Dat vind ik wel tekenend voor de mentaliteit van de gemiddelde Ajax speler. Op koude dagen speelt steevast iedereen met lange mouwen (en handschoentjes), terwijl bij pak 'm beet Volendam de hele selectie met korte mouwen op het veld staat. Stel je voor dat je moet werken om het warm te krijgen! Waarom zou je ook als rond je 20e al verzekerd bent van een vorstelijk salaris en een dikke Mercedes.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Tja, ik zie een Urby die bij 10 graden met de mouwtjes over zijn handen loopt. Een Urby die niet weet hoe snel hij naar binnen moet als het kutweer is. Als je voor Ajax voetbalt moet dat je geen zak uitmaken. Vind ik.
Dat denk ik ook, aangezien er dit keer toch totaal geen druk op de ketel staat qua ranglijst.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax wint morgen. Punt.
* behangplakker plaatsvervangende schaamte heeftquote:
Truequote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
iedere keer als jij dat zegt gaan ze onderuit.
Jij voorspelde tegen Utrecht EN tegen AZ een ommekeer en dat het 3 a 4-0 zou worden.
Waar basseer je dat toch op?!
Ik kan je uitspraken erbij zoeken als het moet..
Mooie manier van discussieren heb jij. Als je verloren hebt, roep je gewoon dat de discussie nergens op slaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, die discussie slaat nergens op.
Koeman is geen optie, klaar.
Hij zal wel bedoelen dat het voor hem geen optie is. Zelf heb ik ook geen goed gevoel over Koeman, maar eigenlijk is 'ie nog best een optie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mooie manier van discussieren heb jij. Als je verloren hebt, roep je gewoon dat de discussie nergens op slaat.
En waar baseer jij op dat Koeman geen optie is?
Ben wel erg benieuwd wat voor een wedstrijd het wordt. Ajax heeft iig uit tegen Twente wel lafjes gespeeld.. Maar ja... 3 punten zijn 3 punten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:36 schreef finsdefis het volgende:
Zul je idd zien dat Ajax ineens goed speelt
Zou nogal typisch (en triest) zijn..
Ik denk ook dat hij dat bedoelt, anders zou het nergens op slaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:37 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hij zal wel bedoelen dat het voor hem geen optie is. Zelf heb ik ook geen goed gevoel over Koeman, maar eigenlijk is 'ie nog best een optie.
Hoe kom je aan mijn foto man?quote:
Is Jasza vast die rechtsequote:
Ik zou zeggen, probeer het over 5 jaar nog eens.quote:
Jas staat er niet op man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |