Wie gaat er promoveren via de nacompetitie naar de Eredivisie?quote:Play-offs promotie/degradatie 1e ronde
Dinsdag 12 mei 2009
wedstrijd A 20.00 uur Telstar - MVV
wedstrijd B 20.00 uur TOP Oss - FC Dordrecht
Vrijdag 15 mei 2009
return wedstrijd A 20.00 uur MVV - Telstar
return wedstrijd B 20.00 uur FC Dordrecht - TOP Oss
Play-offs promotie/degradatie 2e ronde
Dinsdag 19 mei 2009
wedstrijd C 20.00 uur Telstar/MVV - nr. 17 Eredivisie
wedstrijd D 20.00 uur Excelsior - RKC Waalwijk
wedstrijd E 20.00 uur FC Zwolle - Cambuur L.
wedstrijd F 20.00 uur Dordrecht/TOP Oss - nr. 16 Eredivisie
Vrijdag 22 mei 2009
return wedstrijd C 20.00 uur nr. 17 Eredivisie - Telstar/MVV
return wedstrijd D 20.00 uur RKC Waalwijk - Excelsior
return wedstrijd E 20.00 uur Cambuur L. - FC Zwolle
return wedstrijd F 20.00 uur nr. 16 Eredivisie - Dordrecht/TOP Oss
Maandag 25 mei 2009, aanvang 20.00 uur
eventueel 3e beslissende wedstrijd C
eventueel 3e beslissende wedstrijd D
eventueel 3e beslissende wedstrijd E
eventueel 3e beslissende wedstrijd F
Play-offs promotie/degradatie 3e ronde
wedstrijd G winnaar wedstrijden C - winnaar wedstrijden D
wedstrijd H winnaar wedstrijden E - winnaar wedstrijden F
De juiste (thuis)wedstrijden zullen pas ná 22 mei en uiterlijk maandagavond 25 mei vastgesteld worden, omdat de mogelijke combinaties van wedstrijden mede afhankelijk zijn van de positie op de eindranglijst.
Donderdag 28 mei 2009 (aanvang 18.00 en 20.00 uur, i.v.m. mogelijke live tv-uitzendingen)
1e wedstrijd G
1e wedstrijd H
Zondag 31 mei 2009 (aanvang 14.30 en 16.30 uur, i.v.m. mogelijke live tv-uitzendingen)
return wedstrijd G
return wedstrijd H
Woensdag 3 juni 2009 (aanvang 20.00 uur)
eventueel 3e beslissende wedstrijd G
eventueel 3e beslissende wedstrijd H
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef Adothehague het volgende:
Wie gaat er promoveren via de nacompetitie naar de Eredivisie?
Ik verwacht dat VVV venlo voor 100% gaat promoveren.
Verder vind ik RKC en Zwolle goede outsiders om de eredivisie te elimineren.
Wat is jullie mening?
Nee, dit gaat over promotie en niet om degradatie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Degradatiestrijd '09 #3: Met 5 clubs naar de eindstreep. kan toch gewoon daar
ik was te laatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over promotie en niet om degradatie.
Zorg dan voor een goede OP (play off deelnemers etc.) en je had beter even kunnen wachten tot zondag half 5 he.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over promotie en niet om degradatie.
Nee, want de Jupiler League is afgelopen na vanavond en hier kan alvast gediscusseerd worden over : Telstar, TOP, RKC, Excelsior, GAE, MVV en Zwolle en Helmond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zorg dan voor een goede OP (play off deelnemers etc.) en je had beter even kunnen wachten tot zondag half 5 he.
Moet je niet eerst weten tegen we ze mogelijk kunnen spelen. En er kan er ook geen een promoveren hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, want de Jupiler League is afgelopen na vanavond en hier kan alvast gediscusseerd worden over : Telstar, TOP, RKC, Excelsior, GAE, MVV en Zwolle en Helmond.
en Dordtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, want de Jupiler League is afgelopen na vanavond en hier kan alvast gediscusseerd worden over : Telstar, TOP, RKC, Excelsior, GAE, MVV en Zwolle en Helmond.
Ik weet 100% zeker dat VVV promoveert hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Moet je niet eerst weten tegen we ze mogelijk kunnen spelen. En er kan er ook geen een promoveren he![]()
behalve VVV dan
kutidioot.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef Adothehague het volgende:
Wie gaat er promoveren via de nacompetitie naar de Eredivisie?
Verder vind ik RKC en Zwolle goede outsiders om de eredivisie te elimineren.
Wat is jullie mening?
Betrouwbare bronnen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat VVV promoveert hoor.
ik denk dat t nogal mee gaat vallen en ze er allebei inblijven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat in ieder geval lastig worden voor de nummer 16 en 17.
Daarna had Top nog tegen Volendam moeten spelen, helemaal niet zo dichtbij dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Het boeit me geen fuck welke kutclub er promoveert van de clubs die realistisch gezien een kans maken, maar 't zou leuk zijn als één van de kleine clubs weet te promoveren... Oss was er 3 jaar geleden dichtbij tegen NAC.
Lekker denigrerend jochie, ook jouw cluppie heeft ooit in de eerste divisie uit moeten komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Het boeit me geen fuck welke kutclub er promoveert van de clubs die realistisch gezien een kans maken, maar 't zou leuk zijn als één van de kleine clubs weet te promoveren... Oss was er 3 jaar geleden dichtbij tegen NAC.
Helemaal niets in Deventerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Want?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:51 schreef Gatalin het volgende:
Ach, als ADO en Roda er op de een of andere manier uitgaan, maakt het mij niet uit wie er voor terugkomen.
Dat zeker, die flow na de periode hebben ze kunnen behouden. Overigens vraag ik me af of promotie zo goed zou zijn voor de club, maar het is natuurlijk wel leuk als het ze zou lukken. Maar goed, ergens heb ik toch altijd wel het idee dat met het principe best of 3 de eredivisieclubs ook weer wat in het voordeel zijn, naast de normaal gesproken ietsje meer kwaliteit die ze zouden moeten hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:29 schreef Harmen1984 het volgende:
Dordrecht is wel in bloedvorm de laatste tijd.
Dat kan niet Roda moet bij winst tegen Cambuur als die winnen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Boeman het volgende:
Roda blijft, de Graafschap gaat en Cambuur komt.
lijkt me ook leuk ja, maar de spelersgroep van MVV zou er wel flink anders uit moeten komen te zien. Cambuur valt nog mee, maar daar moet ook wat gebeuren dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef DaMart het volgende:
Cambuur komt, Roda gaat.
MVV komt, De Graafschap gaat.
Voor de afwisseling in de Eredivisie best goed, als er drie clubs vervangen worden een keer.
Veel leukere club en stadion dan Rodaquote:Op maandag 11 mei 2009 09:24 schreef Afwazig het volgende:
Waarom heeft iedereen hier MVV zo hoog zitten?
Het zijn allebei kutclubs.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Veel leukere club en stadion dan Roda
Hun Turkse investeerder had het over het landskampioenschap volgend seizoen...quote:
Nee, die had het over promoveren volgend seizoen, en de missie erna is landskampioen inderdaad, hij had het over een 5-jarenplan...maar ik geef je gelijk hoor, ik zie dit ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hun Turkse investeerder had het over het landskampioenschap volgend seizoen...
Dat kan niet, Roda en Cambuur.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Boeman het volgende:
Roda blijft, de Graafschap gaat en Cambuur komt.
We zullen zienquote:
Dan klopte het niet zoals ik het in de lokale media meekreeg. Punt blijft wel dat hetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef Pilldriver het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd, Telstar - MVV, enige hoogtepunt was eigenlijk het stoppen van de \
penalty door Boffin. Ach gelukkig geen goal tegen, vrijdag in de Geusselt gewoon afmaken.
[..]
Nee, die had het over promoveren volgend seizoen, en de missie erna is landskampioen inderdaad, hij had het over een 5-jarenplan...maar ik geef je gelijk hoor, ik zie dit ook niet gebeuren
Die Chinezen die ik nooit serieus nam? Geen id, informeer eens in de Kuip!quote:Hoe gaat het eigenlijk met die Chinese investeerder van Roda?
Ah de lokale media, dan weet ik genoeg, die is hier kampioen in dingen uit verband rukken jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef DarkShine het volgende:
Dan klopte het niet zoals ik het in de lokale media meekreeg. Punt blijft wel dat hetis.
Heeft niks met de play-offs te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Uitdoelpunten zijn toch niet belangrijk? Uitwinst natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:28 schreef DRD het volgende:
Zeer slechte eerste helft, redelijke tweede helft. Stug veld, beetje spanning erop en een goede tegenstander. Mooie 0-2, uitdoelpunten zijn heel belangrijk en nu vrijdag afmaken en weer naar die tweede ronde toe!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:31 schreef neen het volgende:
[..]
Uitdoelpunten zijn toch niet belangrijk? Uitwinst natuurlijk wel.
Dat is pas vanaf de 2e ronde.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:01 schreef jde_kok het volgende:
Nee gaat puur om winst en verlies. 0-1 nederlaag in eigen huis tegen TOP en je speelt een 3e wedstrijd.
zou echt geweldig zijn. Jammergenoeg al een seizoenskaart van Feyenoord volgend seizoen, maar ga dan zeker eens een kijkje nemen op de Krommedijk (successupporter als ik benquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
heb echt het gevoel dat Dordt het kan gaan flikken
En daarna nog Cambuur of Zwolle. Wordt lastig, zou wel tof zijn als Excelsior ook nog promoveert.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zou echt geweldig zijn. Jammergenoeg al een seizoenskaart van Feyenoord volgend seizoen, maar ga dan zeker eens een kijkje nemen op de Krommedijk (successupporter als ik ben).
Maar goed, nog eerst Top Oss afschudden en daarna Roda.
ook die nogquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
En daarna nog Cambuur of Zwolle. Wordt lastig, zou wel tof zijn als Excelsior ook nog promoveert.
Dat hadden we 't vorig jaar in de beker al...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef Ixnay het volgende:
Roda gaat het lastig krijgen met Dordt.
Ik zeg fuseren! En als je dat niet snapt heb je het iq van een stoeptegel, over een paar jaar komen jullie toch wel gewoon weer in het stadion!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:44 schreef Kopbal het volgende:
Als Dordt en Excelsior promoveren heb je straks 4 clubs in een straal van 20km oid
Haha, wat een uitermate grappige Derksen-imitatie. +10 kudos.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zeg fuseren! En als je dat niet snapt heb je het iq van een stoeptegel, over een paar jaar komen jullie toch wel gewoon weer in het stadion!
Het was geen grappig bedoelde Derksen-imitatie. Ik noemde echter de gehele "onderbouwing" voor Sporing Limburg op...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Haha, wat een uitermate grappige Derksen-imitatie. +10 kudos.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het was geen grappig bedoelde Derksen-imitatie. Ik noemde echter de gehele "onderbouwing" voor Sporing Limburg op...
Ja. Ieder weldenkend mens snapt toch dat deze topclub, die voor subtop/middenmoot plekker speelt, de Europese top gaat bestormen.quote:
SVV / Dordrecht'90 - Excelsior Football Club Combinatie? SDEFCC? Mogen we Sparta dan ook mee laten doen? Dan samen met Feyenoord in de nieuwe Kuip spelen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zeg fuseren! En als je dat niet snapt heb je het iq van een stoeptegel, over een paar jaar komen jullie toch wel gewoon weer in het stadion!
TOP was inderdaad, zeker in de eerste helft, niet minder. Vond de eerste helft best slecht, maar misschien ben ik de laatste weken erg verwend geraakt. Na de 0-1 konden wij inderdaad een stuk lekkerder voetballen en counteren, daarvoor leek er ook een bepaalde spanning op de hele wedstrijd te zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Zuur hoor. TOP speelde gewoon een prima eerste uur in een leuke open wedstrijd met aanvallend voetbal van 2 kanten. TOP had in het overgrote deel duidelijk de overhand, maar we missen gewoon een echte spits op dit moment. Een wagonlading aan corners en veel druk, maar amper ECHT grote kansen. Dordrecht viel me een beetje tegen, maar was net wat meer volwassen op de momenten dat het er toe deed. Dat resulteerde in de 0-1 en vanaf dat moment hadden ze de boel aardig onder controle. De 0-2 van Slotta was prachtig. Respect voor de Dordt fans overigens, mooi sfeertje en meer herrie dan ons hele stadion bij elkaar.
Jullie werden wat enthousiaster na de voorsprong ja, maar ook voor die tijd wonnen jullie het al wel van ons vak C helaas. Ik zat op de hoofdtribune..daar zat een irritante dikke kerel met een snor de hele tijd te provoceren (vanaf de voorsprongquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef DRD het volgende:
[..]
SVV / Dordrecht'90 - Excelsior Football Club Combinatie? SDEFCC? Mogen we Sparta dan ook mee laten doen? Dan samen met Feyenoord in de nieuwe Kuip spelen?
Zonder gekheid, je zegt zelf dat jullie het vorig jaar in de beker lastig genoeg hadden. Als wij dat dit jaar weer bereiken en er (net als RKC) een derde wedstrijd uit kunnen slepen, dan is ons seizoen wel geslaagd.
(hadden jullie vorig jaar een combi naar ons? En krijgen wij die eventueel naar Limburg? Zou jammer zijn op m'n vrije dag......)
[..]
TOP was inderdaad, zeker in de eerste helft, niet minder. Vond de eerste helft best slecht, maar misschien ben ik de laatste weken erg verwend geraakt. Na de 0-1 konden wij inderdaad een stuk lekkerder voetballen en counteren, daarvoor leek er ook een bepaalde spanning op de hele wedstrijd te zitten.
De sfeer, wij waren toch wel "sing when you're winning". Daarvoor liep het niet geweldig. Maar ja, welke ploeg (uitvak) doet dat niet.......
Vrijdag nog naar ons toe?
Je snapt de humor schijnbaar .quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef DRD het volgende:
[..]
SVV / Dordrecht'90 - Excelsior Football Club Combinatie? SDEFCC? Mogen we Sparta dan ook mee laten doen? Dan samen met Feyenoord in de nieuwe Kuip spelen?
Ik hoop het niet, makkelijk zal het zeer zeker niet worden!quote:Zonder gekheid, je zegt zelf dat jullie het vorig jaar in de beker lastig genoeg hadden. Als wij dat dit jaar weer bereiken en er (net als RKC) een derde wedstrijd uit kunnen slepen, dan is ons seizoen wel geslaagd.
Vorig seizoen combi, dit seizoen combi. Voor dinsdag hebben we 300 kaarten.quote:(hadden jullie vorig jaar een combi naar ons? En krijgen wij die eventueel naar Limburg? Zou jammer zijn op m'n vrije dag......)
ja en... gaat toch niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:44 schreef Kopbal het volgende:
Als Dordt en Excelsior promoveren heb je straks 4 clubs in een straal van 20km oid
Nee, ik zie het ook niet gebeuren. Zou het wel grappig vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ja en... gaat toch niet gebeuren.
http://www.rtvnh.nl/sport/index.asp?newsid=98161quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er ergens livestreams van dordt of mvv?
Dát doet me dus goed. Hoe slechter hoe beter, hoe meer blessures hoe beter en ook even een derde wedstrijdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef Kopbal het volgende:
Het niveau is echt om te janken bij mvv-telstar
Die derde wedstrijd is er dus niet in de eerste ronde, het is nu met de bekende uitregel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dát doet me dus goed. Hoe slechter hoe beter, hoe meer blessures hoe beter en ook even een derde wedstrijd
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:43 schreef Kopbal het volgende:
zit ik godverdeteringtyfus de hele wedstrijd te kijken. zap ik weg, scoren ze
Zal Yvonne blij mee zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef buddyb het volgende:
dordrecht doet het goed. nu nog effe roda laten degraderen.
Veel succesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:35 schreef DRD het volgende:
Zo, de eerste ronde hebben we overleeft. Kaartje voor zowel Roda thuis als Roda uit zijn al binnen. Het is prachtig dat het nu zo leeft.
Het is ook raar om nu "steun" van anderen te krijgen tegen Roda. Natuurlijk zou iedereen het een mooie stunt vinden om een gerenomeerde ploeg uit de eredivisie te laten degraderen. NAC en Vitesse hebben in hetzelfde schuitje gezeten en hebben het uiteindelijk ook gewoon gehaald. Mijn gevoel zegt dat we dezelfde kant opgaan.
En toch is het jammer. Roda krijgt dit jaar een garantstelling (kom er maar in DarkShine als ik het verkeerd zeg) van 1 miljoen euro van de gemeente. Het spelersbudget van FC Dordrecht voor dit hele seizoen is 600.000. (Na)competitievervalsing?
Wij zijn klein, zij zijn groot. David tegen Goliath. Underdog tegen favoriet. FC Dordrecht tegen Roda JC. Hopelijk gaan wij het Roda moeilijk maken. Niets te verliezen, alles te winnen.
Drie miljoenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:35 schreef DRD het volgende:
Zo, de eerste ronde hebben we overleeft. Kaartje voor zowel Roda thuis als Roda uit zijn al binnen. Het is prachtig dat het nu zo leeft.
Het is ook raar om nu "steun" van anderen te krijgen tegen Roda. Natuurlijk zou iedereen het een mooie stunt vinden om een gerenomeerde ploeg uit de eredivisie te laten degraderen. NAC en Vitesse hebben in hetzelfde schuitje gezeten en hebben het uiteindelijk ook gewoon gehaald. Mijn gevoel zegt dat we dezelfde kant opgaan.
En toch is het jammer. Roda krijgt dit jaar een garantstelling (kom er maar in DarkShine als ik het verkeerd zeg) van 1 miljoen euro van de gemeente. Het spelersbudget van FC Dordrecht voor dit hele seizoen is 600.000. (Na)competitievervalsing?
Wij zijn klein, zij zijn groot. David tegen Goliath. Underdog tegen favoriet. FC Dordrecht tegen Roda JC. Hopelijk gaan wij het Roda moeilijk maken. Niets te verliezen, alles te winnen.
Ach, het gehele budget van Telstar voor afgelopen seizoen was 1,8 miljoen; verreweg het kleinste budget van het hele betaald voetbal... maar toch haalden ze een periode en speelde de mannen nacompetitie, en zeker de eerste wedstrijd thuis deden ze dat in zn geheel niet onverdienstelijk. alleen de 2e wedstrijd was om te janken... alsof ze helemaal dicht waren geklapt van spanningquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:35 schreef DRD het volgende:
Drie miljoen. Is meer dan onze hele begroting op jaarbasisquote:Op zondag 17 mei 2009 10:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Drie miljoen
Te danken aan het wanbeleid van Serve Kuijer
Beide wedstrijden tussen Cambuur en Zwolle komen live op Omrop Fryslan, de wedstrijd Cambuur - Zwolle komt ook nog op RTV Oost, dan heb je dus sowieso Nederlands commentaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[Live] MVV - De Graafschap op RTL7 - 20.30!
De overige wedstrijden beginnen om 20.00; en kunnen hier gevolgd worden.
Overigens zou Cambuur - Zwolle live op Omroep Friesland komen.
Dan volgt een derde wedstrijd op het veld van de club met het beste doelsaldo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand precies de regels uitleggen? Om hoeveel duels gaat het? Wat als beide teams 1 keer winnen?
Als beide 1 keer winnen is er beslissingswedstrijd. Ploeg met beste doelsaldo (en daarna meeste uitdoelpunten) mag dan thuis. Bij winst en gelijkspel is de ploeg met de overwinning op zak door. Er is nooit verlenging.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand precies de regels uitleggen? Om hoeveel duels gaat het? Wat als beide teams 1 keer winnen?
Als het 2x 1-1 wordt bijvoorbeeld, dan worden er toch penalties genomen om te bepalen wie de derde wedstrijd thuis mag spelen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als beide 1 keer winnen is er beslissingswedstrijd. Ploeg met beste doelsaldo (en daarna meeste uitdoelpunten) mag dan thuis. Bij winst en gelijkspel is de ploeg met de overwinning op zak door. Er is nooit verlenging.
Dat inderdaad welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als het 2x 1-1 wordt bijvoorbeeld, dan worden er toch penalties genomen om te bepalen wie de derde wedstrijd thuis mag spelen?
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als beide 1 keer winnen is er beslissingswedstrijd. Ploeg met beste doelsaldo (en daarna meeste uitdoelpunten) mag dan thuis. Bij winst en gelijkspel is de ploeg met de overwinning op zak door. Er is nooit verlenging.
dat wou ik net postenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
mms://mms.omropfryslan.nl/tv
Live stream Zwolle - Cambuur, met onverstaanbaar commentaar.
Precies, met onverstaanbaar commentaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lame.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die is er niet, dus dat gaat lastig.
Dat commentaar, haha.. Pffff.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die is er niet, dus dat gaat lastig.
Vraag eens of ze willen kappen met trommelen. En pak de microfoon van omroep friesland af.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:27 schreef AryaMehr het volgende:
Zit nu in het stadion..wat een goal!
Die trommels zijn inderdaad irritant, maar ik zit niet op noord dus kan helaas niks voor je doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vraag eens of ze willen kappen met trommelen. En pak de microfoon van omroep friesland af.
quote:
Gaat naar Groningen toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Vind Michael Jansen maar matig spelen...
Jup, volgend jaar Koc en Jansen daar...ben benieuwdquote:
Ja, daarom..quote:
Lezen lukt nog wel een beetje, maar ik versta er echt niks van hoor, net Frans voor mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zo moeilijk ist toch niet om Fries te verstaan of zijn sommige mensen zó autistisch dat ze zich daar niet een beetje op kunnen aanpassen.En ik ben nog slechthorend ook
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
vooralsnog hangt de 1-0 voor dordrecht eerder in de lucht
zijn een stuk beter als roda volgens l1 verslaggever, al een paar hele goede kansen... roda weer dramatischquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef n00000b het volgende:
Hup Dordrecht![]()
doen ze het een beetje aardig?
Valt blijkbaar toch wel mee met deze tussenstandquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
zijn een stuk beter als roda volgens l1 verslaggever, al een paar hele goede kansen... roda weer dramatisch
Waarom niet? Ik geef ze een goede kans dat ze gewoon winnen in Kerkrade.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Kerol het volgende:
Dit maakt Dordt uit echt niet goed neem ik aan...
Uit en thuis is wel een wereld van verschil, maargoed, dat dacht ik een paar jaar terug met TOP tegen NAC ook, en toen speelden we daar met 2-2 gelijk om er uiteindelijk pas in de verlenging van de derde wedstrijd (in Oss) uit te gaan..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef n00000b het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik geef ze een goede kans dat ze gewoon winnen in Kerkrade.
Vrij vervoer naar Dordt uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Dordt rolt ze op in Kerkrade![]()
![]()
![]()
Dordrecht ftw
![]()
Ik hoop zo dat Dordt wint in Kerkradequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Irrem het volgende:
Zonde van het gelijke spel. Winst was zo verdiend geweest voor Dordt, ze speelden echt heerlijk3 kansen die ze hadden moeten maken.
Roda![]()
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Dordt wint in Kerkrade
Dan kan je me echt opvegen
Even quotenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef Kopbal het volgende:
Als Dordt wint in Kerkrade krijgt DRD een vlaai van mij![]()
gewoon winnen in Kerkradequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef DRD het volgende:
De tering. Nog steeds een hartslag van 180.
Nee, ik ben niet objectief. En later vannacht wordt mijn statement waarschijnlijk overstemt door Roda fans. Maar vanavond was FC Dordrecht beter. Uiteindelijk een stuk of 5 goede kansen gehad, en Roda scoort dan die 0-1 op een klotemoment. Zo ontzettend verdiend dat die 1-1 nog valt uiteindelijk.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het verschil merk tussen een gemiddelde Jupiler League wedstrijd en de kwaliteit die Roda JC heeft. Het is toch iedere aanval / uitbraak billenknijpen met zo'n ploeg. En zij zijn misschien wel kwalitatief beter.
Maar vanavond had het kunnen gebeuren. Wij hadden Roda kunnen verslaan in eigen huis. Helaas is dat niet gebeurd.
Na die 1-1 ontplofte de Krommedijk en ik ben in lange tijd niet zo uit m'n dak gegaan. Wat ook heerlijk is, is dat op alle tribunes bekenden zitten, een oom die in de DS'79 tijd op een gaswal stond te kijken was er ook weer. Prachtige sfeer, prachtige wedstrijd en helaas niet het gedroomde prachtige resultaat.
Als dit de laatste thuiswedstrijd van het seizoen was, dan was het een prima afsluiter. TROTS!
Wow, je gebruikt een andere smiliequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop zo erg dat Dordrecht in de eredivisie gaat voetballen. Komt Suarez lekker ballen aan de Krommedijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |