2004 belde, ze wilden hun grap terugquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:28 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik kende iemand die Befke heetteMen beweerde destijds dat haar achternaam Pijpers was maar dát geloof ik dan weer niet
Zletlana!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:22 schreef right_turn het volgende:
[..]
Leuk topic! Ik zal zo eens kijken hoe vaak de naam van mijn internetvriendin voorkomt. Op de namenhyves van die naam toch al wel 20 keer!
Dat ouders dat hun kind aandoen... afgekort is het nog erger
Maar euh waarom maak je dit topic dan, TSquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef right_turn het volgende:
Als ik haar naam hier neerzet, is ze makkelijk te vinden en zijn mijn kansen bij haar verkeken!
Dat zou jammer zijn, want ze is een beautty!
Geloof je het zelf ook ja?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef right_turn het volgende:
Als ik haar naam hier neerzet, is ze makkelijk te vinden en zijn mijn kansen bij haar verkeken!
Want we gaan massaal naar hyves om dr op te zoeken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef right_turn het volgende:
TS loopt alvast op de zaken vooruit!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef Gesloten het volgende:
Waarom heeft nog niemand geklaagd over het feit dat TS een internetdate z`n vriendin noemt in de TT?
Tering aan je pisbuis verdien je dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef right_turn het volgende:
Ben jij het soms?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:34 schreef zomaareennaam het volgende:
Je hebt dr nog nooit irl gezien?
En je noemt dr dan toch een vriendin?
![]()
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef Gesloten het volgende:
Waarom heeft nog niemand geklaagd over het feit dat TS een internetdate z`n vriendin noemt in de TT?
En een gezwel aan z'n kontgat.quote:
We hebben een aantal berichtjes naar elkaar gestuurd. Ik heb het gevoel dat ik haar al heel goed ken!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:34 schreef zomaareennaam het volgende:
Je hebt dr nog nooit irl gezien?
En je noemt dr dan toch een vriendin?
![]()
kijk es bij FIPOquote:
Like the back of your hand zeker.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:38 schreef right_turn het volgende:
[..]
We hebben een aantal berichtjes naar elkaar gestuurd. Ik heb het gevoel dat ik haar al heel goed ken!
Zie sig. Laatste zin.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:38 schreef right_turn het volgende:
[..]
We hebben een aantal berichtjes naar elkaar gestuurd. Ik heb het gevoel dat ik haar al heel goed ken!
Waarom bellen ze jou dan?quote:
En gezwel is pijnlijker. Ik wens hem alle pijn toe die je maar kan bedenken.quote:
Bloed? Jouw? Gast...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:42 schreef mieuwmieuw het volgende:
Je topic bloed dood, als ik jouw was zou ik het zeggen.
Misschien als Lapo!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:42 schreef mieuwmieuw het volgende:
Je topic bloed dood, als ik jouw was zou ik het zeggen.
Dan moeten we gauw het topic volmaken zeker.quote:
Maar niet in die zin.quote:
Was dat een stomme vraag?quote:
Zummergirlquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:46 schreef Acinonyx het volgende:
Dadelijk komt TS in de LAPO doodleuk vertellen dat dat van die begin-letter Z een grap was en dat ze gewoon echt Summergirl heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |