Dat kan niet Roda moet bij winst tegen Cambuur als die winnen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Boeman het volgende:
Roda blijft, de Graafschap gaat en Cambuur komt.
lijkt me ook leuk ja, maar de spelersgroep van MVV zou er wel flink anders uit moeten komen te zien. Cambuur valt nog mee, maar daar moet ook wat gebeuren dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef DaMart het volgende:
Cambuur komt, Roda gaat.
MVV komt, De Graafschap gaat.
Voor de afwisseling in de Eredivisie best goed, als er drie clubs vervangen worden een keer.
Veel leukere club en stadion dan Rodaquote:Op maandag 11 mei 2009 09:24 schreef Afwazig het volgende:
Waarom heeft iedereen hier MVV zo hoog zitten?
Het zijn allebei kutclubs.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Veel leukere club en stadion dan Roda
Hun Turkse investeerder had het over het landskampioenschap volgend seizoen...quote:
Nee, die had het over promoveren volgend seizoen, en de missie erna is landskampioen inderdaad, hij had het over een 5-jarenplan...maar ik geef je gelijk hoor, ik zie dit ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hun Turkse investeerder had het over het landskampioenschap volgend seizoen...
Dat kan niet, Roda en Cambuur.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Boeman het volgende:
Roda blijft, de Graafschap gaat en Cambuur komt.
We zullen zienquote:
Dan klopte het niet zoals ik het in de lokale media meekreeg. Punt blijft wel dat hetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef Pilldriver het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd, Telstar - MVV, enige hoogtepunt was eigenlijk het stoppen van de \
penalty door Boffin. Ach gelukkig geen goal tegen, vrijdag in de Geusselt gewoon afmaken.
[..]
Nee, die had het over promoveren volgend seizoen, en de missie erna is landskampioen inderdaad, hij had het over een 5-jarenplan...maar ik geef je gelijk hoor, ik zie dit ook niet gebeuren
Die Chinezen die ik nooit serieus nam? Geen id, informeer eens in de Kuip!quote:Hoe gaat het eigenlijk met die Chinese investeerder van Roda?
Ah de lokale media, dan weet ik genoeg, die is hier kampioen in dingen uit verband rukken jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef DarkShine het volgende:
Dan klopte het niet zoals ik het in de lokale media meekreeg. Punt blijft wel dat hetis.
Heeft niks met de play-offs te makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik verwacht dat VVV venlo voor 100% gaat promoveren.
Uitdoelpunten zijn toch niet belangrijk? Uitwinst natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:28 schreef DRD het volgende:
Zeer slechte eerste helft, redelijke tweede helft. Stug veld, beetje spanning erop en een goede tegenstander. Mooie 0-2, uitdoelpunten zijn heel belangrijk en nu vrijdag afmaken en weer naar die tweede ronde toe!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:31 schreef neen het volgende:
[..]
Uitdoelpunten zijn toch niet belangrijk? Uitwinst natuurlijk wel.
Dat is pas vanaf de 2e ronde.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:01 schreef jde_kok het volgende:
Nee gaat puur om winst en verlies. 0-1 nederlaag in eigen huis tegen TOP en je speelt een 3e wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |