Ik will best betalen voor een goede krant op internetquote:Op zondag 10 mei 2009 10:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
nu.nlHoe wereldvreemd kun je zijn. Op internet zijn vast geen alternatieven te vinden
Dit vind ik zo'n onzin.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:18 schreef waht het volgende:
Murdoch = Goebbels. En blijkbaar ook een geldwolf.
Bron?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n onzin.![]()
En als het echt vindt, dan moet je ook geen nieuws meer kijken/lezen, want in principe komt het al het nieuws bij Murdoch vandaan.
Het is algemeen bekend dat de headlines die dagelijks de media domineren maar bij een paar bedrijven vandaan komen.quote:
Dat hebben die kranten aan zichzelf te danken, omdat ze niks anders doen dan nieuws copy-pasten van de "Murdochs" in deze wereld.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:30 schreef SeLang het volgende:
Veel 'kwaliteits' content wordt allang voor betaald op internet, dus dat is het probleem niet.
Het echte probleem (voor Murdoch) is dat de meeste kranten gewoon geen kwaliteits content bieden waar mensen voor willen betalen.
Kranten misschien ja, maar de nieuws wereld is groter dan alleen kranten.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat de headlines die dagelijks de media domineren maar bij een paar bedrijven vandaan komen.
Het is voor kranten e.d. is het gewoon veel te duur om zelf nieuws te maken.
Ja maar er zijn maar een paar bedrijven die echt zelf content creeeren en dus boven in de nieuwspiramide staan, alles wat daar onder staat copy-paste dat nieuws.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kranten misschien ja, maar de nieuws wereld is groter dan alleen kranten.
Maar wat is de meerwaarde van dat zgn kwaliteits content?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:30 schreef SeLang het volgende:
Veel 'kwaliteits' content wordt allang voor betaald op internet, dus dat is het probleem niet.
Het echte probleem (voor Murdoch) is dat de meeste kranten gewoon geen kwaliteits content bieden waar mensen voor willen betalen.
'Nieuws' is een goedkope commodity die iedereen al aanbiedt dus daar zul je nooit veel op gaan verdienen. Goede publicaties met diepte en opinie die niet iedereen kan aanbieden wordt nu ook in electronische vorm allang voor betaald, dus ik zie het probleem niet zo.
Diepgang, achtergronden, feiten ??quote:Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef McKillem het volgende:
Maar wat is de meerwaarde van dat zgn kwaliteits content?
Wat is er daar beter dan wat ik bijvoorbeeld op nu.nl lees?
Ah kijk, nu zijn er al een paar bedrijven. Dus het komt toch niet alleen bij die gast weg.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja maar er zijn maar een paar bedrijven die echt zelf content creeeren en dus boven in de nieuwspiramide staan, alles wat daar onder staat copy-paste dat nieuws.
Kijk als je nieuws leest ter entertainment dan maakt het allemaal niet uit.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
Maar wat is de meerwaarde van dat zgn kwaliteits content?
Wat is er daar beter dan wat ik bijvoorbeeld op nu.nl lees?
Die Murdoch heeft ook overal aandelen. En het maakt ook niet uit of het 1 bedrijf is of het er hooguit 5 zijn, want ook daar geldt wat bij andere bedrijven geldt die maar met heel weinig zijn in de branche.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ah kijk, nu zijn er al een paar bedrijven. Dus het komt toch niet alleen bij die gast weg.
En daar heb ik wat precies aan?quote:
5 bedrijven voor al het nieuws op deze hele planeet.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die Murdoch heeft ook overal aandelen. En het maakt ook niet uit of het 1 bedrijf is of het er hooguit 5 zijn, want ook daar geldt wat bij andere bedrijven geldt die maar met heel weinig zijn in de branche.
Er zijn inderdaad maximaal 5 bedrijven die wereldnieuws maken in deze wereld, de rest doet niks anders dan copy-pasten en herschrijven.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
5 bedrijven voor al het nieuws op deze hele planeet.
Geloof je het zelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |