Ik heb ook ooit eens wat fonts gedownload in zo'n pack. 100 waren het er, geloof ik. Eigenlijk nooit gebruikt.quote:
Nee zo download ik wel meer troepquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens wat fonts gedownload in zo'n pack. 100 waren het er, geloof ik. Eigenlijk nooit gebruikt.
VMBO? Ik weet het wel zeker. Geniaal ditquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
!!! Feestnummer!!
![]()
Wat een gast zeg!
Ik zeg: VMBO
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:57 schreef mudkipzz het volgende:![]()
![]()
Eerst de slet uithangen en dan gaan huilen![]()
Echt hilarisch inderdaadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:56 schreef 3FMaster het volgende:
Dit was de grappigste Flirt je stijf, ooit
Armanda:"O, je kiest voor het geld?! Oke, dan hoef ik je nooit meer te spreken. Jongens zat"
't Is idd tegenwoordig haast meer regel dan uitzondering dat er iets ouds opnieuw wordt uitgebrachtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:09 schreef 3FMaster het volgende:
Is die Untouched van The Veronicas ook al opnieuw uitgekomen? Jezus, hebben we dan over 1 jaar geen nieuwe muziek meer, omdat alles opnieuw wordt uitgebracht![]()
Die luister ik nooit alleen maar omdat het TROS gehalte bij Bart Arens te hoog ligtquote:
Ik vind Bart geen goede DJ, dus bij mij gaat de radio ook altijd op zater en zondag na 1500 uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Die luister ik nooit alleen maar omdat het TROS gehalte bij Bart Arens te hoog ligt
Op zondag staat bij ons de radio amper aan ben meestal zondag naar mijn opa en omaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vind Bart geen goede DJ, dus bij mij gaat de radio ook altijd op zater en zondag na 1500 uit.
Van Around the bend?quote:
quote:
Whehehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:22 schreef TheZapster het volgende:
Vriendin Giel Beelen vlucht klooster in
Had ik nog niet eens gezien/gelezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die reacties ook en Giel die ook zelf reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |