dan heet ze natuurlijk Zaraquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:14 schreef right_turn het volgende:
Jullie hebben allemaal normale namen... het is niet eerlijk!
Ja, het topic is gekaapt. Ik trek mezelf uit 'mijn' topic terug!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:15 schreef immortalsean het volgende:
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp?naam=Ferdi&selFrom=1990&selTo=2008&Geslacht=J&Submit=Zoek+deze+naam
mijn naam is aan het uitsterven
tevens: goeie topickaap!
neeee...laatste letter dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, het topic is gekaapt. Ik trek mezelf uit 'mijn' topic terug!
qft, maak anders een poll, met de goeie ertussen, kunnen we kiezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef sinadO het volgende:
Leuk gedaan TS. Halverwege een stromlooptopique naai je ertussenuit.
En ondertussen zit je natuurlijk constant te f5en en te fappen, het hoogtepunt uitstellend tot de 300ste post.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef sinadO het volgende:
En ondertussen zit je natuurlijk constant te f5en en te fappen, het hoogtepunt uitstellend tot de 300ste post.
Geef eerst die naam dan, anders is het nogal een zinloos topic.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Leuk topic! Ik zal zo eens kijken hoe vaak de naam van mijn internetvriendin voorkomt. Op de namenhyves van die naam toch al wel 20 keer!quote:
Heb je die naam inmiddels al verzonnen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef right_turn het volgende:
[..]
Leuk topic! Ik zal zo eens kijken hoe vaak de naam van mijn internetvriendin voorkomt. Op de namenhyves van die naam toch al wel 20 keer!
Dat ouders dat hun kind aandoen... afgekort is het nog erger
Er zijn ook nogsteeds mensen die hun kind Heinrich, Joseph of Hermann noemenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef leetzors het volgende:
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp?naam=Adolf&selFrom=1990&selTo=2008&Geslacht=J
Waarom zijn er toch twee zieke mensen die hun kind ZO noemen
:Squote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef Haque het volgende:
Serieus op die site elke willekeurige meisjesnaam intypen en het bestaat wel bij een jongen :S en andersom net zo!
Wat is de afkorting ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef right_turn het volgende:
[..]
Leuk topic! Ik zal zo eens kijken hoe vaak de naam van mijn internetvriendin voorkomt. Op de namenhyves van die naam toch al wel 20 keer!
Als je dat maar laat,quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nee, het is echt haar naamquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Heb je die naam inmiddels al verzonnen?
Dat je tering aan je pisbuis mag krijgen als je die naam niet geeft.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
2004 belde, ze wilden hun grap terugquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:28 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik kende iemand die Befke heetteMen beweerde destijds dat haar achternaam Pijpers was maar dát geloof ik dan weer niet
Zletlana!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef right_turn het volgende:
[..]
Maar euh waarom maak je dit topic dan, TSquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef right_turn het volgende:
Als ik haar naam hier neerzet, is ze makkelijk te vinden en zijn mijn kansen bij haar verkeken!
Dat zou jammer zijn, want ze is een beautty!
Geloof je het zelf ook ja?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef right_turn het volgende:
Als ik haar naam hier neerzet, is ze makkelijk te vinden en zijn mijn kansen bij haar verkeken!
Want we gaan massaal naar hyves om dr op te zoeken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef right_turn het volgende:
TS loopt alvast op de zaken vooruit!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef Gesloten het volgende:
Waarom heeft nog niemand geklaagd over het feit dat TS een internetdate z`n vriendin noemt in de TT?
Tering aan je pisbuis verdien je dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef right_turn het volgende:
Ben jij het soms?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:34 schreef zomaareennaam het volgende:
Je hebt dr nog nooit irl gezien?
En je noemt dr dan toch een vriendin?
![]()
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef Gesloten het volgende:
Waarom heeft nog niemand geklaagd over het feit dat TS een internetdate z`n vriendin noemt in de TT?
En een gezwel aan z'n kontgat.quote:
We hebben een aantal berichtjes naar elkaar gestuurd. Ik heb het gevoel dat ik haar al heel goed ken!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:34 schreef zomaareennaam het volgende:
Je hebt dr nog nooit irl gezien?
En je noemt dr dan toch een vriendin?
![]()
kijk es bij FIPOquote:
Like the back of your hand zeker.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:38 schreef right_turn het volgende:
[..]
We hebben een aantal berichtjes naar elkaar gestuurd. Ik heb het gevoel dat ik haar al heel goed ken!
Zie sig. Laatste zin.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:38 schreef right_turn het volgende:
[..]
We hebben een aantal berichtjes naar elkaar gestuurd. Ik heb het gevoel dat ik haar al heel goed ken!
Waarom bellen ze jou dan?quote:
En gezwel is pijnlijker. Ik wens hem alle pijn toe die je maar kan bedenken.quote:
Bloed? Jouw? Gast...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:42 schreef mieuwmieuw het volgende:
Je topic bloed dood, als ik jouw was zou ik het zeggen.
Misschien als Lapo!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:42 schreef mieuwmieuw het volgende:
Je topic bloed dood, als ik jouw was zou ik het zeggen.
Dan moeten we gauw het topic volmaken zeker.quote:
Maar niet in die zin.quote:
Was dat een stomme vraag?quote:
Zummergirlquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:46 schreef Acinonyx het volgende:
Dadelijk komt TS in de LAPO doodleuk vertellen dat dat van die begin-letter Z een grap was en dat ze gewoon echt Summergirl heet
quote:
is dat het ?quote:
Zoequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:54 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nee, het is een naam die op de lijst staat
Dus dat was haar naam, die zoek ik al langquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das niet raar
en Zoe Kimball
[ afbeelding ]
Stukken beter danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus dat was haar naam, die zoek ik al lang
quote:
Ik ben bang dat het een hoax was.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:02 schreef right_turn het volgende:
Ze heeft trouwens al een tijdje niet meer gereageerd. Ik ben bang dat onze internetliefde opgedroogd is!
Ik vind dat we recht hebben op de naam!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:02 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een hoax was.
We hebben ondertussen wel recht op een letter erbij!
Nou vooruit dan maar, maar wel cryptisch... de tweede letter is... de tweede letter!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:02 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een hoax was.
We hebben ondertussen wel recht op een letter erbij!
HUEY NIX TEGEN BOXXY EH !!quote:
Ze zei gewoon zUkkOl, en dat was dus duidelijk niet haar naam.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:02 schreef right_turn het volgende:
Ze heeft trouwens al een tijdje niet meer gereageerd. Ik ben bang dat onze ontluikende internetliefde opgedroogd is!
haar naam begint met Zb ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, maar wel cryptisch... de tweede letter is... de tweede letter!
De naam kan mij al niet meer schelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik vind dat we recht hebben op de naam!
Ik heb zelf geprobeerd een 2e topic te openen! Alleen Bio moest die zo nodig dichtgooien.
Er is geen vriendin, er is geen naam, er is enkel zijn rechterhand.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:05 schreef leetzors het volgende:
Niet te snel baggeren nu, anders is de lapo weg en naam ook
Vrouwen uit 1961 mij ook nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:05 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
De naam kan mij al niet meer schelen
Dat doet er idd niets toe. Maar je zal de naam niet prijsgeven, nou, je hebt je portie aandacht gehad hoorquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef sinadO het volgende:
Nu gaat iedereen tvp doen voor de echte naam, heeft TS een stormlooptopique en op pagina 12 blijkt ze Sanne te heten. Oftewel: kuttopic, slotje.
En terrabites aan digitale informatiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Er is geen vriendin, er is geen naam, er is enkel zijn rechterhand.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:07 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat doet er idd niets toe. Maar je zal de naam niet prijsgeven, nou, je hebt je portie aandacht gehad hoor![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef right_turn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gemeentehuis hier in Apeldoorn wordt nu even te goed bewaakt anders ging ik inbreken en stiekem de lijst uit mijn hoofd leren!.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:54 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nee, het is een naam die op de lijst staat
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef sinadO het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |