Van Basten kreeg een dikke sneer van Martijn Krabbéquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef Jasza het volgende:
Lol keek ff Xfactor gaan ze het ineens over Ajax hebben
Wat zei die?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Basten kreeg een dikke sneer van Martijn Krabbé
Daar zit ie echt niet hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:04 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia, ja I know, wikipedia
Die Angela:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gut .. lekker professioneel om dat op TV te doen. Daar heeft die snor ook last van. Heb hem nooit iets zinnigs over voetbal horen zeggen inhoudelijk. Altijd kotsen op anderen dat ze het zo slecht doen terwijl hij zelf geen knikker kon raken als voetballer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit ging sowieso nergens over want het is een muziek programma lol.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gut .. lekker professioneel om dat op TV te doen. Daar heeft die snor ook last van. Heb hem nooit iets zinnigs over voetbal horen zeggen inhoudelijk. Altijd kotsen op anderen dat ze het zo slecht doen terwijl hij zelf geen knikker kon raken als voetballer.
Er zijn wel meer spelers bij Standard die goed zouden zijn voor Ajaxquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef Blight het volgende:
Ik roep het al weken, maar Ajax zou er echt goed aan doen een poging te wagen om Onyewu te halen. Die jongen is echt goed bezig.
Absoluut, maar velen zullen niet haalbaar zijn. Ik twijfel wat dat betreft ook aan het feit of Onyewu dat wel is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:01 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Er zijn wel meer spelers bij Standard die goed zouden zijn voor Ajax
ligt deels aan de opstelling van Twente..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:55 schreef qr_gaming het volgende:
Toch gaat Ajax morgen gewoon winnen.
Standard, vraagt veels te hoge bedragen voor haar spelersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Absoluut, maar velen zullen niet haalbaar zijn. Ik twijfel wat dat betreft ook aan het feit of Onyewu dat wel is.
Maar Onyewu heeft nog niet bijgetekend, of wel?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:03 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Standard, vraagt veels te hoge bedragen voor haar spelers
correct me if I'm wrong.. Hebben die gasten ook niet zo'n keiharde achterban?!quote:
Noord gestoord!quote:
Het zou me niets verbazen als Pelle bij Ajax wel zou presteren, kunnen ze hem niet huren van AZ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:42 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik vind dat Cvitanich veel te veel geblesseerd is om geen extra centrumspits te halen, Bodul is nog niet klaar voor een reserve rol als je het mij vraagt..
Natuurlijk niet, hoe oud is die gozer nou? 16/17? Veel te vroeg nog.. zeker tegen een club als Twentequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |