Hun Turkse investeerder had het over het landskampioenschap volgend seizoen...quote:
Nee, die had het over promoveren volgend seizoen, en de missie erna is landskampioen inderdaad, hij had het over een 5-jarenplan...maar ik geef je gelijk hoor, ik zie dit ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hun Turkse investeerder had het over het landskampioenschap volgend seizoen...
Dat kan niet, Roda en Cambuur.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Boeman het volgende:
Roda blijft, de Graafschap gaat en Cambuur komt.
We zullen zienquote:
Dan klopte het niet zoals ik het in de lokale media meekreeg. Punt blijft wel dat hetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef Pilldriver het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd, Telstar - MVV, enige hoogtepunt was eigenlijk het stoppen van de \
penalty door Boffin. Ach gelukkig geen goal tegen, vrijdag in de Geusselt gewoon afmaken.
[..]
Nee, die had het over promoveren volgend seizoen, en de missie erna is landskampioen inderdaad, hij had het over een 5-jarenplan...maar ik geef je gelijk hoor, ik zie dit ook niet gebeuren
Die Chinezen die ik nooit serieus nam? Geen id, informeer eens in de Kuip!quote:Hoe gaat het eigenlijk met die Chinese investeerder van Roda?
Ah de lokale media, dan weet ik genoeg, die is hier kampioen in dingen uit verband rukken jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef DarkShine het volgende:
Dan klopte het niet zoals ik het in de lokale media meekreeg. Punt blijft wel dat hetis.
Heeft niks met de play-offs te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik verwacht dat VVV venlo voor 100% gaat promoveren.
Uitdoelpunten zijn toch niet belangrijk? Uitwinst natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:28 schreef DRD het volgende:
Zeer slechte eerste helft, redelijke tweede helft. Stug veld, beetje spanning erop en een goede tegenstander. Mooie 0-2, uitdoelpunten zijn heel belangrijk en nu vrijdag afmaken en weer naar die tweede ronde toe!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:31 schreef neen het volgende:
[..]
Uitdoelpunten zijn toch niet belangrijk? Uitwinst natuurlijk wel.
Dat is pas vanaf de 2e ronde.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:01 schreef jde_kok het volgende:
Nee gaat puur om winst en verlies. 0-1 nederlaag in eigen huis tegen TOP en je speelt een 3e wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |