Laat Sulejmani anders even bellen met Zlatan, Chivu of Maxwell. Of die 100 anderen die wel zijn geslaagd.quote:
Ik moet studeren.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:31 schreef TIM-846 het volgende:
Oja Ajax vandaagDat slaan we maar een keertje over. Zet wel 'n filmpje op ofzo.
Ik ook maar ook al had ik helemaal niets anders te doen gehad vandaag, mijn plek blijft leeg ( en niet alleen de 1e helft)quote:
Als Volendam handhaafd in eredivisie zit er toch nog pluspuntje aan dit weekendquote:Op zondag 10 mei 2009 11:55 schreef TIM-846 het volgende:
Denk dat ik Volendam maar op zet vanmiddagHopen dat Roda eruit vliegt
Ik dus ook. Ik moet echt wat gaan doen aan mijn scriptie, ik heb nog niet eens een onderwerp gekozenquote:
Jij bent nu @ het home?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:18 schreef Silenus het volgende:
Is al flink druk bij het home, worden nu spandoeken aan het trainingsveld opgehangen:
"De spelers kunnen de kolere krijgen, wij zijn Ajax"
Daarom heeft Co AZ ook in de wachtkamer gezet en wacht op Ajax. Ik denk dat Co het wordt omdat Rijkaard zijn zakken nog voller gaat vullen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Laatste TV interview dat ik met Co zag (na vertrek Ten Cate dacht ik) zei hij wel oren te hebben naar een terugkeer. Er is natuurlijk wel het een en ander veranderd sindsdien + interesse van AZ, maar wie verkiest alkmaar boven Amsterdam?
Hoorde ook dat het al vrij druk is, ga zelf toch maar wat later dan ik had geplannedquote:Op zondag 10 mei 2009 12:18 schreef Silenus het volgende:
Is al flink druk bij het home, worden nu spandoeken aan het trainingsveld opgehangen:
"De spelers kunnen de kolere krijgen, wij zijn Ajax"
Dat zal wel meevallen man.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:34 schreef FireFox1 het volgende:
Als het maar niet uit de hand gaat lopen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |