enkel bestaansrecht heeft.
Reageer dan niet, als je het niet kan bevatten.quote:
Lambiekje, jeb hebt ten dele gelijk. Kranten moeten meer onderzoek doen en het nieuws achter het nieuws blootleggen. Dat is immers de enige manier waarop kranten een toegevoegde waarde krijgen. Echter, om nou direct 9/11 complotten te gaan publiceren. Dan moeten er wel heel concrete bewijzen zijn alvorens een dergelijk artikel kan worden gepubliceerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat er moet gebeuren is kranten moeten GEEN adhoc meer niews meer hebben. Dat heeft iedereen al lang en breed via journaal, internet, mobiel of wat voor bron
Kranten moet gedegen onderzoeken doen, zaken blootleggen en geen mietjes gedoe zoals het nu is.
Beerputten moeten geopend worden. Fora staan vol met NWO Wereldpolitiek, Global Warming, Chemtrails, 911, medicatie, vaccinatie noem het allemaal maar op. In de kranten staat GEEN letter over deze zaken.
Kranten als Trouw, AD en Volkskrant zijn nu gewoon veredelde 1dag-oud-ANP-doorschuivers. Met zo nu en dan eens een Katern item over een goed boek, film of milieu onzin.
Kranten zijn ten dode opgeschreven tenzij zij onthullingen maken. ANP, vriendjes politiek en belangenverstrengeling MOET doorbroken worden. Het is gewoon gelul in de marge op deze manier.
Nu zal er geen gedegen artikel komen over medicatie,vaccinatie of sneers naar andere industriën, vanwege de reclame-inkomsten. Dat is zeer verdervelijk en kwalijk te noemen.
De krant zoals het nu is is, huichelachtig shit, wat geen enkel bestaansrecht heeft.
Ik geloof dat ik al meermalen heb uitgelegd waarom jij veel zaken niet bevat, maar ik haalde de Daily Mail aan omdat die bijvoorbeeld ook paginagroot over zogenaamde vaccin schandalen berichtten destijds. Om vervolgens nadat bleek dat het een en ander toch niet helemaal klopte de schuld volledig bij Andrew Wakefield te leggen in plaats van zelf enige verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Reageer dan niet, als je het niet kan bevatten.
Hoeft niet meteen 911.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lambiekje, jeb hebt ten dele gelijk. Kranten moeten meer onderzoek doen en het nieuws achter het nieuws blootleggen. Dat is immers de enige manier waarop kranten een toegevoegde waarde krijgen. Echter, om nou direct 9/11 complotten te gaan publiceren. Dan moeten er wel heel concrete bewijzen zijn alvorens een dergelijk artikel kan worden gepubliceerd.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen 911.
Ze moeten nu pagina groot zetten:
Groningen wil KANKERGEZWEL van Nederland worden.
WiFi-hotspot: hoogste electrosmog ter wereld.
Dan gaat Leukemie de nieuwe volksziekte worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef John.Milton het volgende:
[..]
![]()
Ik kan je alvast vertellen dat in de nabije toekomst nog veel steden gaan volgen in Nederland. Daarbij is ook onderzoek gedaan naar de gezondheidsrisico's.
Ach, een beetje vitamine C en dat is ook weer genezen en anders neem je maar een lekker homeopathisch middeltje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dan gaat Leukemie de nieuwe volksziekte worden.
Ze betalen me nog steeds niet genoeg om me over te halen die kranten te gaan lezen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:23 schreef Monidique het volgende:
"The Wall Street Journal, de New York Post, The Times of London, de Sun and The Australian."
ONOES! Straks moeten we betalen om deze kwaliteitskranten te lezen...
...
Wat is er precies mis met de WSJ of Times?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:06 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ze betalen me nog steeds niet genoeg om me over te halen die kranten te gaan lezen.
Weet ik niet, ik raaskal ook maar wat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met de WSJ of Times?
Vanwaar die diepgewortelde haat jegens kranten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:06 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ze betalen me nog steeds niet genoeg om me over te halen die kranten te gaan lezen.
Omdat er leugens, bedrog, misleiding en haat wordt geprageerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanwaar die diepgewortelde haat jegens kranten?
UMTS/ DECT/ WIFI onderzoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:27 schreef John.Milton het volgende:
[..]
![]()
Ik kan je alvast vertellen dat in de nabije toekomst nog veel steden gaan volgen in Nederland. Daarbij is ook onderzoek gedaan naar de gezondheidsrisico's.
en wéér doe je het... je plaatst een link naar ten eerste een vage site en ten tweede een link die helemaal geen ene drol met het topic te maken heeft (net als trouwens die opmerking over Groningen daar vlak boven)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
UMTS/ DECT/ WIFI onderzoeken
Kan nog leuk worden in ons fascistische verboten-land
tsss...Hebben ze daar nu nog geen perfect werkend homoepatisch middeltje tegen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
UMTS/ DECT/ WIFI onderzoeken
Kan nog leuk worden in ons fascistische verboten-land
Tip: lees eens iets anders dat Telegraaf en nu.nlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat er leugens, bedrog, misleiding en haat wordt geprageerd.
categoriseer het nieuws maar eens.
Meerendeel is : Penis afgehakt. Kind verkracht. Gezin uitgemoord, en Paris Hilton is op een feest geweest.
Echt issues worden NIET behandeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |