Waan-zin-ni-ge film! Inderdaad een must-see!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens, een briljante film vannacht op BBC 1: High Fidelity. Al net zo'n Must-See als The Goonies. Vooral voor muziekliefhebbers.
Doe maar in het voorprogramma van de PSB, daar wordt ome Sersjee best vrolijk vanquote:
jaaa! zou leuk zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe maar in het voorprogramma van de PSB, daar wordt ome Sersjee best vrolijk van
Die gozert kan NIET zingenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is duidelijke taal. Ik heb er ook weinig mee..
Oh, tof! Susannequote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Oja, de playlist voor het 1e uur
Krause - Live in de studio
Sounds goodquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Die gozert kan NIET zingen
IK HERHAAL
NIET zingen, wat die bij DWDD doet is mij een raadsel.
Tijd om het ESF archief open te trekken
Volgende week is het zover, en ja ik kijk tochquote:
Daar kijk je dus al echt naar uitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef borisz het volgende:
Volgende week is het zover, en ja ik kijk toch.
Good old Leequote:Oh en de eerste plaat van zaterdag op 3fm.
Zeker, zeker, alles prima!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DiedjeeJ !!!!! Alles goed?! Morgen ook @ Plaza?
Maar tof idd ! Susanne uut Grunn
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker, zeker, alles prima!![]()
Nee man, dit weekend blijf ik niet in Grunn. Maar goed, de finale wordt wel gehaald!!
Nu nog wel in Grunn, maar morgen weer terug naar "huis". Zuipen morgenavond, en zondag Moederdag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, mooi man dat het prima gaat en dat terwijl je niet in Grunn bent?! Hoe is het mogelijk.... Finale tegen 020 zou te gek zijn. Kunnen we weer " Tulpen uit Groningen " - zingen
![]()
.
Ah, gezellig! en dus lekker gaat zijn op moederdag, haha! Oja, moederdag... moet nog wat kopenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nu nog wel in Grunn, maar morgen weer terug naar "huis". Zuipen morgenavond, en zondag Moederdag.
Teken ik voorquote:Grunn in de finale, dat komt wel goed!![]()
Da's een heerlijke plaatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijk! Jack Peñate - Tonight's Today staat op scherp. Zometeen dus!
Ik vraag me af wat ze zelf spelen en wat de laptop komt.. volgens mij komt er namelijk best veel uit de laptop. Verder vond ik het zelf wel tof. Lekker swingendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind da'k best een open mind heb op het gebied van muziek, ik vind heel veel leuk of kan het op z'n minst tolereren, maar dit... Neuh.
Al het werk van meneer Peñate is uitstekend geschikt voor zonnig weer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar is 'ie al. Geweldige zomer/lente plaat
.
Ja, echt 'n héér-lijk plaatje (vooral de extended mix)!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijk! Jack Peñate - Tonight's Today staat op scherp. Zometeen dus!
Ach, overdag misschien wat brak, maar 's avonds in de bus lekker 'n uurtje pittenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, gezellig! en dus lekker gaat zijn op moederdag, haha! Oja, moederdag... moet nog wat kopen.
[..]
Teken ik voor. Liefst morgen de knock-out uitdelen aan Den Bosch
Toch een keer dus even checken want ken zijn verdere werk niet echtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al het werk van meneer Peñate is uitstekend geschikt voor zonnig weer.
Ga ik checkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, echt 'n héér-lijk plaatje (vooral de extended mix)!!
Geen verkeerd vooruitzichtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach, overdag misschien wat brak, maar 's avonds in de bus lekker 'n uurtje pitten.
Hehe, als 't goed is heeft m'n zusje dat al geregeld!
Komt goed morgen!
Badeendquote:23-00
The Automatic - Monster
Gossip - Heavy Cross
Lily Allen - Fuck You
Krause vs Gram - Live in de Studio
Foo Fighters - Everlong
Rigby - Everything Must Go
Dio ft Sef - Aye
Gram - Live in de studio
White Lies - Farewell To The Fairground
Noisettes - Don't Upset The Rhythm
The Cure - Inbetween Days
Maximo Park - Kids Are Sick Again
Lees je nou expres over mijn post heen of waquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle programma's hebben nieuwe jingles sinds een paar dagen.
Hoi Timooooooquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:03 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
PROOST!![]()
een heerlijke
[ afbeelding ]
gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |