Eens !!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niet alleen in de Martiniplaza, OVERAL! ;-)
Jaaaaaaaaaaaaaa weer een nieuwe erbijquote:
Was niet aanwezig anders had ik zeker even geluisterdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef on_air het volgende:
Niemand Bell X1 bij Cortoni gehoord? ...
Ze waren zo top.
Yup, gehoord. Bij wijze van "te rot om richting A'dam te gaan, dus dan maar zo". En ja, ze waren errug goed. Alleen een beetje jammer dat ze zeiden dat I fought the law van the Clash was. Als ze nou Bobby Fuller Four hadden gezegd, oké...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef on_air het volgende:
Ze waren zo top.
Het is ook een rottijd op zaterdag. Maar erg goed waren ze.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was niet aanwezig anders had ik zeker even geluisterd
En dan was het nog niet het origineel geweest:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup, gehoord. Bij wijze van "te rot om richting A'dam te gaan, dus dan maar zo". En ja, ze waren errug goed. Alleen een beetje jammer dat ze zeiden dat I fought the law van the Clash was. Als ze nou Bobby Fuller Four hadden gezegd, oké...
quote:"I Fought the Law" is a much-covered song originally recorded by Sonny Curtis and The Crickets (post Buddy Holly) in 1959. The song was famously covered by Bobby Fuller Four
Klonk inderdaadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef on_air het volgende:
Ze waren zo top.
Dat weet ik ook wel (vandaar de "oké"), maar het is wel de 1e bekende uitvoering.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En dan was het nog niet het origineel geweest:
[..]
Tja, The Clash ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel (vandaar de "oké"), maar het is wel de 1e bekende uitvoering.
Ik zie net dat de podcast online staat dus die ga ik na de SoD even checkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is ook een rottijd op zaterdag. Maar erg goed waren ze.
Navondquote:
Speel je al lang, of wil je het gaan leren?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:17 schreef DaMook het volgende:
Ik krijg morgen een gitaar, in bruikleen dat dan weer wel
. Eens kijken of ik het op kan brengen om elke dag een uur ofzo te oefenen
.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:17 schreef DaMook het volgende:
.
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Frezo het volgende:
[..]
Speel je al lang, of wil je het gaan leren?
Als je er nog 1 leert kan je al minstens 36 liedjes spelen. klik.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het zelf ook een paar keer geprobeerd maar ben niet verder gekomen dan 3 akkoorden
Daar ben ik ook een beetje bang voor, daarom ben ik ook blij dat ik er een kan lenenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het zelf ook een paar keer geprobeerd maar ben niet verder gekomen dan 3 akkoorden
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:25 schreef Frezo het volgende:
[..]
Als je er nog 1 leert kan je al minstens 36 liedjes spelen. [url=Klik]http://www.dumpert.nl/mediabase/371701/e1fc3245/4_akkoorden._36_liedjes.html[/url]
Ik ben basgitaar gaan spelen, das veel makkelijkerquote:Op zondag 10 mei 2009 00:25 schreef Frezo het volgende:
[..]
Als je er nog 1 leert kan je al minstens 36 liedjes spelen. [url=Klik]http://www.dumpert.nl/mediabase/371701/e1fc3245/4_akkoorden._36_liedjes.html[/url]
Ej tof man!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:17 schreef DaMook het volgende:
.
Die heeft toch maar 4 snaren ? Lijkt me ook wel makkelijker jaquote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ben basgitaar gaan spelen, das veel makkelijker![]()
De next serious talentquote:
De mijne hebben inderdaad 4 snaren, maar je kan ook 5 of 6-snarige kopenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die heeft toch maar 4 snaren ? Lijkt me ook wel makkelijker ja.
Ik ben trouwens linkshandig maar wil eigenlijk wel gewoon op een rechtshandige gitaar leren spelen. Denk ook wel dat dat gaat lukken, is makkelijker als je op een feestje ofzo bij iemand met een gitaar eens iets wilt spelen (mits ik zover kom) . Mocht het nu echt niet lukken maar ik merk wel dat ik echt wil komt er alsnog een linkshandige.
Als je het leuk vindt, speel je er vanzelf veel meer op dan één uurtje.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:17 schreef DaMook het volgende:
Eens kijken of ik het op kan brengen om elke dag een uur ofzo te oefenen.
Daar zit ik nog wel aan te denken jaquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, speel je er vanzelf veel meer op dan één uurtje.
Ik zou je aanraden om een of twee (of drie, of vier) proeflessen te nemen. Een goede leraar brengt je in korte tijd veel meer bij dan je in een do-it-yourself-les kunt leren.
Dat, dat wil ik ook, heb ik nu al bij elk liedje waar een gitaar in zitquote:Op zondag 10 mei 2009 00:52 schreef broer het volgende:
Klopt. En het helpt voor de motivatie. Als je je les niet hebt geoefend, geeft een zelfstudieleraar je niet op je flikker. Een echte wel, als het goed is.
(Maar ik vond het zelf vooral inspirerend werken. Een leraar speelt altijd stukjes voor - dan denk je al gauw: dat wil ik ook!)
Ben je niet geweest?! Ik heb nog bij de plugger mijn naam op de gastenlijst geprobeerd te krijgen. Helaas, geen reactie meer. Heb de heren zelf ook nog even kunnen spreken. Leuke jongens.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup, gehoord. Bij wijze van "te rot om richting A'dam te gaan, dus dan maar zo". En ja, ze waren errug goed. Alleen een beetje jammer dat ze zeiden dat I fought the law van the Clash was. Als ze nou Bobby Fuller Four hadden gezegd, oké...
Feijenoord gaat eens winnen, dat is een wonder jaquote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef Timo20 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Nog behoorlijk fris en wakker na zoveel bier gisteravondzometeen op weg naar De Kuip voor wat hopelijk Het Wonder Van De Kuip wordt...
Goedemorgen u heeft Queen gemistquote:
Hansquote:Op zondag 10 mei 2009 11:35 schreef -Hans- het volgende:
Call on me.. Woeeeeeeehoeeeee !!!![]()
. Springuuuuuuuuh !
Tim![]()
![]()
Oja, dat is waar ookquote:Op zondag 10 mei 2009 11:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hans
Alleen bij Krezip moet je springen toch![]()
quote:
Het is pas de 5de keer dit weekend dat die plaat voorbij komtquote:Op zondag 10 mei 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het heeeele mooie..." Luister je anders nooit naar 3FM, AnnemiekeOf vind je 'm na een keer of 832 nog steeds mooi
![]()
Ik zie 't nu idd. On-ge-loof-lijkquote:Op zondag 10 mei 2009 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is pas de 5de keer dit weekend dat die plaat voorbij komt.
Les 14 gelopenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
borisz, Evy vraagt zich af of je alweer braaf een hardlooplesje hebt gedaan.
Haaiquote:Op zondag 10 mei 2009 12:16 schreef 3FMaster het volgende:
Hč, tof! I'm yours. Die hebben we het afgelopen jaar nog niet gehoord!
Hallo trouwens
Eens! Elke keer als ik het luister vind ik het superleuk!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:13 schreef Cee het volgende:
Ik vind Open Radio iedere week leuker worden. Nooit verwacht.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 10 mei 2009 13:13 schreef Cee het volgende:
Ik vind Open Radio iedere week leuker worden. Nooit verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |