Hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zolang het boven de 20 is, hoor je mij niet klagen hoor![]()
quote:Mits ze er ook een beetje uitziet natuurlijk. Zaterdag avond, korte rokjes avond
Het was van Maroon 5, Sunday Morning.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
White Lies
![]()
Dat blijft toch ook gewoon echt een superplaat.
Ik ben 29, 18 is meer dan 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Ach, 18+ ook al niet verkeerd natuurlijk
.
[..]. Morgenavond heb jij dus wat te doen
.
Niet gezond? ach ja, frietje met ook nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeeeeeeel vroeger wel eens gedaan. Niet echt gezond, maar wel erg lekker:Y.
zeg dat wel!quote:[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
White Lies
![]()
Dat blijft toch ook gewoon echt een superplaat.
quote:
18 jaar is dan wel jong inderdaad. 22 is trouwens mooi hoor! Verschil van 7 jaar moet opzich wel kunnen. Bij mij zou het 4 jaar zijn. Nog beter natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben 29, 18 is meer dan 10 jaar geleden. Eigenlijk moet ik 22 zeggen...![]()
't moet ook geen verplichting wordenquote:Jep... Morgen avond waarschijnlijk wel uit. In tegenstelling tot vandaag. Maar 2 weken elke avond uit was iets te veel voor me.....
Klopt! Live Fast, Die Youngquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet gezond? ach ja, frietje met ook nietIn het kader "je leeft maar één keer
"
[..]
zeg dat wel!
Het waren allemaal spontane avonden. Met Vorige week donderdag en zaterdag als klappers.!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef -Hans- het volgende:
't moet ook geen verplichting worden. Zoiets moet spontaan zijn, imo. Als je het gaat doen omdat het " moet " dan is de lol er snel af
.
Onwijs lopen zuipen dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het waren allemaal spontane avonden. Met Vorige week donderdag en zaterdag als klappers.!![]()
Mèn... Een kennis van me zit ergens in het midden van niks van Zambia en die heeft een betere verbinding dan jij!quote:
Bruce Willis style: Live Fast, Die Hardquote:
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Lee Towers - I Can See Clearly Now ()
Calvin Harris - I'm Not Alone
Drive Like Maria - I'm On A Train
Kleerup ft Tityo - Longing For A Lullabies
Voicst - A Year And A Bit
Tiga - Shoes (Mr Oizo Remix)
Mason vs Princess Superstar - Perfect Exceeder
The Von Bondies - Pale Bride
Kevin Rudolf - Let It Rock
Phoenix - Lisztomania
Live Request:
1. 3 Doors Down - Kryptonite (live)
2. Infadels - Love Like Semtex (live)
3. Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs (live)
Bat For Lashes - Daniel
The Sheer - The Devil's On His Own
Geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dansen en mijn bed niet zien.....
En een biertje erbij... Maar dat is hier ook normaal...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
*pakt z'n gouden microfoon en deelt her en der wat elleboogjes uit*
Whehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
*pakt z'n gouden microfoon en deelt her en der wat elleboogjes uit*
Nix mis met 7 jaar, mijn ex is 8 jaar jonger dan ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
18 jaar is dan wel jong inderdaad. 22 is trouwens mooi hoor! Verschil van 7 jaar moet opzich wel kunnen. Bij mij zou het 4 jaar zijn. Nog beter natuurlijk
[..]
't moet ook geen verplichting worden. Zoiets moet spontaan zijn, imo. Als je het gaat doen omdat het " moet " dan is de lol er snel af
.
Proeven nog minder...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nix mis met 7 jaar, mijn ex is 8 jaar jonger dan ikvoelde er nix van
Ik geloof zoiets uit zeer betrouwbare bron vernomen te hebbenquote:
Whehe. Ok Purplequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nix mis met 7 jaar, mijn ex is 8 jaar jonger dan ikvoelde er nix van
Gejat uit de radio 2 computer. Geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb de hele dag naar die lee towers lopen zoeken, kon je niet eens in iTunes kopen. We hebben hem dan maar uit de Radio 2 computer gevist daarnet
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb de hele dag naar die lee towers lopen zoeken, kon je niet eens in iTunes kopen. We hebben hem dan maar uit de Radio 2 computer gevist daarnet
Het is een schandequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
En terechtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zit nu in het land, die als eerste en het hardste Nee heeft gezegd tegen Europa...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |