Daarom dacht ik dat het mijn post isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij had het toch ook al een keer gezegd? Ik heb het wel al eens gelezen in elk geval
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Awesome!
Ik kijk altijd in mijn suitjamaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef Steve het volgende:
Suiten jullie je allemaal up als je gaat kijken?
deuren dicht ramen dicht , lampen uit , volledig donker , bank dichter naar de tv ,geluid wat hoger , biertje er bij en genieten maarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef Steve het volgende:
Suiten jullie je allemaal up als je gaat kijken?
Hij vroeg niet 'sluiten jullie je helemaal op?'quote:Op zondag 10 mei 2009 03:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
deuren dicht ramen dicht , lampen uit , volledig donker
kamer deuren gaan dicht anders komt daar licht doorquote:Op zondag 10 mei 2009 10:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij vroeg niet 'sluiten jullie je helemaal op?'
Ik denk het niet eerlijk gezegd hoor. Maar nog maar paar aflveringen en dan is S4 ook weer overquote:Op zondag 10 mei 2009 11:10 schreef FrankRicard het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nog wel een slap dit seizoen.
Ja echt heel erg jammer, dan moeten we weer lang wachten!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik denk het niet eerlijk gezegd hoor. Maar nog maar paar aflveringen en dan is S4 ook weer over
S04E22, Right Place, Right Timequote:Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef Ceehaa het volgende:
"My life would never be te same"
Wat is ook alweer de context van de topictitel? Mijn geheugen is een zeef..
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef IQM het volgende:
Promo (met spoilers, natuurlijk) voor S04E23, As Fast As She Can:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of hoefde dat niet in spoilers?![]()
Nope, 2008-2009: http://www.imdb.com/character/ch0084954/filmoseries#tt0460649quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef larry_flynt het volgende:
Stella komt toch ook in seizoen 1 of 2 voor? Of niet?
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:33 schreef De_Hertog het volgende:
En in de categorie 'dus dáár ken ik haar van': ze speelde de blonde dochter in Roseanne (althans, is een van de twee die haar speelde).
Joh.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Stella de moeder van de kids is.
Heb ik wat gemist?quote:
Hij trouwt met Robin (quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat Stella de moeder van de kids is.
De makers hebben al eens gezegd dat de moeder nog niet voorbij is gekomen.quote:
Stom jaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
De makers hebben al eens gezegd dat de moeder nog niet voorbij is gekomen.
En voice over-Ted heeft zelf al meerdere keren duidelijk gemaakt dat Stella niet de moeder is (door onder andere een alternatieve toekomst voor te schotelen waarin Stella 'the mother' is en er opeens twee hele andere kinderen op de bank zitten).
Denk het nietquote:
Ze hebben toch een contract van 110 afleveringen en aan het einde van S4, zijn er slechts 90 geproduceerd. Dus seizoen 5 was al snel veilig, hoewel ze zijn niet compleet tevreden zijn over de kijkcijfers van de seriequote:Op maandag 11 mei 2009 15:19 schreef -Mo- het volgende:
Mochten er nog mensen twijfelen; de CBS upfront is 20 mei.
Geniale toevoeging toch die Barney voor de complete serie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:08 schreef IQM het volgende:
Minder grappige aflevering dan de laatste paar afleveringen.
Barney had wel weer een paar leuke one-liners.
"Give it a week, you’ll get her back… and her front."
"O, o, o... Did you feel that? I think we just had a what-up quake!"
"Challenge accep... *wijst naar Ted*"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.weddingbridemovie.com bestaat ook (nog) niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef IQM het volgende:
Overigens, wel een beetje jammer van de anders zo creatieve en multimediaal ingestelde schrijvers om geen filmpje klaar te hebben staan op Youtube, nadat Barney zei: "Ted, Ted, go to YouTube. Put in "Robin Scherbatsky morning show vomit"".
Wil jij een vroegtijdig einde van de serie ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:20 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Geniale toevoeging toch die Barney voor de complete serie.
Ik vond het trouwens ook een wat mindere aflevering en wacht op de verassing volgende week voor Ted zijn 31e verjaardag
quote:
Als er een aflevering is, is het altijd maandagavond (Amerikaanse tijd). Dus dinsdagochtend downloadbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
ik dacht dat ie morgenvroeg zou komen
Als ik thuis kom vanmiddag maar direct de download aanzetten
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Als er een aflevering is, is het altijd maandagavond (Amerikaanse tijd). Dus dinsdagochtend downloadbaar.
Haha, helemaal niet gezien ! Ik wil geen vroegtijdig einde. Ik zou het geweldig vinden als de serie net als Scrubs de kans krijgt er een net einde van te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wil jij een vroegtijdig einde van de serie ofzo![]()
![]()
Ik vond 'm ook wel aardig, denk dat het wel een redelijke buildup is naar volgende week (Ted die het wachten zat is enzo)
Eensch!quote:
En even na Robin haar fistbump Ted's ringtonequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eensch!![]()
Oh, en wat mij opviel was Robin die een fistbump eiste van TedBarneyactie
Inderdaad, het verhaal ging eigenlijk nergens naar toe. Maar goed, het is allemaal build-up inderdaad, volgende week komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond hem vooral qua inhoud erg tegenvallen na vorige week. Hadden ze ons vorige week lekker gemaakt door net te doen alsof we de moeder te zien krijgen of iig snel in beeld ging komen. Ging deze aflevering een hele andere wending dan ik had verwacht.
Die was leuk jaquote:
Ik haakte ook pas 2 maanden geleden in. Heb toen bijna alle afleveringen in 1 week tijd gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:53 schreef Darkzell het volgende:
Vorige week begonnen met het kijken van HIMYM maar wat een leuke serie is het zeg. Ben nu bij S02E05 maar jammer dat ik niet eerder begonnen ben met kijken.
Suit up!
In de spoiler tags op de vorige pagina stond daar toch al wat over?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die was leuk ja
Goede aflevering. Mijn gevoel zegt dat we snel iets van de moeder van zijn kids te zien krijgen.
En BTW Stella is echt
Dat stukje even overnieuw gekeken, had dat dus helemaal gemistquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En even na Robin haar fistbump Ted's ringtone
Scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef Parvus het volgende:
In aflevering 17 van seizoen 2 ("Arrivederci, Fiero") kwam trouwens toch voorbij dat Barney nog nooit auto had gereden en toen zijn eerste rijles van Ted kreeg waarbij hij zo bang als iets was.. Blijkbaar rijlessen gehad sinds toen..
Mee eens! het leek net of er iets heel belangrijks ging gebeuren waardoor zijn leven zou veranderen iets belangrijks in zijn leven! (dat vertelde volwassen Ted ook vorige aflevering) Maar dat is (nog) niet echt gebeurd! Wie weet volgende week? Of is Stella nu weer voorgoed weg?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:07 schreef TC03 het volgende:
Wel aardig, alleen die Stella-verhaallijn is een beetje erg zwak in vergelijking met de opbouw van vorige week.
Is gewoon dat liedje van Robin, heb ik al jaren in mijn Winamp staan.quote:
Had hetzelfde, die van haar was ook helemaal niet goed ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wie dacht er trouwens nog meer dat Robin net als gewoonlijk na als 15de een uitgemolken grap nog eens te maken stil aangekeken zou worden, waarna ze na 5 seconden toch haar grap becomplimenteerden?![]()
En toch vond ik die pauze wel mooi, omdat je dacht dat ze wéérquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef MaxC het volgende:
[..]
Had hetzelfde, die van haar was ook helemaal niet goed ofzo
Hij is wel iets geeditquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is gewoon dat liedje van Robin, heb ik al jaren in mijn Winamp staan.
Ja viel mij ook op, hij heeft overigens in een andere aflevering al ooit in een vrachtwagen gereden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:44 schreef Parvus het volgende:
In aflevering 17 van seizoen 2 ("Arrivederci, Fiero") kwam trouwens toch voorbij dat Barney nog nooit auto had gereden en toen zijn eerste rijles van Ted kreeg waarbij hij zo bang als iets was.. Blijkbaar rijlessen gehad sinds toen..
Je hebt een pmquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:24 schreef larry_flynt het volgende:
Heeft iemand episode 3 van seizoen 4? Ik kan hem nergens vinden en die ik heb is kapot.
Nu wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:25 schreef IQM het volgende:
[..]
www.weddingbridemovie.com bestaat ook (nog) niet.
Denk niet dat ze dat gepland hebben, maar gewoon een hoop eventuele opties open willen houdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu wel.Al is alleen de poster te zien.
[ afbeelding ]
Vraag me af wat ze daarmee gaan doen. De film staat gepland voor mei 2010, precies de maand waarin seizoen 5 z'n einde zal naderen... Gaan Stella en Tony trouwen? Gaat Ted trouwen?
"His movie, The Wedding Bride, was a big hit. But we'll get to that later."
Natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat gepland hebben, maar gewoon een hoop eventuele opties open willen houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |