Daarom dacht ik dat het mijn post isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij had het toch ook al een keer gezegd? Ik heb het wel al eens gelezen in elk geval
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Awesome!
Ik kijk altijd in mijn suitjamaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef Steve het volgende:
Suiten jullie je allemaal up als je gaat kijken?
deuren dicht ramen dicht , lampen uit , volledig donker , bank dichter naar de tv ,geluid wat hoger , biertje er bij en genieten maarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef Steve het volgende:
Suiten jullie je allemaal up als je gaat kijken?
Hij vroeg niet 'sluiten jullie je helemaal op?'quote:Op zondag 10 mei 2009 03:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
deuren dicht ramen dicht , lampen uit , volledig donker
kamer deuren gaan dicht anders komt daar licht doorquote:Op zondag 10 mei 2009 10:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij vroeg niet 'sluiten jullie je helemaal op?'
Ik denk het niet eerlijk gezegd hoor. Maar nog maar paar aflveringen en dan is S4 ook weer overquote:Op zondag 10 mei 2009 11:10 schreef FrankRicard het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nog wel een slap dit seizoen.
Ja echt heel erg jammer, dan moeten we weer lang wachten!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik denk het niet eerlijk gezegd hoor. Maar nog maar paar aflveringen en dan is S4 ook weer over
S04E22, Right Place, Right Timequote:Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef Ceehaa het volgende:
"My life would never be te same"
Wat is ook alweer de context van de topictitel? Mijn geheugen is een zeef..
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef IQM het volgende:
Promo (met spoilers, natuurlijk) voor S04E23, As Fast As She Can:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of hoefde dat niet in spoilers?![]()
Nope, 2008-2009: http://www.imdb.com/character/ch0084954/filmoseries#tt0460649quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef larry_flynt het volgende:
Stella komt toch ook in seizoen 1 of 2 voor? Of niet?
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef De_Hertog het volgende:
En in de categorie 'dus dáár ken ik haar van': ze speelde de blonde dochter in Roseanne (althans, is een van de twee die haar speelde).
Joh.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Stella de moeder van de kids is.
Heb ik wat gemist?quote:
Hij trouwt met Robin (quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Stella de moeder van de kids is.
De makers hebben al eens gezegd dat de moeder nog niet voorbij is gekomen.quote:
Stom jaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
De makers hebben al eens gezegd dat de moeder nog niet voorbij is gekomen.
En voice over-Ted heeft zelf al meerdere keren duidelijk gemaakt dat Stella niet de moeder is (door onder andere een alternatieve toekomst voor te schotelen waarin Stella 'the mother' is en er opeens twee hele andere kinderen op de bank zitten).
Denk het nietquote:
Ze hebben toch een contract van 110 afleveringen en aan het einde van S4, zijn er slechts 90 geproduceerd. Dus seizoen 5 was al snel veilig, hoewel ze zijn niet compleet tevreden zijn over de kijkcijfers van de seriequote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef -Mo- het volgende:
Mochten er nog mensen twijfelen; de CBS upfront is 20 mei.
Geniale toevoeging toch die Barney voor de complete serie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:08 schreef IQM het volgende:
Minder grappige aflevering dan de laatste paar afleveringen.
Barney had wel weer een paar leuke one-liners.
"Give it a week, you’ll get her back… and her front."
"O, o, o... Did you feel that? I think we just had a what-up quake!"
"Challenge accep... *wijst naar Ted*"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.weddingbridemovie.com bestaat ook (nog) niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef IQM het volgende:
Overigens, wel een beetje jammer van de anders zo creatieve en multimediaal ingestelde schrijvers om geen filmpje klaar te hebben staan op Youtube, nadat Barney zei: "Ted, Ted, go to YouTube. Put in "Robin Scherbatsky morning show vomit"".
Wil jij een vroegtijdig einde van de serie ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:20 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Geniale toevoeging toch die Barney voor de complete serie.
Ik vond het trouwens ook een wat mindere aflevering en wacht op de verassing volgende week voor Ted zijn 31e verjaardag
quote:
Als er een aflevering is, is het altijd maandagavond (Amerikaanse tijd). Dus dinsdagochtend downloadbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
ik dacht dat ie morgenvroeg zou komen
Als ik thuis kom vanmiddag maar direct de download aanzetten
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Als er een aflevering is, is het altijd maandagavond (Amerikaanse tijd). Dus dinsdagochtend downloadbaar.
Haha, helemaal niet gezien ! Ik wil geen vroegtijdig einde. Ik zou het geweldig vinden als de serie net als Scrubs de kans krijgt er een net einde van te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wil jij een vroegtijdig einde van de serie ofzo![]()
![]()
Ik vond 'm ook wel aardig, denk dat het wel een redelijke buildup is naar volgende week (Ted die het wachten zat is enzo)
Eensch!quote:
En even na Robin haar fistbump Ted's ringtonequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eensch!![]()
Oh, en wat mij opviel was Robin die een fistbump eiste van TedBarneyactie
Inderdaad, het verhaal ging eigenlijk nergens naar toe. Maar goed, het is allemaal build-up inderdaad, volgende week komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond hem vooral qua inhoud erg tegenvallen na vorige week. Hadden ze ons vorige week lekker gemaakt door net te doen alsof we de moeder te zien krijgen of iig snel in beeld ging komen. Ging deze aflevering een hele andere wending dan ik had verwacht.
Die was leuk jaquote:
Ik haakte ook pas 2 maanden geleden in. Heb toen bijna alle afleveringen in 1 week tijd gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:53 schreef Darkzell het volgende:
Vorige week begonnen met het kijken van HIMYM maar wat een leuke serie is het zeg. Ben nu bij S02E05 maar jammer dat ik niet eerder begonnen ben met kijken.
Suit up!
In de spoiler tags op de vorige pagina stond daar toch al wat over?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die was leuk ja
Goede aflevering. Mijn gevoel zegt dat we snel iets van de moeder van zijn kids te zien krijgen.
En BTW Stella is echt
Dat stukje even overnieuw gekeken, had dat dus helemaal gemistquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En even na Robin haar fistbump Ted's ringtone
Scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef Parvus het volgende:
In aflevering 17 van seizoen 2 ("Arrivederci, Fiero") kwam trouwens toch voorbij dat Barney nog nooit auto had gereden en toen zijn eerste rijles van Ted kreeg waarbij hij zo bang als iets was.. Blijkbaar rijlessen gehad sinds toen..
Mee eens! het leek net of er iets heel belangrijks ging gebeuren waardoor zijn leven zou veranderen iets belangrijks in zijn leven! (dat vertelde volwassen Ted ook vorige aflevering) Maar dat is (nog) niet echt gebeurd! Wie weet volgende week? Of is Stella nu weer voorgoed weg?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:07 schreef TC03 het volgende:
Wel aardig, alleen die Stella-verhaallijn is een beetje erg zwak in vergelijking met de opbouw van vorige week.
Is gewoon dat liedje van Robin, heb ik al jaren in mijn Winamp staan.quote:
Had hetzelfde, die van haar was ook helemaal niet goed ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wie dacht er trouwens nog meer dat Robin net als gewoonlijk na als 15de een uitgemolken grap nog eens te maken stil aangekeken zou worden, waarna ze na 5 seconden toch haar grap becomplimenteerden?![]()
En toch vond ik die pauze wel mooi, omdat je dacht dat ze wéérquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef MaxC het volgende:
[..]
Had hetzelfde, die van haar was ook helemaal niet goed ofzo
Hij is wel iets geeditquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is gewoon dat liedje van Robin, heb ik al jaren in mijn Winamp staan.
Ja viel mij ook op, hij heeft overigens in een andere aflevering al ooit in een vrachtwagen gereden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef Parvus het volgende:
In aflevering 17 van seizoen 2 ("Arrivederci, Fiero") kwam trouwens toch voorbij dat Barney nog nooit auto had gereden en toen zijn eerste rijles van Ted kreeg waarbij hij zo bang als iets was.. Blijkbaar rijlessen gehad sinds toen..
Je hebt een pmquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:24 schreef larry_flynt het volgende:
Heeft iemand episode 3 van seizoen 4? Ik kan hem nergens vinden en die ik heb is kapot.
Nu wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef IQM het volgende:
[..]
www.weddingbridemovie.com bestaat ook (nog) niet.
Denk niet dat ze dat gepland hebben, maar gewoon een hoop eventuele opties open willen houdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu wel.Al is alleen de poster te zien.
[ afbeelding ]
Vraag me af wat ze daarmee gaan doen. De film staat gepland voor mei 2010, precies de maand waarin seizoen 5 z'n einde zal naderen... Gaan Stella en Tony trouwen? Gaat Ted trouwen?
"His movie, The Wedding Bride, was a big hit. But we'll get to that later."
Natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gepland hebben, maar gewoon een hoop eventuele opties open willen houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft een leuk liedjequote:
Klopt ja, toen hij Ted's spullen gejat had hehequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op, hij heeft overigens in een andere aflevering al ooit in een vrachtwagen gereden.
Is snellerquote:
Wel bij wat ik zei.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:47 schreef larry_flynt het volgende:
Ja maar daar zijn de oudere afleveringen niet te downloaden
Volgens mij is daar helemaal niks over bekend. Helaas.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand trouwens enig idee of en wanneer de eerste seizoenen hier te koop gaan zijn?
(dus pal met nl sub dvd)
Ik weet het.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:04 schreef Etcetera het volgende:
*niet klikken niet klikken niet klikken niet klikken
Ik ben ook gegroeid als mens.quote:
Omdat je te lang naar de link staarde?quote:
Jaquote:Op maandag 18 mei 2009 18:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat je te lang naar de link staarde?
Hmzz.. minstens 30 vrouwen met 3 borsten?quote:200 Number of women I've slept with
2.15 Average number of boobs per chick
Misschien is het een verhouding. Cup C is 1, D = 1.2, DD = 1.4?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Exterior het volgende:
[..]
Hmzz.. minstens 30 vrouwen met 3 borsten?
Barney kennende zou me dat niets verbazenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien is het een verhouding. Cup C is 1, D = 1.2, DD = 1.4?
Barney is baas!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Barney kennende zou me dat niets verbazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was het stukje waarin Carl de sleutels overhandigt aan Ted en Barney (die niet willen dat de pub sluit, omdat ze hadden afgesproken met twee dames) met de woorden: "I can trust you guys". Precies daartussenin wordt middels een flashback geshowd waarom dit moment zo belangrijk is voor Ted en Barney: ze hadden altijd al het idee om een bar te starten ("We should buy a bar!"). En voice-over Ted vergelijkt deze vijf-woorden-zin met andere vijf-woorden-zinnen die iedere man in z'n leven zal zeggen. "I can jump that far' is daar een van. Toen zagen we Marshall op the rooftop staan. En "I'm gonna win her back" (van Ted) en "I can trust you guys" (van Carl, als de flashback ophoudt en ons weer meeneemt naar het heden) zijn daar ook voorbeelden van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Ceehaa het volgende:
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat dat springen van Marshall al eerder voorbij is gekomen. Blijkbaar in de aflevering waarin Ted en Barney de Pub even overnemen, maar wat gebeurde er dan?
Ik weet niet meer precies het citaat, maar Barney en Ted zeggen in 5 woorden dat ze het wel overnemen, maar voordat ze dat zeggen geeft Bob SagTed eerst andere zinnen van vijf woorden waar je later spijt van krijgt, waaronder dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Ceehaa het volgende:
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat dat springen van Marshall al eerder voorbij is gekomen. Blijkbaar in de aflevering waarin Ted en Barney de Pub even overnemen, maar wat gebeurde er dan?
Toch vind ik het, in dat geval, maar een slecht voorbeeld, want Marshall krijgt er geen spijt van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies het citaat, maar Barney en Ted zeggen in 5 woorden dat ze het wel overnemen, maar voordat ze dat zeggen geeft Bob SagTed eerst andere zinnen van vijf woorden waar je later spijt van krijgt, waaronder dus
I can jump that far
Edit, dat dus.
Ook niet in het volledige jaar dat voorbijgaat waarin hij nooit durft te springen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch vind ik het, in dat geval, maar een slecht voorbeeld, want Marshall krijgt er geen spijt van.
Dat denk ik ook, zeker voor een relatief low budget sitcom (in vergelijking met ´dure´ series als The Sarah Connor Chronicles, die wel gecancelled is).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
HIMYM zit wel goed volgens mij hoor, geen reden tot paniek.
Aaaah, bedankt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was het stukje waarin Carl de sleutels overhandigt aan Ted en Barney (die niet willen dat de pub sluit, omdat ze hadden afgesproken met twee dames) met de woorden: "I can trust you guys". Precies daartussenin wordt middels een flashback geshowd waarom dit moment zo belangrijk is voor Ted en Barney: ze hadden altijd al het idee om een bar te starten ("We should buy a bar!"). En voice-over Ted vergelijkt deze vijf-woorden-zin met andere vijf-woorden-zinnen die iedere man in z'n leven zal zeggen. "I can jump that far' is daar een van.
Dat weten we natuurlijk nog niet. Misschien worden ze in het begin van season 5 wel van het dak afgestuurd door een gewelddadige buurman met een pitbull!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch vind ik het, in dat geval, maar een slecht voorbeeld, want Marshall krijgt er geen spijt van.
Of weer zo'n 'dit-is-wat-ik-vertelde-maar-zo-ging-het-daadwerkelijk-niet twist.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Dat weten we natuurlijk nog niet. Misschien worden ze in het begin van season 5 wel van het dak afgestuurd door een gewelddadige buurman met een pitbull!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:52 schreef MaxC het volgende:
How I Met Your Mother werd trouwens weer is belachelijk gemaakt in laatste aflevering van Family Guy
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Barney mag vaker zonder shirt rondhuppelen
Speciaal voor jou wat screenshots gemaakt:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Ja nee, dat kapsel![]()
Laat ik het anders zeggen: Huidige Barney mag vaker zonder shirt rondhuppelen
Hij is nu te zien op RTL5quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was het stukje waarin Carl de sleutels overhandigt aan Ted en Barney (die niet willen dat de pub sluit, omdat ze hadden afgesproken met twee dames) met de woorden: "I can trust you guys". Precies daartussenin wordt middels een flashback geshowd waarom dit moment zo belangrijk is voor Ted en Barney: ze hadden altijd al het idee om een bar te starten ("We should buy a bar!"). En voice-over Ted vergelijkt deze vijf-woorden-zin met andere vijf-woorden-zinnen die iedere man in z'n leven zal zeggen. "I can jump that far' is daar een van. Toen zagen we Marshall op the rooftop staan. En "I'm gonna win her back" (van Ted) en "I can trust you guys" (van Carl, als de flashback ophoudt en ons weer meeneemt naar het heden) zijn daar ook voorbeelden van.
En omdat 'ie zo leuk is:
en ik was boodschappen doen en zag alleen de laatste 10 minutenquote:
Dat ligt niet aan jou hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef LeonH het volgende:
Ik dacht altijd dat Neil Patrick Harris (Barney) ook in Malcolm in the Middle speelde maar dat is dus blijkbaar een andere
Godzijdank... Lijken echt op elkaar...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoorZe lijken ook best wel op elkaar, ik heb hetzelfde gehad. Ik zat gisteren nog That 70s Show te kijken en daar kwam Christopher Masterson in voor. Heel even dacht ik dat dat Barney was
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Was laatst nog op RTL 5quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een 'naaktscène' herinneren.In 'The Naked Man':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, lurk pas sinds 1 of 2 topics meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Het kunnen broers zijn volgens mij
En dat Barney irl gay is, is volgens mij nu 3x voorbij gekomen in dit topicHet blijft een verrassing
Ik weet niet of het dat nummer was maar het was wel het zelfde nummer wat gebruikt is tijdens de scene waarin Marshall met zijn broers aan het vechten is een aantal afleveringen terug.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:26 schreef bladibladibla het volgende:
Top aflevering!
Dat liedje bij dat geit-gevecht, dat was toch dat nummer van Simon & The Foreskins
Sven
Nee man, dat moeten ze juist zo lang mogelijk uitstellen! Ik kijk de serie niet voor het doel, maar voor de reis.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef PeRi het volgende:
Matige finale... Hopelijk leren de de mother volgend seizoen kennen, begin een beetje genoeg te krijgen van dat gerek.
Geeft niet hoorquote:
Is inderdaad "Murder Train" van The Foreskinsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dat nummer was maar het was wel het zelfde nummer wat gebruikt is tijdens de scene waarin Marshall met zijn broers aan het vechten is een aantal afleveringen terug.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Caspian het volgende:
[..]
Nee man, dat moeten ze juist zo lang mogelijk uitstellen! Ik kijk de serie niet voor het doel, maar voor de reis.
Topfinale.
Maar dat is geen verrassingquote:
Of was jij niet degene die zo'n hekel had aan Barney en Robin? Ik ben in de warquote:
Kan me niet herinneren dat ik daar ooit een uitgesproken mening over heb gehad op Fok. Neemt niet weg dat ik het een vervelende verhaallijn vind.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of was jij niet degene die zo'n hekel had aan Barney en Robin? Ik ben in de war.
of ik moet het gemist hebben, maar volgens mij was die kus met robin de eerste echte kus van Barneyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geeft niet hoorIk vind het gewoon wel grappig, want ik ben er ook ingelopen
Hij zet heel overtuigend een hetero neer
Als we de moeder zien, kan de serie ook wel stoppen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef PeRi het volgende:
Matige finale... Hopelijk leren de de mother volgend seizoen kennen, begin een beetje genoeg te krijgen van dat gerek.
Weet je wie nog meer op Barney lijkt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoorZe lijken ook best wel op elkaar, ik heb hetzelfde gehad. Ik zat gisteren nog That 70s Show te kijken en daar kwam Christopher Masterson in voor. Heel even dacht ik dat dat Barney was
Bob Sagetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef -Mo- het volgende:
Waarom zeiken mensen toch altijd over wie de moeder is? Ik zou eerst wel eens willen weten wie de vader is.
Maar de weg naar de moeder toe is de hele clue van het verhaal. Dan kun je wel met de serie kappen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef PeRi het volgende:
Awesome!quote:
Daar komt bij dat we nu al weten dat ze bij elkaar komen, en kinderen krijgen. Happy end dus (ja ja, ze kunnen nog alle kanten op, maar qua moeder ontmoeten wordt het een happy end) dus dat is niet eens spannendquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar de weg naar de moeder toe is de hele clue van het verhaal. Dan kun je wel met de serie kappen.
Je hebt toch ook nog verhalen over hoe hij de moeder beter leerde kennenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar de weg naar de moeder toe is de hele clue van het verhaal. Dan kun je wel met de serie kappen.
goed ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:13 schreef IQM het volgende:
Even geen HIMYM meer, even geen Heroes meer, geen Prison Break meer.
Dan maar 's HIMYM helemaal opnieuw kijken met een heel leuk meisje.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
goed idee
* bigbass gaat heel leuk meisje zoeken....
Hmm, volgens mij heb ik seizoen 1 nog op m'n pc staan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera raadt Burn Notice aan
Seizoen 3 begint 4 juni
Al gezien. Vooral 'Laundry Day' is een erg leuk nummer!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Wanhoop niet! Over een paar maanden kunnen we weer genieten. En in de tussentijd heb ik maar even dr. horrible's sing a long blog gekeken. Ook leuk.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Haaaaaaaave you met bigbass?)
/
ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt erg leuk, vanavond maar eens kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Wanhoop niet! Over een paar maanden kunnen we weer genieten. En in de tussentijd heb ik maar even dr. horrible's sing a long blog gekeken. Ook leuk.![]()
[ afbeelding ]
Wait what, you're kidding rightquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Het kunnen broers zijn volgens mij
En dat Barney irl gay is, is volgens mij nu 3x voorbij gekomen in dit topicHet blijft een verrassing
Brand New Day is een briljante track, erg gave opbouw!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik seizoen 1 nog op m'n pc staan.
[..]
Al gezien. Vooral 'Laundry Day' is een erg leuk nummer!
Hij heeft al tijden een relatie met Lilly highschoolvriendje, Scooter. David Burtka.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wait what, you're kidding right
Neil Patrick Harris is irl homofiel?
ge-ni-aalquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij heeft al tijden een relatie met Lilly highschoolvriendje, Scooter. David Burtka.
Volgens mij moet dit in het volgende topic in de OP.
edit: oh je kunt van youtube niet eens meer fatsoenlijk een gewoon linkje maken.
AWESOME !quote:
Hahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef Steve het volgende:
Die toespraak.
You could've watched two chicks poop in a cup.
Seizoen 2 is al beterquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik seizoen 1 nog op m'n pc staan.
Dat hij in het ziekenhuis ligt? En zich realiseert dat hij Stella wil (en haar daarna ten huwelijk vraagt?) Ik weet niet zeker of het dan ook echt zo is dat die flashback langer blijven staan maar daarin denkt hij wel terugquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:07 schreef wht het volgende:
Ik heb jullie episode kennis nodig.
In welke aflevering kwam alweer het moment dat er een flashback (met snelle beelden achter elkaar) wordt ingezet en volgens mij op 3 momenten daarin blijven 3 flashbacks iets langer staan. Volgens mij ergens in s03 of s04 aangezien Ted terug denkt op zijn leven/keuzes...
Misschien beetje stomme omschrijving, maar hopelijk heeft een van jullie die episode zojuist gezien.
Hey larry_flynt,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef larry_flynt het volgende:
Hey mensen,
heb sinds vorige week alle afleveringen gezien. Wanneer begint seizoen 5?
quote:Ted, do you remember in college when Lily did that summer art program in Paris?
- Yeah.
Well, she kept talking about this cheesy French guy, Gabriel. So, I went out to visit, and there was this party. And who shows up but Gabriel. And he's got this weak-ass, thin French moustache. I'm not much of a fighter, but I knew I could take this weird little dude. So, I took him aside, and I got all creepy quiet, I got the crazy eyes going, and I said: "You stay away from Lily, or I swear to God I'll eat that moustache right off of your ugly French face."
Yeah. Yeah, he literally ran away. I think he was crying. I never told Lily about it. To be honest, I'm not very proud of it... To be even more honest, I am.
Misschien is het voor jou wat handiger om in How I Met Your Mother NL #1 | Vanaf 1 januari om 18:30, RTL5 te posten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef brascoo het volgende:
ben halverwege seizoen 2 en echt geweldig.
maar komt the mother al in zicht?
zijn dochter lijkt op robin btw
geniale serie!
In de seasonfinale van seizoen 4 wordt iets kleins onthuld, maar daar kunnen ze omheen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef brascoo het volgende:
ben halverwege seizoen 2 en echt geweldig.
maar komt the mother al in zicht?
zijn dochter lijkt op robin btw
geniale serie!
weet je hoe snel ik bij benquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou wat handiger om in How I Met Your Mother NL #1 | Vanaf 1 januari om 18:30, RTL5 te posten.Al zijn ze daar ook al halverwege seizoen 4, maar toch... Hier wordt het uitzendschema van Amerika gevolgd en zijn we al bij het eind van seizoen 4.
Dat is heel toevallig, ik ook. Ben nu bijna klaar met seizoen 2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef brascoo het volgende:
[..]
weet je hoe snel ik bij ben
ben afgelopen maandag begonnen met seizoen 1
moet nog 4 van seizoen 2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is heel toevallig, ik ook. Ben nu bijna klaar met seizoen 2.
Ik zeg maar weer eens Burn Noticequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef larry_flynt het volgende:
Baal dat ik vorige week de laatste aflevering van seizoen 4 heb gezien en nu dus bij loop. Heb niets meer te kijken. Ik vind die jason Segel echt brilliant samen met Neil Harris Patrick. Zij dragen de show samen.
oeh, dat is een veel betere tijd dan half 7quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef Franktastic het volgende:
Het programmaschema van RTL voor de zomer is bekend gemaakt;
In juni en juli komt HIMYM elke werkdag om 20.00 uur!
Goed nieuws!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef Franktastic het volgende:
Het programmaschema van RTL voor de zomer is bekend gemaakt;
In juni en juli komt HIMYM elke werkdag om 20.00 uur!
aww dat is balen voor mijn zoontje van ruim 1,5 jaar oud. Als hij het introliedje hoort is hij aan het dansen en lalalala het liedje mee. En om hem tot 20.00 wakker te houden heb ik niet zo'n zin inquote:
Theme - How I Met Your Motherquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:04 schreef avo het volgende:
[..]
aww dat is balen voor mijn zoontje van ruim 1,5 jaar oud. Als hij het introliedje hoort is hij aan het dansen en lalalala het liedje mee. En om hem tot 20.00 wakker te houden heb ik niet zo'n zin in
Rapidsharequote:Op maandag 1 juni 2009 09:42 schreef noud89 het volgende:
Heb ooit een langere versie gemaakt van de theme voor als ringtone te gebruiken. Je hoort af en toe wel waar het aan elkaar geplakt is haha maar voor ringtone was dat goed genoeg
Heb 'm efkes online gezet voor de geinteresseerden: klikkerdeklik
Jeh.. moest 'm toch ergens efkes snel opzettenquote:
quote:How I Met Your Mother: Dream Emmy Ballot nominee Neil Patrick Harris is dropping by Smurf Village my office later this week to discuss some pressing Mother issues as well as his stint hosting this Sunday's Tony Awards. Send your Qs to ausielloscoop@ew.com sooner rather than later.
aw das wel jammer dan ja. Ik ben zelf op z'n vroegst altijd kwart voor 7 thuis van werk, dus voor mij komt het wel beter uit zoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:04 schreef avo het volgende:
[..]
aww dat is balen voor mijn zoontje van ruim 1,5 jaar oud. Als hij het introliedje hoort is hij aan het dansen en lalalala het liedje mee. En om hem tot 20.00 wakker te houden heb ik niet zo'n zin in
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:04 schreef Yesse het volgende:
Ik heb afkickverschijnselen.. Ik heb 4 seizoen in 3/4 weken gepropt en nu is het een beetje leeg...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:38 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Ik wil ook wel wat in jou proppen, zodat je je wat minder leeg voelt.)
/
Ik vind hem tofquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (FOK!user, I'm gonna teach you how to live. I'm Barney, we met when I was walking out of your sisters bedroom. Lesson one: watch this awesome series! It will change your life. True story.)
/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]How I Met Your Mother is een comedyserie die in Amerika op maandag wordt uitgezonden door CBS en in Nederland iedere werkdag door RTL 5. De serie gaat over Ted die in 2030 aan zijn kinderen vertelt hoe hij hun moeder heeft ontmoet. Die flashbacks beginnen in 2005, als beginnend architect Ted samenwoont met Marshall en bevriend is met diens vriendin Lily, womanizer Barney en nieuwsreporter Robin.[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (Lesson two: get to know these people. They're awesome!)
/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haaaaaave you met Ted? Ted Mosby, architect. Het centrale karakter van de serie. Hij is op zoek naar de liefde van zijn leven en acht zich klaar voor het huisje-boompje-beestje-verhaal. Ted denkt te veel na, verbetert constant anderen, is erg romantisch maar probeert ook alles te plannen. Hij krijgt een zoon en een dochter, maar wie de moeder is...
[ afbeelding ]
Suit up! It's Barney, wait for it, Stinson. Deze womanizer gaat de deur niet uit zonder pak. Verdient bakken met geld, maar waarmee, dat weet niemand. Heeft diverse date-theorieën ontwikkeld, maar weigert zich vooralsnog te settelen.
[ afbeelding ]
Robin Scherbatsky, Teds eerste love-interest in de serie. Ze lijkt perfect voor hem, maar al snel leren we dat ze niet de moeder is. Wel blijft ze hangen in New York en maakt ze al snel deel uit van de vriendengroep. Droomt van een carrière als topverslaggeefster, maar moet het vooralsnog doen met een baantje als presentatrice van een ochtendshow.
[ afbeelding ]
Marshall Eriksen. Ook wel bekend als 'the kid'. Laat je niet vastlullen door deze oud-student Rechten, want dan ben je 'lawyered'. Na financiële problemen en het wegzetten van enkele principes werkt hij nu voor Goliath National Bank, hetzelfde bedrijf als waar Barney werkt. Is al sinds zijn studietijd hartstikke gek op Lily, zijn vrouw.
[ afbeelding ]
Lily Aldrin, vrouw van Marshall. Ze werkt als lerares op een basisschool en deinst er ook niet voor terug om haar vrienden, en met name Ted, soms de les te lezen. Maar Lily bedoelt het altijd goed. Ook al lopen dingen daardoor soms niet zoals ze zouden moeten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (Lesson three: check out these links. They're legendary!)
/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]TV.com
Engelse Wikipedia
IMDb.com
CBS site met Barneys blog
How I Met Your Mother Blog
Nederlands How I Met Your Mother Blog
How I Met Your Mother seizoen één op dvd
* Vorige topics *
How I Met Your Mother
How I Met Your Mother VS#2 This topic is gonna be legendary!
How I Met Your Mother VS#3 | Suit up for this new topic!
How I Met Your Mother VS#4 | 25 september , WAIT FOR IT!
How I Met Your Mother VS#5 - Happy slapsgiving
How I Met Your Mother VS#6 - Wait for it, true story
How I Met Your Mother VS#7 | Happy Not A Father's Day
How I Met Your Mother (VS) #8 - Wait for it...
How I Met Your Mother (VS) #9 - Waiting for the goat
How I Met Your Mother VS#10: My life would never be the same[ afbeelding ]
De OP is hier te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |