Blijft een leuk liedjequote:
Klopt ja, toen hij Ted's spullen gejat had hehequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op, hij heeft overigens in een andere aflevering al ooit in een vrachtwagen gereden.
Is snellerquote:
Wel bij wat ik zei.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:47 schreef larry_flynt het volgende:
Ja maar daar zijn de oudere afleveringen niet te downloaden
Volgens mij is daar helemaal niks over bekend. Helaas.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand trouwens enig idee of en wanneer de eerste seizoenen hier te koop gaan zijn?
(dus pal met nl sub dvd)
Ik weet het.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:04 schreef Etcetera het volgende:
*niet klikken niet klikken niet klikken niet klikken
Ik ben ook gegroeid als mens.quote:
Omdat je te lang naar de link staarde?quote:
Jaquote:Op maandag 18 mei 2009 18:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat je te lang naar de link staarde?
Hmzz.. minstens 30 vrouwen met 3 borsten?quote:200 Number of women I've slept with
2.15 Average number of boobs per chick
Misschien is het een verhouding. Cup C is 1, D = 1.2, DD = 1.4?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Exterior het volgende:
[..]
Hmzz.. minstens 30 vrouwen met 3 borsten?
Barney kennende zou me dat niets verbazenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien is het een verhouding. Cup C is 1, D = 1.2, DD = 1.4?
Barney is baas!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Barney kennende zou me dat niets verbazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |