Kan ook zijn dat het nu een andere portier is dan de afgelopen weken natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Lol... Tjibbe komt wekelijks naar beneden gerend, maar de portier heeft nu pas door dat er van alles uit het raam gegooid wordt
mijn nieuwe vriendjequote:
Laten we daar maar vanuit gaan. De vorige is vast ontslagen omdat ie op vrijdagavond niet op zat te lettenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het nu een andere portier is dan de afgelopen weken natuurlijk.
Aangezien dat je dit zegt met eenquote:
Whehehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoor niets. Ik hoor niets. Ik hoor niets.
Ik verstond het ook niet. En crisis heeft zeven lettersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Nou heb ik alleen niet gehoord wat het woord was. Vast niet crisis.
Mijn god hé. Hoe lang loop je al met dit topic mee?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aangezien dat je dit zegt met eenzegt, neem ik aan dat jij dat bent (Sorry ik weet 'et echt niet
)
Dat het crisis is was weer duidelijk merkbaar vandaag , we kregen de sleutel niet omdat de bouwer geen geld had gehad van de projectbouwerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik verstond het ook niet. En crisis heeft zeven letters
Tel nog eens.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik verstond het ook niet. En crisis heeft zeven letters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |