ik denk dat t nogal mee gaat vallen en ze er allebei inblijven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat in ieder geval lastig worden voor de nummer 16 en 17.
Daarna had Top nog tegen Volendam moeten spelen, helemaal niet zo dichtbij dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Het boeit me geen fuck welke kutclub er promoveert van de clubs die realistisch gezien een kans maken, maar 't zou leuk zijn als één van de kleine clubs weet te promoveren... Oss was er 3 jaar geleden dichtbij tegen NAC.
Lekker denigrerend jochie, ook jouw cluppie heeft ooit in de eerste divisie uit moeten komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Het boeit me geen fuck welke kutclub er promoveert van de clubs die realistisch gezien een kans maken, maar 't zou leuk zijn als één van de kleine clubs weet te promoveren... Oss was er 3 jaar geleden dichtbij tegen NAC.
Helemaal niets in Deventerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, want de Jupiler League is afgelopen na vanavond en hier kan alvast gediscusseerd worden over : Telstar, TOP, RKC, Excelsior, GAE, MVV en Zwolle en Helmond.
Want?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:51 schreef Gatalin het volgende:
Ach, als ADO en Roda er op de een of andere manier uitgaan, maakt het mij niet uit wie er voor terugkomen.
Dat zeker, die flow na de periode hebben ze kunnen behouden. Overigens vraag ik me af of promotie zo goed zou zijn voor de club, maar het is natuurlijk wel leuk als het ze zou lukken. Maar goed, ergens heb ik toch altijd wel het idee dat met het principe best of 3 de eredivisieclubs ook weer wat in het voordeel zijn, naast de normaal gesproken ietsje meer kwaliteit die ze zouden moeten hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:29 schreef Harmen1984 het volgende:
Dordrecht is wel in bloedvorm de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |