abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68867539
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

nu.nl

Hoe wereldvreemd kun je zijn. Op internet zijn vast geen alternatieven te vinden
Ik will best betalen voor een goede krant op internet
dus gratis krant lezen, maar doorklikken om het artikel te lezen kost 3 euro per maand
  zondag 10 mei 2009 @ 13:18:16 #27
93664 waht
Mushir
pi_68868645
Murdoch = Goebbels. En blijkbaar ook een geldwolf.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:22:34 #29
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68868732
Ik betaal er geen reet voor, alle info blijft evengoed bereikbaar. Wil je diepgang, dan zoek je ergens een discussie op (zoals op een forum). Ze hebben dit 'in het begin' ook al geprobeerd te blocken, maar dat gaat dus niet lukken. Sluit je krantenbedrijf dan maar gewoon.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
pi_68868740
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

FP is geen forum...
Fok is niet alleen forum...
pi_68868751
"The Wall Street Journal, de New York Post, The Times of London, de Sun and The Australian."

ONOES! Straks moeten we betalen om deze kwaliteitskranten te lezen...

...
pi_68868813
Meneer is niet helemaal bij de tijd denk ik.
Je kan wel alle kranten betaald op internet zetten, maar er zijn zat alternatieven.
pi_68868817
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef waht het volgende:
Murdoch = Goebbels. En blijkbaar ook een geldwolf.
Dit vind ik zo'n onzin.

En als je dit echt vindt, dan moet je ook geen nieuws meer kijken/lezen, want in principe komt het al het nieuws bij Murdoch vandaan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68868842
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit vind ik zo'n onzin.

En als het echt vindt, dan moet je ook geen nieuws meer kijken/lezen, want in principe komt het al het nieuws bij Murdoch vandaan.
Bron?
pi_68868875
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:26 schreef McKillem het volgende:

[..]

Bron?
Het is algemeen bekend dat de headlines die dagelijks de media domineren maar bij een paar bedrijven vandaan komen.

Het is voor kranten e.d. is het gewoon veel te duur om zelf nieuws te maken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 10 mei 2009 @ 13:28:41 #36
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68868885
Valt natuurlijk te proberen en er zullen vast wel wat mensen zijn die er voor gaan betalen.
Wel heerlijk achterhaald, zolang er gratis alternatieven zijn voor het doorsnee nieuws ga ik niet betalen.
Evenmin voor een goed interview, onderzoek enz. trouwens.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:29:05 #37
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68868890
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:26 schreef McKillem het volgende:
Bron?
Murdoch zelf dus !
  zondag 10 mei 2009 @ 13:30:09 #38
78918 SeLang
Black swans matter
pi_68868905
Veel 'kwaliteits' content wordt allang voor betaald op internet, dus dat is het probleem niet.
Het echte probleem (voor Murdoch) is dat de meeste kranten gewoon geen kwaliteits content bieden waar mensen voor willen betalen.

'Nieuws' is een goedkope commodity die iedereen al aanbiedt dus daar zul je nooit veel op gaan verdienen. Goede publicaties met diepte en opinie die niet iedereen kan aanbieden wordt nu ook in electronische vorm allang voor betaald, dus ik zie het probleem niet zo.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_68868925
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:30 schreef SeLang het volgende:
Veel 'kwaliteits' content wordt allang voor betaald op internet, dus dat is het probleem niet.
Het echte probleem (voor Murdoch) is dat de meeste kranten gewoon geen kwaliteits content bieden waar mensen voor willen betalen.
Dat hebben die kranten aan zichzelf te danken, omdat ze niks anders doen dan nieuws copy-pasten van de "Murdochs" in deze wereld.
pi_68868928
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat de headlines die dagelijks de media domineren maar bij een paar bedrijven vandaan komen.

Het is voor kranten e.d. is het gewoon veel te duur om zelf nieuws te maken.
Kranten misschien ja, maar de nieuws wereld is groter dan alleen kranten.
pi_68868929
Goede zaak

Vaak wordt nieuws, dat door kranten is gepubliceerd, ordinair gejat door kutsites die worden gerund door een clubje vrijwilligers. Lekker dan
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_68868949
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:31 schreef McKillem het volgende:

[..]

Kranten misschien ja, maar de nieuws wereld is groter dan alleen kranten.
Ja maar er zijn maar een paar bedrijven die echt zelf content creeeren en dus boven in de nieuwspiramide staan, alles wat daar onder staat copy-paste dat nieuws.
pi_68868956
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:30 schreef SeLang het volgende:

'Nieuws' is een goedkope commodity die iedereen al aanbiedt dus daar zul je nooit veel op gaan verdienen. Goede publicaties met diepte en opinie die niet iedereen kan aanbieden wordt nu ook in electronische vorm allang voor betaald, dus ik zie het probleem niet zo.
Maar wat is de meerwaarde van dat zgn kwaliteits content?
Wat is er daar beter dan wat ik bijvoorbeeld op nu.nl lees?
  zondag 10 mei 2009 @ 13:33:21 #44
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68868971
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef McKillem het volgende:
Diepgang, achtergronden, feiten ??
pi_68868979
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja maar er zijn maar een paar bedrijven die echt zelf content creeeren en dus boven in de nieuwspiramide staan, alles wat daar onder staat copy-paste dat nieuws.
Ah kijk, nu zijn er al een paar bedrijven. Dus het komt toch niet alleen bij die gast weg.
pi_68868981
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef McKillem het volgende:

[..]

Kijk als je nieuws leest ter entertainment dan maakt het allemaal niet uit.
Maar als jij je echt oprecht wil laten informeren (wat heel weinig mensen willen in deze wereld) zal je het nieuws moeten zoeken op 1 van de weinige content generators.
pi_68868996
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:33 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ah kijk, nu zijn er al een paar bedrijven. Dus het komt toch niet alleen bij die gast weg.
Die Murdoch heeft ook overal aandelen. En het maakt ook niet uit of het 1 bedrijf is of het er hooguit 5 zijn, want ook daar geldt wat bij andere bedrijven geldt die maar met heel weinig zijn in de branche.
pi_68869016
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:33 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Diepgang, achtergronden, feiten ??
En daar heb ik wat precies aan?
Het nieuws houd ik alleenmaar bij voor dingen die direct op mij effect kunnen hebben (zoals die griepshit om maar een voorbeeld te noemen) de rest kan mij niet aan mijn reet roesten, in grote lijnen.
Ik denk niet dat er zo achterlijk veel mensen zijn die gaan betalen voor nieuws, als de simpele berichtgeving van bijvoorbeeld nu.nl voldoende is.
pi_68869032
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die Murdoch heeft ook overal aandelen. En het maakt ook niet uit of het 1 bedrijf is of het er hooguit 5 zijn, want ook daar geldt wat bij andere bedrijven geldt die maar met heel weinig zijn in de branche.
5 bedrijven voor al het nieuws op deze hele planeet.
Geloof je het zelf?
pi_68869045
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef McKillem het volgende:

[..]

5 bedrijven voor al het nieuws op deze hele planeet.
Geloof je het zelf?
Er zijn inderdaad maximaal 5 bedrijven die wereldnieuws maken in deze wereld, de rest doet niks anders dan copy-pasten en herschrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')