Ekdom heeft die uitspraken van AntiRoos, volgens mij, dus ik denk andersomquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Gerard die uitspraken van zn vader of andersom?
Veel zijn idd van Antiroos, maar lang niet allemaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ekdom heeft die uitspraken van AntiRoos, volgens mij, dus ik denk andersom
Toffe gast idd. Gaat deze maand trouwen, dus Gerard zal wel een pallet rijst in huis moeten halen.quote:
Ze zijn me nog maar 1x opgevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Jingles blijven nog wel even wennen toch... maar toch klinken ze wel gaaf.
prquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Kijk trouwens uit voor de jingle voor Uit Het Raam. Hugo heeft iets heel erg slechts in elkaar geknutseld, zegt 'ie zelf.
Hugoooquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Kijk trouwens uit voor de jingle voor Uit Het Raam. Hugo heeft iets heel erg slechts in elkaar geknutseld, zegt 'ie zelf.
Ej ! mee eensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sandstorm klinkt best wel fijntjes deze keer.
foto van hugo voor me postenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry, was even RTV Noord aan het checken. Was loos??
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat die Eva dat niet ging doen
Hugoquote:
Mine!quote:
dat is ook weer zoquote:
Verdacht goed inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Wie heeft de playlist samengesteld? Echt geweldig goed namelijk !Mo Solid Gold
Kermis plaatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Verdacht goed inderdaad
Behalve dit dan![]()
Zeg, kan jij Hugo van mij de groetjes doen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Dat papiertje!
"Hier had uw fax kunnen liggen!"
Kan ook zijn dat het nu een andere portier is dan de afgelopen weken natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Lol... Tjibbe komt wekelijks naar beneden gerend, maar de portier heeft nu pas door dat er van alles uit het raam gegooid wordt
mijn nieuwe vriendjequote:
Laten we daar maar vanuit gaan. De vorige is vast ontslagen omdat ie op vrijdagavond niet op zat te lettenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het nu een andere portier is dan de afgelopen weken natuurlijk.
Aangezien dat je dit zegt met eenquote:
Whehehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoor niets. Ik hoor niets. Ik hoor niets.
Ik verstond het ook niet. En crisis heeft zeven lettersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Nou heb ik alleen niet gehoord wat het woord was. Vast niet crisis.
Mijn god hé. Hoe lang loop je al met dit topic mee?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aangezien dat je dit zegt met eenzegt, neem ik aan dat jij dat bent (Sorry ik weet 'et echt niet
)
Dat het crisis is was weer duidelijk merkbaar vandaag , we kregen de sleutel niet omdat de bouwer geen geld had gehad van de projectbouwerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik verstond het ook niet. En crisis heeft zeven letters
Tel nog eens.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
het woord was frictiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mijn god hé. Hoe lang loop je al met dit topic mee?
Nee, ik ben Hugo niet. Heeft Hugo hier uberhaupt wel een account? Hij is 3FM-vormgever.
Ik ben Riccardo, een 3FM/ en radiofreak&techneut. Aangenaam!
En nee, ik ben geen radiotechneut bij 3FM (hoe graag ik dat ook zou willen). Ff voor de duidelijkheid.
psssst Feivel is gauw op zijn teentjes getrapt daarmee kun je hem onthoudenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sorry![]()
Dat jij Riccardo heet, wist ik ook niet![]()
Tzal nog wel 2 jaar duren voordat ik alles weet van iedereen hier
Welke schoenmaat had hij ook alweerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef themauster het volgende:
[..]
psssst Feivel is gauw op zijn teentjes getrapt daarmee kun je hem onthouden
Hééé, ben jij het broertje van m_a_w?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Doe een gok!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke schoenmaat had hij ook alweer
Ze stopt op het midgetgolftournooi een aantal ballen reactaal in bij tjibbe.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Hoe zal ze gaan reageren als ze die voicemail hoort...
Haal die 1 er maar voor wegquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat lijkt nog het meest op schoenmaat 143.
Zal me niets verbazen als Tjibbe dat alleen maar fijn vindt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze stopt op het midgetgolftournooi een aantal ballen reactaal in bij tjibbe.
Die wordt zelfs al regelmatig overdag gedraaid, erg fijne plaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heerlijke showafsluiter
Hierna MoveYourAss time! Met al vrij snel Little Boots @ playlist
Leuke grap nu mn teen herstellende van een breuk is, overigensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Beterschap toegewenst. Wat is er eigenlijk gebeurt als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Leuke grap nu mn teen herstellende van een breuk is, overigens.
Zeg, kan jij Hugo de groetjes van me doen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die wordt zelfs al regelmatig overdag gedraaid, erg fijne plaat.
Gevallen met gym.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:02 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Beterschap toegewenst. Wat is er eigenlijk gebeurt als ik vragen mag.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Die wordt zelfs al regelmatig overdag gedraaid, erg fijne plaat.
quote:22-23
Green Day - Know Your Enemy
Little Boots - New In Town
Valerius - She Doesn't Know
Peaches - Talk To Me
Digitalism - Idealistic
Sabrina Starke - A Woman's Gonna Try
House Of Pain - Jump Around
Golden Silvers - True Romance
Franz Ferdinand - No You Girls
Krause - Live in de studio
Mando Diao - Dance With Somebody
Waan-zin-ni-ge film! Inderdaad een must-see!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens, een briljante film vannacht op BBC 1: High Fidelity. Al net zo'n Must-See als The Goonies. Vooral voor muziekliefhebbers.
Doe maar in het voorprogramma van de PSB, daar wordt ome Sersjee best vrolijk vanquote:
jaaa! zou leuk zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe maar in het voorprogramma van de PSB, daar wordt ome Sersjee best vrolijk van
Die gozert kan NIET zingenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is duidelijke taal. Ik heb er ook weinig mee..
Oh, tof! Susannequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Oja, de playlist voor het 1e uur
Krause - Live in de studio
Sounds goodquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Die gozert kan NIET zingen
IK HERHAAL
NIET zingen, wat die bij DWDD doet is mij een raadsel.
Tijd om het ESF archief open te trekken
Volgende week is het zover, en ja ik kijk tochquote:
Daar kijk je dus al echt naar uitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef borisz het volgende:
Volgende week is het zover, en ja ik kijk toch.
Good old Leequote:Oh en de eerste plaat van zaterdag op 3fm.
Zeker, zeker, alles prima!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DiedjeeJ !!!!! Alles goed?! Morgen ook @ Plaza?
Maar tof idd ! Susanne uut Grunn
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker, zeker, alles prima!![]()
Nee man, dit weekend blijf ik niet in Grunn. Maar goed, de finale wordt wel gehaald!!
Nu nog wel in Grunn, maar morgen weer terug naar "huis". Zuipen morgenavond, en zondag Moederdag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, mooi man dat het prima gaat en dat terwijl je niet in Grunn bent?! Hoe is het mogelijk.... Finale tegen 020 zou te gek zijn. Kunnen we weer " Tulpen uit Groningen " - zingen
![]()
.
Ah, gezellig! en dus lekker gaat zijn op moederdag, haha! Oja, moederdag... moet nog wat kopenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nu nog wel in Grunn, maar morgen weer terug naar "huis". Zuipen morgenavond, en zondag Moederdag.
Teken ik voorquote:Grunn in de finale, dat komt wel goed!![]()
Da's een heerlijke plaatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijk! Jack Peñate - Tonight's Today staat op scherp. Zometeen dus!
Ik vraag me af wat ze zelf spelen en wat de laptop komt.. volgens mij komt er namelijk best veel uit de laptop. Verder vond ik het zelf wel tof. Lekker swingendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind da'k best een open mind heb op het gebied van muziek, ik vind heel veel leuk of kan het op z'n minst tolereren, maar dit... Neuh.
Al het werk van meneer Peñate is uitstekend geschikt voor zonnig weer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar is 'ie al. Geweldige zomer/lente plaat
.
Ja, echt 'n héér-lijk plaatje (vooral de extended mix)!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijk! Jack Peñate - Tonight's Today staat op scherp. Zometeen dus!
Ach, overdag misschien wat brak, maar 's avonds in de bus lekker 'n uurtje pittenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, gezellig! en dus lekker gaat zijn op moederdag, haha! Oja, moederdag... moet nog wat kopen.
[..]
Teken ik voor. Liefst morgen de knock-out uitdelen aan Den Bosch
Toch een keer dus even checken want ken zijn verdere werk niet echtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al het werk van meneer Peñate is uitstekend geschikt voor zonnig weer.
Ga ik checkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, echt 'n héér-lijk plaatje (vooral de extended mix)!!
Geen verkeerd vooruitzichtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach, overdag misschien wat brak, maar 's avonds in de bus lekker 'n uurtje pitten.
Hehe, als 't goed is heeft m'n zusje dat al geregeld!
Komt goed morgen!
Badeendquote:23-00
The Automatic - Monster
Gossip - Heavy Cross
Lily Allen - Fuck You
Krause vs Gram - Live in de Studio
Foo Fighters - Everlong
Rigby - Everything Must Go
Dio ft Sef - Aye
Gram - Live in de studio
White Lies - Farewell To The Fairground
Noisettes - Don't Upset The Rhythm
The Cure - Inbetween Days
Maximo Park - Kids Are Sick Again
Lees je nou expres over mijn post heen of waquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle programma's hebben nieuwe jingles sinds een paar dagen.
Hoi Timooooooquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:03 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
PROOST!![]()
een heerlijke
[ afbeelding ]
gepakt
Roda fan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:12 schreef LeonH het volgende:
ziet er toch allemaal pijnlijk uit die eerste divisie. En al helemaal met de wetenschap dat wij zo goed als zeker volgend jaar ook in dat soort stadions spelen.
Ik vind het vandaag niet echt zo'n boeiende avond MYA, of het is dat er niet aandachtig bij ben...
Yoquote:
hij smaakt nog beterquote:Ziet er goed uit. Proost!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roda fan?
Playlist vind ik persoonlijk vanavond ook niet heel erg bijzonder. Gelukig staan er toch wel een aantal toffe tracks op dit en het volgende uur.
Een leven zoeken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Twitter ligt eruit![]()
Voor onderhoud, maar wat moeten we nu....![]()
Dr. Albanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Yo![]()
![]()
[..]
hij smaakt nog beter
Ein-de-lijk 2 weken avonddienst achter de rug![]()
Was wel tof toen ik vanavond naar huis ging van m`n werk: zette in de auto de radio aan: meteen het PSB alarm![]()
Dan die gast die het alarm nadeed!
![]()
![]()
Zette ik tijdens het nieuws op 3FM een lokale DEUTSCHE zender op, was daar achter elkaar op: Dr. Alban en (alweer) Pet Shop Boys - Love Etc![]()
![]()
Heb toen zelf maar het alarm keihard meegedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hier verder Twitterenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Twitter ligt eruit![]()
Voor onderhoud, maar wat moeten we nu....![]()
wie wat waar?!quote:
Sjenguh!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
en ook nog eens dat klote MVV de play-offs in...
Krijgen ze een nog grotere mond in maastricht...
Fuck You![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dr. Alban. Vandaag trouwens nog te horen geweest tijdens de Disco Classics. Geweldig
.
Ook goed te drinkenquote:Hier trouwens gewoon slootwater (lees: Heineken).
quote:Je stond niet toevallig net voor een stoplicht toen je het alarm ging nadoen?
We spelen de play-offs gewoon tegen MVV en dan is het de wedstrijd in Maastricht waardoor we in de eredivisie blijvenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
en ook nog eens dat klote MVV de play-offs in...
Krijgen ze een nog grotere mond in maastricht...
Fuck You![]()
![]()
Oh, zeker welquote:
lolquote:! nee jammer genoeg niet, ik reed hier de wijk in
Looking goodquote:
Ik ben na 4 maanden Ierland heel wat gewend. Dit is best mooi zelfs....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje foute kleding van Krause(paars rokje)
Blokjes kaas + mosterdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, zeker wel. Chips + kaas/mosterd erbij en smullen maar
[..]
lol
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben na 4 maanden Ierland heel wat gewend. Dit is best mooi zelfs....
Leuke meiden, mogen ook een keer hier in Cork komen zingen!
Lekker rustig sjansong. Move your ass ->Lekker plaat!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de [ afbeelding ] Foo Fighters [ afbeelding ]
Qua keuze wel gewaagd, zeker met icm met de schoenenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:29 schreef LeonH het volgende:
wel leuke chicks. Vind dat paarse enzo juist wel wat hebben
Haar kledingrek:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:29 schreef LeonH het volgende:
wel leuke chicks. Vind dat paarse enzo juist wel wat hebben
Nee het gaat niet om posturen. Je hebt ook hele slanke dames hier.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zijn zeker een stuk - uhhm - forser qua postuur?. Haar rokje kleurt wel mooi bij de schoenen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lekker rustig sjansong. Move your ass ->Lekker plaat!
Damnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee het gaat niet om posturen. Je hebt ook hele slanke dames hier.![]()
Meer om de kleding. Dat rokje is nog lang vergeleken met de "riemen" die ze hier dragen.... Zelfs vanaf +/- 13 jarige leeftijd.....
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is zo gruwelijk lekker. Zeker als je pittige mosterd hebt
Au, limoen, niet mijn vinger....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, mijn Corona is weer op. Even een partje Limoen afsnijden....
Zolang het boven de 20 is, hoor je mij niet klagen hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damnen het rokje van haar vind ik persoonlijk al niet super lang.. Zou ik als ouder echt niet goed hebben gevonden, maar goed dat is weer een heel andere discussie
Heeeeeeeel vroeger wel eens gedaan. Niet echt gezond, maar wel erg lekker:Y.quote:
quote:in blokjes vorm is het lekker in combinatie met een stevig biertje. Duvel, Leffe Triple, Palm Double etc.
Hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zolang het boven de 20 is, hoor je mij niet klagen hoor![]()
quote:Mits ze er ook een beetje uitziet natuurlijk. Zaterdag avond, korte rokjes avond
Het was van Maroon 5, Sunday Morning.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
White Lies
![]()
Dat blijft toch ook gewoon echt een superplaat.
Ik ben 29, 18 is meer dan 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Ach, 18+ ook al niet verkeerd natuurlijk
.
[..]. Morgenavond heb jij dus wat te doen
.
Niet gezond? ach ja, frietje met ook nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeeeeeeel vroeger wel eens gedaan. Niet echt gezond, maar wel erg lekker:Y.
zeg dat wel!quote:[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
White Lies
![]()
Dat blijft toch ook gewoon echt een superplaat.
quote:
18 jaar is dan wel jong inderdaad. 22 is trouwens mooi hoor! Verschil van 7 jaar moet opzich wel kunnen. Bij mij zou het 4 jaar zijn. Nog beter natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben 29, 18 is meer dan 10 jaar geleden. Eigenlijk moet ik 22 zeggen...![]()
't moet ook geen verplichting wordenquote:Jep... Morgen avond waarschijnlijk wel uit. In tegenstelling tot vandaag. Maar 2 weken elke avond uit was iets te veel voor me.....
Klopt! Live Fast, Die Youngquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet gezond? ach ja, frietje met ook nietIn het kader "je leeft maar één keer
"
[..]
zeg dat wel!
Het waren allemaal spontane avonden. Met Vorige week donderdag en zaterdag als klappers.!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef -Hans- het volgende:
't moet ook geen verplichting worden. Zoiets moet spontaan zijn, imo. Als je het gaat doen omdat het " moet " dan is de lol er snel af
.
Onwijs lopen zuipen dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het waren allemaal spontane avonden. Met Vorige week donderdag en zaterdag als klappers.!![]()
Mèn... Een kennis van me zit ergens in het midden van niks van Zambia en die heeft een betere verbinding dan jij!quote:
Bruce Willis style: Live Fast, Die Hardquote:
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Lee Towers - I Can See Clearly Now ()
Calvin Harris - I'm Not Alone
Drive Like Maria - I'm On A Train
Kleerup ft Tityo - Longing For A Lullabies
Voicst - A Year And A Bit
Tiga - Shoes (Mr Oizo Remix)
Mason vs Princess Superstar - Perfect Exceeder
The Von Bondies - Pale Bride
Kevin Rudolf - Let It Rock
Phoenix - Lisztomania
Live Request:
1. 3 Doors Down - Kryptonite (live)
2. Infadels - Love Like Semtex (live)
3. Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs (live)
Bat For Lashes - Daniel
The Sheer - The Devil's On His Own
Geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dansen en mijn bed niet zien.....
En een biertje erbij... Maar dat is hier ook normaal...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
*pakt z'n gouden microfoon en deelt her en der wat elleboogjes uit*
Whehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
*pakt z'n gouden microfoon en deelt her en der wat elleboogjes uit*
Nix mis met 7 jaar, mijn ex is 8 jaar jonger dan ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
18 jaar is dan wel jong inderdaad. 22 is trouwens mooi hoor! Verschil van 7 jaar moet opzich wel kunnen. Bij mij zou het 4 jaar zijn. Nog beter natuurlijk
[..]
't moet ook geen verplichting worden. Zoiets moet spontaan zijn, imo. Als je het gaat doen omdat het " moet " dan is de lol er snel af
.
Proeven nog minder...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nix mis met 7 jaar, mijn ex is 8 jaar jonger dan ikvoelde er nix van
Ik geloof zoiets uit zeer betrouwbare bron vernomen te hebbenquote:
Whehe. Ok Purplequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nix mis met 7 jaar, mijn ex is 8 jaar jonger dan ikvoelde er nix van
Gejat uit de radio 2 computer. Geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb de hele dag naar die lee towers lopen zoeken, kon je niet eens in iTunes kopen. We hebben hem dan maar uit de Radio 2 computer gevist daarnet
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb de hele dag naar die lee towers lopen zoeken, kon je niet eens in iTunes kopen. We hebben hem dan maar uit de Radio 2 computer gevist daarnet
Het is een schandequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
En terechtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zit nu in het land, die als eerste en het hardste Nee heeft gezegd tegen Europa...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |