Nice.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Even snel nog het topic binnen wippen, straks verlaagd plafond maken in nieuwe huis met spotjes in de badkamer
Die had ik dus eigenlijk moeten kennen als ik dat zo leesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet je zeker een keer meer van gaan beluisteren.
Heb haar een jaar of 6 geleden via Eurosonic in jouw Groningen onderweg van een nieuwjaarsfeestje van het werk op 3FM 'ontdekt'. Meteen meer van gaan zoeken en dat klonk allemaal erg goed. Sindsdien blijven volgen en twee keer live gezien (Groningen paar jaar geleden en gisteren dus Tivoli in Utrecht).
Picsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Even snel nog het topic binnen wippen, straks verlaagd plafond maken in nieuwe huis met spotjes in de badkamer
lolquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef themauster het volgende:
Into The Grooveal doet me dit nummer te veel denken aan die Herman van Idols
Niet mainstream genoeg, denk ik. Maar dat geeft niet. Dan raakt ze ook niet bedorven door een kapotdraaiende radiozender. Zelfde metquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die had ik dus eigenlijk moeten kennen als ik dat zo lees. Eurosonic en een optreden in Groningen. Maar schijnbaar toch niet interessant genoeg voor 3FM om vaker te draaien?
I know... maar goed, ik kan niet eens boodschappen doen, laat staan een concertkaartje kopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
on_air > http://webshop.topticketline.nl/shows/Show.aspx?sh=tor&ns_campaign=teg&ns_mchannel=web&ns_source=vvk&ns_linkname=tor&ns_fee=0
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:09 schreef on_air het volgende:
[..]
I know... maar goed, ik kan niet eens boodschappen doen, laat staan een concertkaartje kopen.
't hoeft inderdaad geen nadeel te zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet mainstream genoeg, denk ik. Maar dat geeft niet. Dan raakt ze ook niet bedorven door een kapotdraaiende radiozender. Zelfde metSigur Rós
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |