Geef eerst die naam dan, anders is het nogal een zinloos topic.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, het topic is gekaapt. Ik trek mezelf uit 'mijn' topic terug!
Leuk topic! Ik zal zo eens kijken hoe vaak de naam van mijn internetvriendin voorkomt. Op de namenhyves van die naam toch al wel 20 keer!quote:
Heb je die naam inmiddels al verzonnen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef right_turn het volgende:
[..]
Leuk topic! Ik zal zo eens kijken hoe vaak de naam van mijn internetvriendin voorkomt. Op de namenhyves van die naam toch al wel 20 keer!
Dat ouders dat hun kind aandoen... afgekort is het nog erger
Er zijn ook nogsteeds mensen die hun kind Heinrich, Joseph of Hermann noemenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef leetzors het volgende:
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp?naam=Adolf&selFrom=1990&selTo=2008&Geslacht=J
Waarom zijn er toch twee zieke mensen die hun kind ZO noemen
:Squote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef Haque het volgende:
Serieus op die site elke willekeurige meisjesnaam intypen en het bestaat wel bij een jongen :S en andersom net zo!
Wat is de afkorting ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef right_turn het volgende:
[..]
Leuk topic! Ik zal zo eens kijken hoe vaak de naam van mijn internetvriendin voorkomt. Op de namenhyves van die naam toch al wel 20 keer!
Dat ouders dat hun kind aandoen... afgekort is het nog erger
Als je dat maar laat,quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nee, het is echt haar naamquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Heb je die naam inmiddels al verzonnen?
Dat je tering aan je pisbuis mag krijgen als je die naam niet geeft.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |