zou echt geweldig zijn. Jammergenoeg al een seizoenskaart van Feyenoord volgend seizoen, maar ga dan zeker eens een kijkje nemen op de Krommedijk (successupporter als ik benquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
heb echt het gevoel dat Dordt het kan gaan flikken
En daarna nog Cambuur of Zwolle. Wordt lastig, zou wel tof zijn als Excelsior ook nog promoveert.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zou echt geweldig zijn. Jammergenoeg al een seizoenskaart van Feyenoord volgend seizoen, maar ga dan zeker eens een kijkje nemen op de Krommedijk (successupporter als ik ben).
Maar goed, nog eerst Top Oss afschudden en daarna Roda.
ook die nogquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
En daarna nog Cambuur of Zwolle. Wordt lastig, zou wel tof zijn als Excelsior ook nog promoveert.
Dat hadden we 't vorig jaar in de beker al...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef Ixnay het volgende:
Roda gaat het lastig krijgen met Dordt.
Ik zeg fuseren! En als je dat niet snapt heb je het iq van een stoeptegel, over een paar jaar komen jullie toch wel gewoon weer in het stadion!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:44 schreef Kopbal het volgende:
Als Dordt en Excelsior promoveren heb je straks 4 clubs in een straal van 20km oid
Haha, wat een uitermate grappige Derksen-imitatie. +10 kudos.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zeg fuseren! En als je dat niet snapt heb je het iq van een stoeptegel, over een paar jaar komen jullie toch wel gewoon weer in het stadion!
Het was geen grappig bedoelde Derksen-imitatie. Ik noemde echter de gehele "onderbouwing" voor Sporing Limburg op...quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Haha, wat een uitermate grappige Derksen-imitatie. +10 kudos.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het was geen grappig bedoelde Derksen-imitatie. Ik noemde echter de gehele "onderbouwing" voor Sporing Limburg op...
Ja. Ieder weldenkend mens snapt toch dat deze topclub, die voor subtop/middenmoot plekker speelt, de Europese top gaat bestormen.quote:
SVV / Dordrecht'90 - Excelsior Football Club Combinatie? SDEFCC? Mogen we Sparta dan ook mee laten doen? Dan samen met Feyenoord in de nieuwe Kuip spelen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zeg fuseren! En als je dat niet snapt heb je het iq van een stoeptegel, over een paar jaar komen jullie toch wel gewoon weer in het stadion!
TOP was inderdaad, zeker in de eerste helft, niet minder. Vond de eerste helft best slecht, maar misschien ben ik de laatste weken erg verwend geraakt. Na de 0-1 konden wij inderdaad een stuk lekkerder voetballen en counteren, daarvoor leek er ook een bepaalde spanning op de hele wedstrijd te zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Zuur hoor. TOP speelde gewoon een prima eerste uur in een leuke open wedstrijd met aanvallend voetbal van 2 kanten. TOP had in het overgrote deel duidelijk de overhand, maar we missen gewoon een echte spits op dit moment. Een wagonlading aan corners en veel druk, maar amper ECHT grote kansen. Dordrecht viel me een beetje tegen, maar was net wat meer volwassen op de momenten dat het er toe deed. Dat resulteerde in de 0-1 en vanaf dat moment hadden ze de boel aardig onder controle. De 0-2 van Slotta was prachtig. Respect voor de Dordt fans overigens, mooi sfeertje en meer herrie dan ons hele stadion bij elkaar.
Jullie werden wat enthousiaster na de voorsprong ja, maar ook voor die tijd wonnen jullie het al wel van ons vak C helaas. Ik zat op de hoofdtribune..daar zat een irritante dikke kerel met een snor de hele tijd te provoceren (vanaf de voorsprongquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef DRD het volgende:
[..]
SVV / Dordrecht'90 - Excelsior Football Club Combinatie? SDEFCC? Mogen we Sparta dan ook mee laten doen? Dan samen met Feyenoord in de nieuwe Kuip spelen?
Zonder gekheid, je zegt zelf dat jullie het vorig jaar in de beker lastig genoeg hadden. Als wij dat dit jaar weer bereiken en er (net als RKC) een derde wedstrijd uit kunnen slepen, dan is ons seizoen wel geslaagd.
(hadden jullie vorig jaar een combi naar ons? En krijgen wij die eventueel naar Limburg? Zou jammer zijn op m'n vrije dag......)
[..]
TOP was inderdaad, zeker in de eerste helft, niet minder. Vond de eerste helft best slecht, maar misschien ben ik de laatste weken erg verwend geraakt. Na de 0-1 konden wij inderdaad een stuk lekkerder voetballen en counteren, daarvoor leek er ook een bepaalde spanning op de hele wedstrijd te zitten.
De sfeer, wij waren toch wel "sing when you're winning". Daarvoor liep het niet geweldig. Maar ja, welke ploeg (uitvak) doet dat niet.......
Vrijdag nog naar ons toe?
Je snapt de humor schijnbaar .quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef DRD het volgende:
[..]
SVV / Dordrecht'90 - Excelsior Football Club Combinatie? SDEFCC? Mogen we Sparta dan ook mee laten doen? Dan samen met Feyenoord in de nieuwe Kuip spelen?
Ik hoop het niet, makkelijk zal het zeer zeker niet worden!quote:Zonder gekheid, je zegt zelf dat jullie het vorig jaar in de beker lastig genoeg hadden. Als wij dat dit jaar weer bereiken en er (net als RKC) een derde wedstrijd uit kunnen slepen, dan is ons seizoen wel geslaagd.
Vorig seizoen combi, dit seizoen combi. Voor dinsdag hebben we 300 kaarten.quote:(hadden jullie vorig jaar een combi naar ons? En krijgen wij die eventueel naar Limburg? Zou jammer zijn op m'n vrije dag......)
ja en... gaat toch niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:44 schreef Kopbal het volgende:
Als Dordt en Excelsior promoveren heb je straks 4 clubs in een straal van 20km oid
Nee, ik zie het ook niet gebeuren. Zou het wel grappig vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ja en... gaat toch niet gebeuren.
http://www.rtvnh.nl/sport/index.asp?newsid=98161quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er ergens livestreams van dordt of mvv?
Dát doet me dus goed. Hoe slechter hoe beter, hoe meer blessures hoe beter en ook even een derde wedstrijdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef Kopbal het volgende:
Het niveau is echt om te janken bij mvv-telstar
Die derde wedstrijd is er dus niet in de eerste ronde, het is nu met de bekende uitregel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dát doet me dus goed. Hoe slechter hoe beter, hoe meer blessures hoe beter en ook even een derde wedstrijd
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:43 schreef Kopbal het volgende:
zit ik godverdeteringtyfus de hele wedstrijd te kijken. zap ik weg, scoren ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |