Ja nouquote:
Vrij beroerde timing hebben ze!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja nou
die Maastrichtenaren ook altijd he![]()
niks geintje!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrij beroerde timing hebben ze!![]()
geintje Roel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niks geintje!WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog niet gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:35 schreef themauster het volgende:
over bier gesproken Oetinger van de Lidll is echt een aanrader echt zo lekker
je avatarquote:
ja dat heb ik ook alleen ik eet altijd brood als ik honger heb 1 keer zon honger gehad meteen een broodje gezond gemaakt midden in de nacht hahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nog niet gehad
die combo bier + chips is trouwens goed te doen. Krijg van bier altijd zo`n honger, dus pak ik chips. Van chips krijg ik weer dorst dus pak ik nog een biertje. En zo krijgen we de vrijdagavond ook wel om
![]()
er is ook een nieuwe met Michielquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nog niet gehad
die combo bier + chips is trouwens goed te doen. Krijg van bier altijd zo`n honger, dus pak ik chips. Van chips krijg ik weer dorst dus pak ik nog een biertje. En zo krijgen we de vrijdagavond ook wel om
![]()
[..]
je avatar!!
laat zienquote:
<----quote:
Te gekke plaat om de show mee te eindigenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat wil dus zeggen dat we er weer vandoor gaan! doei!
..... de nieuwe freakandel speciaal is geweldigquote:Ja hoor! Daar istie weer! Een splinternieuwe freak11. Deze week 4 nieuwe binnenkomers en tevens een nieuwe freakandel speciaal!
Met de groeten van Giel en Gerard! Vannacht te horen tussn 1 en 7 in de vrijdag Freaknacht.
1 ) We Are The People - Empire Of The Sun
2 ) Haus Am See - Peter Fox
3 ) Don't Upset The Rhythm - The Noisettes
4 ) Come Fly Away - Benny Benassi
5 ) Heavy Cross - Gossip
6 ) You've Got To... - The Young Punx
7 ) Dish Of The Day - Gare Du Nord
8 ) When Love Takes Over - David Guetta feat. Kelly Rowland
9 ) Pale Bride - The Von Bondies
10) New In Town - Little Boots
11) Lisztomania - Phoenix
Heerlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:00 schreef -Hans- het volgende:
En de Freak 11 lijst...!
7 ) Dish Of The Day - Gare Du Nord
9 ) Pale Bride - The Von Bondies
10) New In Town - Little Boots]
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef themauster het volgende:
Ik luister niet want ik kijk pas als het op tv komt komt dorien ook of niet?
Dan lig ik vroeg in bed was gerard maar van 1 tot 4quote:
Zeg dat wel. Ik wil Ancilla terugquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat die Dorien er alwéér is...
Die ben ik toch echt al meer dan een maand heel erg beu.
Zoals Marc63 (volgens mij) al opmerkte eerder vanavond: Die Carlijn die er een tijdje terug was, was een stuk leuker. Maar die mocht van Giel niet meer komen omdat ze niet wilde zingen...quote:
Wow, dat is een leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:14 schreef on_air het volgende:
Misschien geen Paradiso, maar wel Bell X1. En Cortoni. Ook prettig.
Na dit gedrocht.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, dat is een leuk vooruitzicht. Zometeen trouwens Bell X 1 @ 3FM
Ziet er sfeervol uit zegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ane Brun gisteravond was overigens ook![]()
. Drie prettige achter/voorgrondzangeressen erbij. Klonk errrug mooi
.
Brakke phonepic met Ane links:
[ afbeelding ]
Och mensenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Herbeleven, on_air: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/41942958
Moet je zeker een keer meer van gaan beluisterenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ziet er sfeervol uit zeg. Was zo te lezen een bijzonder geslaagd optreden van de dame die ik verder niet heel erg goed ken
.
Nice.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Even snel nog het topic binnen wippen, straks verlaagd plafond maken in nieuwe huis met spotjes in de badkamer
Die had ik dus eigenlijk moeten kennen als ik dat zo leesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet je zeker een keer meer van gaan beluisteren.
Heb haar een jaar of 6 geleden via Eurosonic in jouw Groningen onderweg van een nieuwjaarsfeestje van het werk op 3FM 'ontdekt'. Meteen meer van gaan zoeken en dat klonk allemaal erg goed. Sindsdien blijven volgen en twee keer live gezien (Groningen paar jaar geleden en gisteren dus Tivoli in Utrecht).
Picsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Even snel nog het topic binnen wippen, straks verlaagd plafond maken in nieuwe huis met spotjes in de badkamer
lolquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef themauster het volgende:
Into The Grooveal doet me dit nummer te veel denken aan die Herman van Idols
Niet mainstream genoeg, denk ik. Maar dat geeft niet. Dan raakt ze ook niet bedorven door een kapotdraaiende radiozender. Zelfde metquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die had ik dus eigenlijk moeten kennen als ik dat zo lees. Eurosonic en een optreden in Groningen. Maar schijnbaar toch niet interessant genoeg voor 3FM om vaker te draaien?
I know... maar goed, ik kan niet eens boodschappen doen, laat staan een concertkaartje kopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
on_air > http://webshop.topticketline.nl/shows/Show.aspx?sh=tor&ns_campaign=teg&ns_mchannel=web&ns_source=vvk&ns_linkname=tor&ns_fee=0
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:09 schreef on_air het volgende:
[..]
I know... maar goed, ik kan niet eens boodschappen doen, laat staan een concertkaartje kopen.
't hoeft inderdaad geen nadeel te zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet mainstream genoeg, denk ik. Maar dat geeft niet. Dan raakt ze ook niet bedorven door een kapotdraaiende radiozender. Zelfde metSigur Rós
.
Ik heb ook ooit eens wat fonts gedownload in zo'n pack. 100 waren het er, geloof ik. Eigenlijk nooit gebruikt.quote:
Nee zo download ik wel meer troepquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens wat fonts gedownload in zo'n pack. 100 waren het er, geloof ik. Eigenlijk nooit gebruikt.
VMBO? Ik weet het wel zeker. Geniaal ditquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
!!! Feestnummer!!
![]()
Wat een gast zeg!
Ik zeg: VMBO
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:57 schreef mudkipzz het volgende:![]()
![]()
Eerst de slet uithangen en dan gaan huilen![]()
Echt hilarisch inderdaadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:56 schreef 3FMaster het volgende:
Dit was de grappigste Flirt je stijf, ooit
Armanda:"O, je kiest voor het geld?! Oke, dan hoef ik je nooit meer te spreken. Jongens zat"
't Is idd tegenwoordig haast meer regel dan uitzondering dat er iets ouds opnieuw wordt uitgebrachtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:09 schreef 3FMaster het volgende:
Is die Untouched van The Veronicas ook al opnieuw uitgekomen? Jezus, hebben we dan over 1 jaar geen nieuwe muziek meer, omdat alles opnieuw wordt uitgebracht![]()
Die luister ik nooit alleen maar omdat het TROS gehalte bij Bart Arens te hoog ligtquote:
Ik vind Bart geen goede DJ, dus bij mij gaat de radio ook altijd op zater en zondag na 1500 uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Die luister ik nooit alleen maar omdat het TROS gehalte bij Bart Arens te hoog ligt
Op zondag staat bij ons de radio amper aan ben meestal zondag naar mijn opa en omaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vind Bart geen goede DJ, dus bij mij gaat de radio ook altijd op zater en zondag na 1500 uit.
Van Around the bend?quote:
quote:
Whehehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:22 schreef TheZapster het volgende:
Vriendin Giel Beelen vlucht klooster in
Had ik nog niet eens gezien/gelezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die reacties ook en Giel die ook zelf reageert
Het is toch ook too much informationquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die reacties ook en Giel die ook zelf reageert
Moi !quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:15 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
I've got Eddie on the brain
moet michiel maar es mailen over hoe ik aan een vlaggetje kom voor als ik vooraan sta
moet ik jou mailen over hoe aan een vlaggetje te komen?quote:
Dat mag je doen, maar of ik je kan helpen betwijfel ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
moet ik jou mailen over hoe aan een vlaggetje te komen?
Ik kan d'r wel 1 maken in Photoshopquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:15 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
I've got Eddie on the brain
moet michiel maar es mailen over hoe ik aan een vlaggetje kom voor als ik vooraan sta
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
hoe vindt je me ava?quote:
Yo Daniel !quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:20 schreef Daniellippens het volgende:
Goeienavond!
Da's dus het antwoord op mn vraag:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:34 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Goedenavond!
Iemand een zaklamp bij zich?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is het momenteel echt zo duister in de studio als op de webcam?
Ha Erwin!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:34 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Goedenavond!
Wie heb je trouwens naast je zitten? Een cooooo-producer?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:34 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Goedenavond!
Niet alleen in de Martiniplaza, OVERAL! ;-)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef -Hans- het volgende:
Piano stukje ook... Heel tof en dan de vocals van Kelly Rowland
Deze plaat hadden ze vanavond moeten draaien in de Martiniplaza... superplaat !
Eens !!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niet alleen in de Martiniplaza, OVERAL! ;-)
Jaaaaaaaaaaaaaa weer een nieuwe erbijquote:
Was niet aanwezig anders had ik zeker even geluisterdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef on_air het volgende:
Niemand Bell X1 bij Cortoni gehoord? ...
Ze waren zo top.
Yup, gehoord. Bij wijze van "te rot om richting A'dam te gaan, dus dan maar zo". En ja, ze waren errug goed. Alleen een beetje jammer dat ze zeiden dat I fought the law van the Clash was. Als ze nou Bobby Fuller Four hadden gezegd, oké...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef on_air het volgende:
Ze waren zo top.
Het is ook een rottijd op zaterdag. Maar erg goed waren ze.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was niet aanwezig anders had ik zeker even geluisterd
En dan was het nog niet het origineel geweest:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup, gehoord. Bij wijze van "te rot om richting A'dam te gaan, dus dan maar zo". En ja, ze waren errug goed. Alleen een beetje jammer dat ze zeiden dat I fought the law van the Clash was. Als ze nou Bobby Fuller Four hadden gezegd, oké...
quote:"I Fought the Law" is a much-covered song originally recorded by Sonny Curtis and The Crickets (post Buddy Holly) in 1959. The song was famously covered by Bobby Fuller Four
Klonk inderdaadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef on_air het volgende:
Ze waren zo top.
Dat weet ik ook wel (vandaar de "oké"), maar het is wel de 1e bekende uitvoering.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En dan was het nog niet het origineel geweest:
[..]
Tja, The Clash ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel (vandaar de "oké"), maar het is wel de 1e bekende uitvoering.
Ik zie net dat de podcast online staat dus die ga ik na de SoD even checkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is ook een rottijd op zaterdag. Maar erg goed waren ze.
Navondquote:
Speel je al lang, of wil je het gaan leren?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:17 schreef DaMook het volgende:
Ik krijg morgen een gitaar, in bruikleen dat dan weer wel
. Eens kijken of ik het op kan brengen om elke dag een uur ofzo te oefenen
.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:17 schreef DaMook het volgende:
.
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Frezo het volgende:
[..]
Speel je al lang, of wil je het gaan leren?
Als je er nog 1 leert kan je al minstens 36 liedjes spelen. klik.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het zelf ook een paar keer geprobeerd maar ben niet verder gekomen dan 3 akkoorden
Daar ben ik ook een beetje bang voor, daarom ben ik ook blij dat ik er een kan lenenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het zelf ook een paar keer geprobeerd maar ben niet verder gekomen dan 3 akkoorden
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:25 schreef Frezo het volgende:
[..]
Als je er nog 1 leert kan je al minstens 36 liedjes spelen. [url=Klik]http://www.dumpert.nl/mediabase/371701/e1fc3245/4_akkoorden._36_liedjes.html[/url]
Ik ben basgitaar gaan spelen, das veel makkelijkerquote:Op zondag 10 mei 2009 00:25 schreef Frezo het volgende:
[..]
Als je er nog 1 leert kan je al minstens 36 liedjes spelen. [url=Klik]http://www.dumpert.nl/mediabase/371701/e1fc3245/4_akkoorden._36_liedjes.html[/url]
Ej tof man!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:17 schreef DaMook het volgende:
.
Die heeft toch maar 4 snaren ? Lijkt me ook wel makkelijker jaquote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ben basgitaar gaan spelen, das veel makkelijker![]()
De next serious talentquote:
De mijne hebben inderdaad 4 snaren, maar je kan ook 5 of 6-snarige kopenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die heeft toch maar 4 snaren ? Lijkt me ook wel makkelijker ja.
Ik ben trouwens linkshandig maar wil eigenlijk wel gewoon op een rechtshandige gitaar leren spelen. Denk ook wel dat dat gaat lukken, is makkelijker als je op een feestje ofzo bij iemand met een gitaar eens iets wilt spelen (mits ik zover kom) . Mocht het nu echt niet lukken maar ik merk wel dat ik echt wil komt er alsnog een linkshandige.
Als je het leuk vindt, speel je er vanzelf veel meer op dan één uurtje.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:17 schreef DaMook het volgende:
Eens kijken of ik het op kan brengen om elke dag een uur ofzo te oefenen.
Daar zit ik nog wel aan te denken jaquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, speel je er vanzelf veel meer op dan één uurtje.
Ik zou je aanraden om een of twee (of drie, of vier) proeflessen te nemen. Een goede leraar brengt je in korte tijd veel meer bij dan je in een do-it-yourself-les kunt leren.
Dat, dat wil ik ook, heb ik nu al bij elk liedje waar een gitaar in zitquote:Op zondag 10 mei 2009 00:52 schreef broer het volgende:
Klopt. En het helpt voor de motivatie. Als je je les niet hebt geoefend, geeft een zelfstudieleraar je niet op je flikker. Een echte wel, als het goed is.
(Maar ik vond het zelf vooral inspirerend werken. Een leraar speelt altijd stukjes voor - dan denk je al gauw: dat wil ik ook!)
Ben je niet geweest?! Ik heb nog bij de plugger mijn naam op de gastenlijst geprobeerd te krijgen. Helaas, geen reactie meer. Heb de heren zelf ook nog even kunnen spreken. Leuke jongens.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup, gehoord. Bij wijze van "te rot om richting A'dam te gaan, dus dan maar zo". En ja, ze waren errug goed. Alleen een beetje jammer dat ze zeiden dat I fought the law van the Clash was. Als ze nou Bobby Fuller Four hadden gezegd, oké...
Feijenoord gaat eens winnen, dat is een wonder jaquote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef Timo20 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Nog behoorlijk fris en wakker na zoveel bier gisteravondzometeen op weg naar De Kuip voor wat hopelijk Het Wonder Van De Kuip wordt...
Goedemorgen u heeft Queen gemistquote:
Hansquote:Op zondag 10 mei 2009 11:35 schreef -Hans- het volgende:
Call on me.. Woeeeeeeehoeeeee !!!![]()
. Springuuuuuuuuh !
Tim![]()
![]()
Oja, dat is waar ookquote:Op zondag 10 mei 2009 11:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hans
Alleen bij Krezip moet je springen toch![]()
quote:
Het is pas de 5de keer dit weekend dat die plaat voorbij komtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het heeeele mooie..." Luister je anders nooit naar 3FM, AnnemiekeOf vind je 'm na een keer of 832 nog steeds mooi
![]()
Ik zie 't nu idd. On-ge-loof-lijkquote:Op zondag 10 mei 2009 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is pas de 5de keer dit weekend dat die plaat voorbij komt.
Les 14 gelopenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
borisz, Evy vraagt zich af of je alweer braaf een hardlooplesje hebt gedaan.
Haaiquote:Op zondag 10 mei 2009 12:16 schreef 3FMaster het volgende:
Hè, tof! I'm yours. Die hebben we het afgelopen jaar nog niet gehoord!
Hallo trouwens
Eens! Elke keer als ik het luister vind ik het superleuk!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:13 schreef Cee het volgende:
Ik vind Open Radio iedere week leuker worden. Nooit verwacht.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 10 mei 2009 13:13 schreef Cee het volgende:
Ik vind Open Radio iedere week leuker worden. Nooit verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |