Van Basten kreeg een dikke sneer van Martijn Krabbéquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef Jasza het volgende:
Lol keek ff Xfactor gaan ze het ineens over Ajax hebben
Wat zei die?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Basten kreeg een dikke sneer van Martijn Krabbé
Daar zit ie echt niet hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:04 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia, ja I know, wikipedia
Die Angela:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gut .. lekker professioneel om dat op TV te doen. Daar heeft die snor ook last van. Heb hem nooit iets zinnigs over voetbal horen zeggen inhoudelijk. Altijd kotsen op anderen dat ze het zo slecht doen terwijl hij zelf geen knikker kon raken als voetballer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit ging sowieso nergens over want het is een muziek programma lol.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gut .. lekker professioneel om dat op TV te doen. Daar heeft die snor ook last van. Heb hem nooit iets zinnigs over voetbal horen zeggen inhoudelijk. Altijd kotsen op anderen dat ze het zo slecht doen terwijl hij zelf geen knikker kon raken als voetballer.
Er zijn wel meer spelers bij Standard die goed zouden zijn voor Ajaxquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef Blight het volgende:
Ik roep het al weken, maar Ajax zou er echt goed aan doen een poging te wagen om Onyewu te halen. Die jongen is echt goed bezig.
Absoluut, maar velen zullen niet haalbaar zijn. Ik twijfel wat dat betreft ook aan het feit of Onyewu dat wel is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Er zijn wel meer spelers bij Standard die goed zouden zijn voor Ajax
ligt deels aan de opstelling van Twente..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:55 schreef qr_gaming het volgende:
Toch gaat Ajax morgen gewoon winnen.
Standard, vraagt veels te hoge bedragen voor haar spelersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Absoluut, maar velen zullen niet haalbaar zijn. Ik twijfel wat dat betreft ook aan het feit of Onyewu dat wel is.
Maar Onyewu heeft nog niet bijgetekend, of wel?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:03 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Standard, vraagt veels te hoge bedragen voor haar spelers
correct me if I'm wrong.. Hebben die gasten ook niet zo'n keiharde achterban?!quote:
Noord gestoord!quote:
Het zou me niets verbazen als Pelle bij Ajax wel zou presteren, kunnen ze hem niet huren van AZ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik vind dat Cvitanich veel te veel geblesseerd is om geen extra centrumspits te halen, Bodul is nog niet klaar voor een reserve rol als je het mij vraagt..
Natuurlijk niet, hoe oud is die gozer nou? 16/17? Veel te vroeg nog.. zeker tegen een club als Twentequote:
Waarom is het zo zeker dat hij voor AZ gaat kiezen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef bloodysunday het volgende:
Co kunnen we ook afschrijven nu van Gaal rond is met Bayern?
Inderdaad, wat hij zegt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ligt deels aan de opstelling van Twente..
Maar wil niet bashen, als je hard onderuit gaat op het kasteel dan zie ik niet waarom je nu opeens gaat knallen.
Zou wel raar zijn als je nu 2-0 wint.
Tis voor "de eer" denk ik.. Maar we zullen zien..
Hmm dat weet je nooit, maar ik hou er wel rekening mee dat het zou kunnen aangezien Dirk hem hoog heeft zittenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom is het zo zeker dat hij voor AZ gaat kiezen?
Laatste TV interview dat ik met Co zag (na vertrek Ten Cate dacht ik) zei hij wel oren te hebben naar een terugkeer. Er is natuurlijk wel het een en ander veranderd sindsdien + interesse van AZ, maar wie verkiest alkmaar boven Amsterdam?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm dat weet je nooit, maar ik hou er wel rekening mee dat het zou kunnen aangezien Dirk hem hoog heeft zitten
Ja op het moment lijkt het me niet zo gek om voor Alkmaar te kiezen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Laatste TV interview dat ik met Co zag (na vertrek Ten Cate dacht ik) zei hij wel oren te hebben naar een terugkeer. Er is natuurlijk wel het een en ander veranderd sindsdien + interesse van AZ, maar wie verkiest alkmaar boven Amsterdam?
Ja laten we maar weer met Sno in de spits spelen in deze "superbelangrijke" wedstrijd. Een speler van 18 kan je echt wel in de selectie opnemen hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:00 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hoe oud is die gozer nou? 16/17? Veel te vroeg nog.. zeker tegen een club als Twente
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef bloodysunday het volgende:
Co kunnen we ook afschrijven nu van Gaal rond is met Bayern?
Een speler van 18 die geen wedstrijd in het 1e heeft gespeeld is wel handig ja in deze belangrijke wedstrijdquote:Op zondag 10 mei 2009 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ja laten we maar weer met Sno in de spits spelen in deze "superbelangrijke" wedstrijd. Een speler van 18 kan je echt wel in de selectie opnemen hoor.
Ja inderdaad handig om in de selectie op te nemen. Welke aanvallers zou jij morgen op de reservebank laten zitten dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Een speler van 18 die geen wedstrijd in het 1e heeft gespeeld is wel handig ja in deze belangrijke wedstrijd![]()
Als ze goed genoeg zijn, zijn ze oud genoeg.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Een speler van 18 die geen wedstrijd in het 1e heeft gespeeld is wel handig ja in deze belangrijke wedstrijd![]()
Sulejmani is echt geen spits voor ons.. Dan liever een jeugd speler!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Sulejmani in de spits is zo raar niet hoor? Speelt ie bij Servië ook, weliswaar in 4-4-2 maargoed.
Beloften competitie is toch heel anders dan eredivisie, maarja voor de bank als reserve zou wel kunnen..quote:Op zondag 10 mei 2009 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als ze goed genoeg zijn, zijn ze oud genoeg.
Liever Leonardo in de spits dan een jeugdspeler morgen op die positie..quote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sulejmani is echt geen spits voor ons.. Dan liever een jeugd speler!
Ooit moeten ze toch debuteren, niks te verliezen! Dus waarom niet meteen de volgende wedstrijd?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Beloften competitie is toch heel anders dan eredivisie, maarja voor de bank als reserve zou wel kunnen..
Ja maar niet gelijk in de basis, dan eerst bank en dan invallerquote:Op zondag 10 mei 2009 00:26 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ooit moeten ze toch debuteren, niks te verliezen! Dus waarom niet meteen de volgende wedstrijd?
inderdaad. Mochten we 4de worden en Heerenveen wint de beker dan winnen we die extra EL ronde tegen fc zarizinska ook welquote:Op zondag 10 mei 2009 00:42 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend, toch een oefenwedstrijdje morgen.
Daarom. En zo niet, dan niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:45 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad. Mochten we 4de worden en Heerenveen wint de beker dan winnen we die extra EL ronde tegen fc zarizinska ook wel
Onyewu wil alleen maar naar de PL geloof ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Absoluut, maar velen zullen niet haalbaar zijn. Ik twijfel wat dat betreft ook aan het feit of Onyewu dat wel is.
Ik zou van der Wiel en Enoh er eens uit laten, die doen het al weken niet goed. En Sulejmani niet in de spits, of samen met een andere speler in een soort 4-4-2. Niet dat dat ooit gaat gebeuren, maar die jongen moet gewoon geen minuut meer op 9 spelen.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Silenus het volgende:
Ik zou zo spelen:
---------------------Steek
---Silva-----vd Wiel---Alderweireld--Vermaelen
--------vd Heijden-----------Enoh
------------------Aissati
---Martina-----Sulejmani--------Urby
hoe kun je daar nou serieus eenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:55 schreef qr_gaming het volgende:
Toch gaat Ajax morgen gewoon winnen.
PI bijzetten? denk je het echt? ben je dan serieus blij dan? ga je naar de wedstrijd heen??
Zou me niets verbazen als hij dan al zijn laatste wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:02 schreef Jnk18 het volgende:
Oja geen Suarez vandaag.. dat wordt niks..
Die opstelling is toch wel erg matig zegquote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daarom. En zo niet, dan niet.
Maar volgens mij spelen we dan echt tegen een stel mijnwerkers uit Moldavië die ook maar twee keer in de week trainen (even tussen de soep en de aardappelen door).
Ik zou zo spelen:
---------------------Steek
---Silva-----vd Wiel---Alderweireld--Vermaelen
--------vd Heijden-----------Enoh
------------------Aissati
---Martina-----Sulejmani--------Urby
Geen Leo, want = lul
Geen Wielaert, zodat 'ie niet vies gedisst kan worden door oude ploegmaats en supporters tegenpartij (mwhehe, hebben we ze mooi tuk)
En vd Heijden ipv Anita omdat hij even een steuntje in z'n rug verdient na zn blessureleed.
En de uitslag maakt geen fuck uit. Ben meer benieuwd naar de degradatiepotjes.
Zou best kunnen. Mja we maken in iedergeval dikke winst op hem..quote:Op zondag 10 mei 2009 08:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als hij dan al zijn laatste wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld.
Ik zou de degradatiestrijd gaan kijken op Eredivisielive 1quote:Op zondag 10 mei 2009 09:49 schreef dronkeykong het volgende:
Kom op Ajax, op naar volgend seizoen
Vandaag geeft ik voorkeur aan de zon en moederdag.
Kut advies van Rosenbergquote:Verbeek: 'Nooit klachten over instelling Sulejmani'
In de nieuwe Sportweek staat een uitgebreid verhaal over Miralem Sulejmani (foto), de kostbare Ajacied die maar niet wil ontbolsteren in Amsterdam. Gertjan Verbeek, Gerald Sibon, Zeljko Petrovic, Darko Bodul en Markus Rosenberg komen aan het woord.
Zo vertelt Verbeek, oud-coach van Sulejmani bij SC Heerenveen, dat hij zich niet herkent in de kritiek van Marco van Basten op de trainingsarbeid van de Serviër. "Ik heb nooit te klagen gehad over zijn instelling. Sterker nog: aan het eind van de dag kwam hij vaak naar me toe met de vraag wat hij morgen kon doen."
Oud-ploeggenoot Gerald Sibon denkt dat hij een stabiele factor in zijn omgeving mist: "Danijel Pranjic was zijn steun en toeverlaat, die duwde hem precies in de goede richting. Nu woont hij met een jongere gast samen in een grote stad vol verleidingen’
Petrovic en Bodul bezweren echter dat hun vriend Sulejmani nimmer uit de band springt op onoirbare tijdstippen in de Amsterdamse binnenstad. Bodul: "Na de wedstrijd gaan we wel eens één drankje doen, maar we maken het nooit laat."
Petrovic: "Ik steek mijn hand voor hem in het vuur. Het sterkste wat die jongen drinkt is jus d’orange!"
Voormalig Ajax-spits Markus Rosenberg heeft een prangend advies voor Sulejmani: "Je moet maken dat je wegkomt als je niet snel slaagt in Amsterdam. Jij bent de grote aankoop dus het ligt allemaal aan jou. Het is kapitaalvernietiging, veel buitenlandse jongens gaan eraan onderdoor."
Ja sorry maar een bruin poepkleurtje heeft toch mijn voorkeur aangezien ik vanaf morgen weer de hele week binnenzit.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zou de degradatiestrijd gaan kijken op Eredivisielive 1
Nou ben ik totaal geen spellingsnatie maar nu even wel!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:14 schreef bloodysunday het volgende:
Gentenaar in beeld als opvolger Timmer straks gaat hij nog naar de aardsrivaal
/carequote:Op zondag 10 mei 2009 10:14 schreef bloodysunday het volgende:
Zou een leuke club zijn voor hem. Gentenaar is ook veel te goed als 3e keeper.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:14 schreef bloodysunday het volgende:
Hehe de humor.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:14 schreef bloodysunday het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou ben ik totaal geen spellingsnatie maar nu even wel!
aardsrivaal![]()
OT: Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen. Eerst even langs moeders en dan optijd naar de ArenA om ook weer (ben ik bang) op tijd naar huis te gaan.
Ik hoop niet dat hij naar die hoerenclub gaat. Dan nog liever naar Chelskiquote:Manchester City Line Up Frank Rijkaard As Next Manager – Report
The Citizens have been linked with a move that would see Rijkaard replace Hughes at the City helm...
10 May 2009 08:32:19
Manchester City are reportedly considering making Frank Rijkaard the next manager of the club.
According to the Mail on Sunday, the club’s owners may be set to offer the Dutchman the role for next season, should they decide that current boss Mark Hughes cannot deliver the success they desire.
Rijkaard has recently stated that he is ready to return to management and has been linked with a number of posts, with both AC Milan and Wolfsburg reportedly interested in the former Barcelona boss.
Manchester City now appear to have joined his list of potential suitors, and this could spell bad news for Hughes.
City have enjoyed an inconsistent season under the Welshman and he has had to deal not only with rampant inconsistency but with off-field problems involving Robinho, Elano and Micah Richards.
Whilst the club appear to have backed Hughes to date, the Mail on Sunday suggest that should they decide that he is unable to bring Champions League football to Eastlands, he may be axed.
The report also claims that the club’s owners feel that Rijkaard will also have more success in bringing top names to the club.
City’s often fruitless search for talent has been well-documented, with a host of players including Fabio Cannavaro, Kaka and Raul all turning the club down.
Yet with Rijkaard at the helm, the Citizens may be able to attract the big names more easily, all of which could make the club an attractive proposition to the 45-year-old ex-Milan star.
Man City is net zo'n kut club als Chelsea, alleen dan in eerder stadium.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij naar die hoerenclub gaat. Dan nog liever naar Chelski
Laat Sulejmani anders even bellen met Zlatan, Chivu of Maxwell. Of die 100 anderen die wel zijn geslaagd.quote:
Ik moet studeren.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:31 schreef TIM-846 het volgende:
Oja Ajax vandaagDat slaan we maar een keertje over. Zet wel 'n filmpje op ofzo.
Ik ook maar ook al had ik helemaal niets anders te doen gehad vandaag, mijn plek blijft leeg ( en niet alleen de 1e helft)quote:
Als Volendam handhaafd in eredivisie zit er toch nog pluspuntje aan dit weekendquote:Op zondag 10 mei 2009 11:55 schreef TIM-846 het volgende:
Denk dat ik Volendam maar op zet vanmiddagHopen dat Roda eruit vliegt
Ik dus ook. Ik moet echt wat gaan doen aan mijn scriptie, ik heb nog niet eens een onderwerp gekozenquote:
Jij bent nu @ het home?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:18 schreef Silenus het volgende:
Is al flink druk bij het home, worden nu spandoeken aan het trainingsveld opgehangen:
"De spelers kunnen de kolere krijgen, wij zijn Ajax"
Daarom heeft Co AZ ook in de wachtkamer gezet en wacht op Ajax. Ik denk dat Co het wordt omdat Rijkaard zijn zakken nog voller gaat vullen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Laatste TV interview dat ik met Co zag (na vertrek Ten Cate dacht ik) zei hij wel oren te hebben naar een terugkeer. Er is natuurlijk wel het een en ander veranderd sindsdien + interesse van AZ, maar wie verkiest alkmaar boven Amsterdam?
Hoorde ook dat het al vrij druk is, ga zelf toch maar wat later dan ik had geplannedquote:Op zondag 10 mei 2009 12:18 schreef Silenus het volgende:
Is al flink druk bij het home, worden nu spandoeken aan het trainingsveld opgehangen:
"De spelers kunnen de kolere krijgen, wij zijn Ajax"
Dat zal wel meevallen man.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:34 schreef FireFox1 het volgende:
Als het maar niet uit de hand gaat lopen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |