- foto'squote:Wat is de bedoeling van dit topic?
[b]// Artiestenquote:Handige links en weetjes
Nee, een studio-album, je kunt hem hier dlden. Voor wie de site nog niet kent, hij is zeer de moeite waard. Heel erg veel full albums, live concerten, docu's enz enz.quote:
Goed is ie hè? Ik had er al een tijdje niet gekeken en ben weer verbaasd over het aanbod.quote:
Echt een goudmijn voor de reggaeliefhebber! Heb er ook al een tijdje niet gekeken, maar heb er al mening juweeltje vandaag gehaald, met name live optredens waar toch wel m'n voorkeur naar uit gaat!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Goed is ie hè? Ik had er al een tijdje niet gekeken en ben weer verbaasd over het aanbod.
Ik wil ze gaan bekijken in Watt in Rotterdamquote:Op zondag 31 mei 2009 12:51 schreef child_of_the_matrix het volgende:
12 juli in luxor arnhem Israel Vibration! Samen met Ijahman mijn favoriete reggeaband. Wie gaat er nog meer?
http://www.luxorlive.nl/programma/overzicht/$id_1652/
Een paar jaar geleden heb ik ze voor het laatst gezien (wat er van over is) en dat optreden was echt heel erg tof. Mooi weer erbij helpt ook natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:49 schreef Yorrit het volgende:
al hebben ze voor mij hun glans deels verloren, toch ff kijken natuurlijk
Ik zit er wel ernstig over na te denken. De dag ervoor komt Freddie McGregor en 2 juli Antony B, goed bezig daar in Arnhem.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:51 schreef child_of_the_matrix het volgende:
12 juli in luxor arnhem Israel Vibration! Samen met Ijahman mijn favoriete reggeaband. Wie gaat er nog meer?
http://www.luxorlive.nl/programma/overzicht/$id_1652/
Ok, ebnwaar kan ik die zien, word hij op TV uitgezonden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Yorrit het volgende:
hey rudeboys.. de documantaire "Dub Echoes" is voor iedereen een aanrader. Mooi samenvatting van het onstaan van Dub in jamaica, en zijn verspreiding en invloed over de rest van de wereld. Veel mensen komen aan het woord (sommige boeiend, sommige minder (de stukjes met bijv gebroeders dewaele en audiobullys voegen weinig toe)), en dope muziek, op een dubmanier verweven met de gesproken tekst. al met al heel leuk voor de liefhebber
Ik ga het vanavond even kijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef Yorrit het volgende:
nee niet dat ik weet.. had er over gelezen en em gedownload maar hij is vast ook te koop
GTA-Dub! Lekker cruisen met KJAH Radio opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Yorrit het volgende:
te rustig hier.. ff wat dumpen
en de dub
en de dub
en de dub
Zou het nodig zijn om in de voorverkoop te halen? Ik ga er al jaren heen en je kon nooit eerder in de voorverkoop halen, was ook nooit nodig.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
Laat ik dit topic nog eens een schopje geven met Reggae Geel in opkomst dit weekend (er zijn nog kaartjes!). Ik ben erbij!
Nou? Wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
Laat ik dit topic nog eens een schopje geven met Reggae Geel in opkomst dit weekend (er zijn nog kaartjes!). Ik ben erbij!
't Was kudt geregeld. Ik heb vrijdag van half 3 tot half 9 in de file gestaan voor de camping. De eerste kilometer duurde ongeveer 3 uur, daarna ging het sneller maar nog lang niet snel genoeg. Het duurde echt een eeuwigheid.quote:
Leuk om jouw recensie te lezen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
't Was kudt geregeld. - knip-
Kortom, de zaterdag was goed te doen! De vrijdag was vele malen minder helaas. Als ik volgend jaar nog eens ga, dan maar voor één dagje: de zaterdag.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef Mirel het volgende:
Welk reggaenummer wordt hier gesampled?
Goeie keus. All killer, no fillerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:08 schreef GhostfaceKillah het volgende:
Deze vorige week besteld: http://www.play.com/Music(...)psetter/Product.html
Nice, vooral die foggy road...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:58 schreef contactpersoon het volgende:
ja dat is nog wel goed te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef Kentoet het volgende:
Zelf ben ik sinds de invoering van het rookverbod niet meer naar (reggae)concerten geweest, alleen nog naar festivals en andere outdoorevents.
In juli 2008 (volgens mij was dat verbod er toen net...) ben ik naar België gereden om Heptones onder het genot van mijn jointje te kunnen zien. Die week traden ze ook gewoon in de buurt op.quote:
lowlands > wattquote:Op maandag 15 maart 2010 15:32 schreef Luni het volgende:
20 augustus komt Burning Spear naar Watt, wel dure kaarten ¤ 35, maar ik kan er helaas niet bij zijn, tis gelijk met Lowlands
quote:Sun March 21 2010 Democrazy presents: LEE SCRATCH PERRY Birthday Party and Friends with MAX ROMEO , THE CONGOS, and ADRIAN SHERWOOD at Vooruit, Gent, Belgium . Open 19:30. E.29,-
Klinkt lekker. Vrouwelijke reggae artiesten kom ik niet vaak tegen, zou best meer mogen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef Mirel het volgende:
Kwam dit net tegen in een youtube playlist. Een reggae zangeres uit deze tijd. Klinkt heel goed.
en dan met name dit nummer:
Hij komt ook op Lowlandsquote:Op maandag 15 maart 2010 15:32 schreef Luni het volgende:
20 augustus komt Burning Spear naar Watt, wel dure kaarten ¤ 35, maar ik kan er helaas niet bij zijn, tis gelijk met Lowlands
r zijn dr niet zo heel veel nee. wel n paar hele toffe tracks met lady singers!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Vrouwelijke reggae artiesten kom ik niet vaak tegen, zou best meer mogen eigenlijk.
Mooi rijtjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:19 schreef Yorrit het volgende:
[..]
r zijn dr niet zo heel veel nee. wel n paar hele toffe tracks met lady singers!
Idd, maar je moet wel het origineel kennen anders valt het een beetje tegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:50 schreef Yorrit het volgende:
ow die van sgt pepper kende ik nog niet, die andere zijn chill
Ja, Easy Star All-Stars zijn tof.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:41 schreef apeding het volgende:
En wat ben ik een paar weken geleden verliefd geworden op Easy Star All Stars. Kent iemand ze?
Geniaal.
Ze hebben allerlei cover albums, in reggae.
Dark side of the Moon - Pink Floyd;
OK Computer - Radiohead
Sgt. Peppers Lonely Hearts Club - The Beatles.
Meeesterlijk
quote:Whenever some Jahtarian roots dudes gather together for some joint jamming and
general music making it's called "Jahtari Riddim Force". Riddims might be
exchanged, circuit bent, and dubbed by different artists. One guy might drop in
a bassline while the next gyal might sing in some vocals. Or just some old-school
live jamming might occur. This dish has definitely lots of flavas.
http://www.paradiso.nl/we(...)ISTEMA-Vibronics.htmquote:Vibronics bevindt zich in het hart van de UK dub scene sinds midden jaren negentig. Hun album ‘UK Dub Story’ uit 2008 raakt de spirit van de Britse dub in de 21ste eeuw. Zware baslijnen, rondvliegende echo’s, wilde geluideffecten en militante drumritmes. Naadloos sluit Vibronics aan bij de Jamaicaanse reggae, dubstep, drum & bass, wereldmuziek en elektronica.
Ok, ff een tribute-tubeje danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef TouchIt het volgende:
Dan is het vandaag 29 jaar dat ons Bob is overleden...
Hier in de stad heb ik niets gezien, maar er zullen vast wel tributes zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:36 schreef Mirel het volgende:
Doen ze aan Bob Marley tribute feesten nu?
Morgen Max RomeoBen benieuwd wie die als backing band meeheeft.
Tof hè. De sfeer is het halve werk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef Mirel het volgende:
Leuk. Nog nooit bij een echte Jamaicaanse reggae optreden geweest. Voordat hij op kwam had je Jimmy Riley nog, en die was ook gaaf. De backing band die ze hadden was ook niet volledig Jamaicaans, maar dat maakte niet zoveel uit. Zou wel leuk zijn voor de sfeer maar ach, de sfeer was er al. Tussen de liedjes door waren er veel monologen over liefde, vrede, school en werken, en ipv YEAH zeggen die Jamaicanen altijd JAAAAAAAHHH RAAAAASTAAAAAFARRRIIIIIIIII of HAIIIIIIIL KIIIING SELLLLLAAAAAAAAAAASIEEEEE en dat was heel leuk.![]()
![]()
Het is ook erg leuk om zo'n oude rastafari opa (diep in de 60 is hij) op de stage te zien, vol met energie
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:02 schreef krioro het volgende:
Voor de liefhebbers van electronische dub, of digital laptop reggae: Jahtari.
[..]
[ afbeelding ]
http://www.jahtari.org/
quote:Hoor 't ook net.. R.I.P.
quote:Dat is wel jammer, hij is toch regelmatig in NL geweest.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:26 schreef Kentoet het volgende:
Gregory heb ik nooit live gezien, maar was wel 1 van mijn favorieten.
quote:er is eens in de zoveel tijd een King Shiloh feest in de NDSM Bunker, er is er pas een geweest dus zal wel weer even duren maar hou t in de gaten.. beste soundsystem van nl..Op donderdag 28 oktober 2010 01:39 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand of er binnenkort nog toffe reggae feesten zijn in amsterdam?
quote:Persoonlijk lijkt me een live optreden leuker.Op donderdag 28 oktober 2010 01:39 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand of er binnenkort nog toffe reggae feesten zijn in amsterdam?
quote:leuk voor je!Op donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt me een live optreden leuker.
vetquote:Op maandag 1 november 2010 10:49 schreef Yorrit het volgende:
27 november Scientist live in Tivoli De Helling!
Zou jammer zijn. Ik heb die artiest net leren kennen en vind zijn album echt geweldigquote:Op maandag 1 november 2010 17:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Cool dat er een deel twee is gemaakt![]()
Weet iemand het verhaal achter Eek-A-Mouse die niet meer naar Europa komt?
Inderdaad. Toffe vent ook. Heb hem inmiddels 4 of 5 keer live gezien, gewoon hier in Nederland. Zijn optredens zijn supertof! kleine zaaltjes, relaxt publiek.quote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Ik heb die artiest net leren kennen en vind zijn album echt geweldig
wa do dem
ganja smuggling
war don't pay
etc
op die site staat in het bericht van 23 april jl. aangaande de reden voor afgezegde tourdata in de VS dat hij nog in Amsterdam woontquote:Op maandag 1 november 2010 17:58 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Inderdaad. Toffe vent ook. Heb hem inmiddels 4 of 5 keer live gezien, gewoon hier in Nederland. Zijn optredens zijn supertof! kleine zaaltjes, relaxt publiek.
maarrrrr... Op http://www.eeksperience.com vind je echt niets meer van Europa.
Ohja, ik lees het, thnx. En ik lees nu ook over zijn rechtzaken enzo... gaat niet zo goed dus.quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Yorrit het volgende:
[..]
op die site staat in het bericht van 23 april jl. aangaande de reden voor afgezegde tourdata in de VS dat hij nog in Amsterdam woont
Tsja meeste Reggae mannen hebben regelmatig problemen met drugsbezit enzo.quote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ohja, ik lees het, thnx. En ik lees nu ook over zijn rechtzaken enzo... gaat niet zo goed dus.
quote:Op maandag 1 november 2010 10:49 schreef Yorrit het volgende:
27 november Scientist live in Tivoli De Helling!
quote:
dat is wel heel erg vet...wel duur..quote:
En 15 april in Paradisoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
17 April: Alborosie in Club Petrol! http://www.petrolclub.be/agenda/alborosie
De Petrol verschilt wat dat betreft nogal... Ik stond vorig jaar bij Eek-A-Mouse in een stijf uitverkochte zaal... En een paar maanden later bij Israel Vibration, waar de zaal nog niet eens half vol was. Geeft niet overigens! Heb je meer ruimte om te dansen!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:22 schreef Mayadevi het volgende:
Oja:
Ik zie op internet regelmatig dat er in Antwerpen reggae-feesten worden gehouden. Vroeg me af of hier mensen zijn die er wel eens zijn geweest/ daar wel eens naar toe gaan. Of het de moeite waard is om een eind voor te rijden, of dat het bij aankomst dan van die feesten blijken waar je als "vreemdeling" tussen een vaste vriendenclub komt ofzoiets, of erger. (Ben ooit na een lange autorit eens eregens beland waar het enige wat ook iets op reggae leek 2 rasta-wannabees waren die de halve avond stomdronken in een hoek lagen.) Ik zoek gewoon meer reggae-adresjes om lekker los te gaan
Het duurde vorige week in Paradiso ook wel even tot de zaal een beetje gevuld was. Uiteindelijk was het redelijk gevuld, balkons waren gesloten. Goede show, beetje mat publiek.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef Mayadevi het volgende:
Vorig jaar was Lee Perry in 013. Ik was echt stomverbaasd dat er bijna niemand was, kreeg er bijna een soort plaatsvervangend schuldgevoel van. Volgens mij was de zaal nog niet voor een kwart gevuld. En dat voor zo'n legendarisch persoon. Show vond ik wel goed.... Die mensen wisten gewoon niet wat ze misten
Da's met Toots & The Maytals precies hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
Dat was vorig jaar bij Max Romeo ook. Op een gegeven moment werd het wel vol en ging iedereen aardig los, had ook niet gedacht dat reggae zo hard kon klinken en de tempo was gaaf. Die man is ook geweldig, 66 jaar en hij sprong en danste op het hele podium
Funky Kingstonquote:
Queen Ifrica?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef Mirel het volgende:
zijn er eigenlijk jonge roots reggae zangers? Zelfs als ze al dancehall maken klinkt het totaal anders dan die van vroeger.
Ja, haha, dat is inderdaad wel weer een groot voordeelquote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Heb je meer ruimte om te dansen!
Mooi is dat hè, ging vroeger vaak naar Nighttown in Rotterdam en daar werd in de kleine zaal vaak Drum & Bass gedraaid. Ging daar vaak effe zitten om een blowtje roken, en daar dansten mensen ook op verschillende manieren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Mayadevi het volgende:
Vind ik trouwens ook een grappig gegeven aan reggae: Dat mensen er ook verschillend op dansen en dat dat lekker ook he-le-maal geen moer uitmaaktHoofdschudders, knieknikkers, zwier- en zwaaifans en springliefhebbers united
Line-up ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:34 schreef Luni het volgende:
Het Rotterdam Reggae Festival:
http://www.reggaeville.co(...)/festivalLineup.html
Ben niet echt kapot van de line up, mij teveel Dancehallquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Line-up ziet er goed uit!
Tof ook om weer een nieuw reggae-festival te hebben in Nederland.
Klinkt niet slecht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef BobbyJames het volgende:
Mishka is hier nog niet genoemd, volgens mij.
Misschien net iets te veel van echte reggae af, maar wel heerlijke muziek wat mij betreft.
Ben er 1 keer geweest beste reggae festival van de wereld, helaas moet ik dit jaar overslaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:26 schreef Maeksy het volgende:
Ik sta de laatste paar maanden op met www.dubradio.at en ga er mee naar bed.
Muziek zoals muziek bedoeld is.
Zijn er mensen die dit jaar ook naar Summerjam gaan?
Best dikke line-up wel!
johnny jordaan your boss deejay as i would say..quote:
Ajquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Yorrit het volgende:
[..]
johnny jordaan your boss deejay as i would say..
quote:Bless
Here is a brand new dubplate mix that I just finished, 100% dubplates and nuff exclusives. No password business, totally free, enjoy!
1. QUEEN OMEGA – CAN’T STOP I
2. SUGAR MINOTT – VANITY
3. ALTON ELLIS – I’M JUST A SOUND
4. FRANKIE PAUL – FIRE DEH A SOUNDBOY TAIL
5. DENZIL DENNIS – THE ENTERTAINER
6. JOSEY WALES – WRONG FE COME CALL ME
7. JUNIOR CAT – TRAILERLOAD OF DUBS
8. HORACE ANDY – EVERY SOUND SHALL TELL
9. KING EVERALL – AUTOMATIC
10. LEROY SMART – ETHIOPIA
11. ADMIRAL TIBET – SERIOUS SOUND
12. AL CAMPBELL – SINKING SAND
13. CHRONICLE – MR SHOTTA MAN
14. DAWN PENN – SAMFIE SOUND
15. RANKING JOE – DRUM SONG
16. LUCIANO – IT’S ME AGAIN JAH
17. KEN BOOTHE – MOVING AWAY
18. CORNELL CAMPBELL – ROPE IN
19. WILLIE WILLIAMS – ARMAGIDEON TIME
20. BUNNY LIE LIE – GIVE ME A DUBPLATE
21. JUNIOR MURVIN – COOL OUT SON
22. JIMMY LONDON, ROBERT LEE & JIGSY KING – BIG BAD AND HEAVY
23. FREDDIE MCGREGOR – BOBBY BABYLON
24. GREGORY ISAACS – OH WHAT A FEELING
25. ECCLETON JARRETT – IT’S TRUE
26. MIGHTY DIAMONDS – NO OTHER SOUND
27. ADMIRAL BAILEY & LECTURER – WEED
28. PETER METRO – MASH UP
29. FRANKIE PAUL – PASS ME THE DUBPLATE
30. RANKING JOE – CHANT DEM DOWN
31. DAWN PENN – NO NO NO
32. JOHNNY CLARKE – KING IN THE ARENA
33. DENNIS ALCAPONE – DEATH IN THE ARENA
34. LINVAL THOMPSON – TRAIN TO ZION
35. U BROWN – TRAIN TO ZION
36. ALTON ELLIS – MAD MAD
37. BARRY BROWN – FAR EAST
38. ZOOT “SKULLY” SIMMS – SEE DEM A COME
39. RANKING JOE – A YAH WE DEH
40. MYKAL ROSE – BADDER SOUND
41. BOBBY BLUE – ROOTSMAN IS PERSONAL
42. WINSTON MCANUFF – STEPPER
43. MICHAEL PROPHET – BEEN TALKING
44. BARRINGTON LEVY – TEACH THE YOUTH
45. MAX ROMEO – ROOTSMAN RULE FOREVER
46. BRIGADIER JERRY – MR ROOTSMAN
47. SAMMY DREAD – M16
48. ERROL DUNKLEY – RIDING FOR A FALL
49. LEROY SMART – BALLISTIC AFFAIR
50. BRENT DOWE (MELODIANS) – EVERYBODY BAWLING
51. CORNELL CAMPBELL – KING OF THE DANCEHALL
52. MIKEY MELODY – MAMA AFRICA
53. CARLTON LIVINGSTONE – TRODDING THROUGH THE DANCEHALL
54. JOHNNY OSBOURNE – TRUTH AND RIGHTS
55. AL CAMPBELL – TAKE A RIDE
56. SUGAR MINOTT – FAR FAR AWAY
57. LUCIANO – SOUNDBOY HAFFI RUN WEH
58. LONE RANGER – AUTOMATIC
59. ALTON ELLIS & NOEL ELLIS – HOW LONG WE A TELL DEM
Mooiquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:39 schreef Yorrit het volgende:
Rootsman - Ulrimante Studio One dubplate mix
vette mix met klassieker riddims en vocals, exclusieve voicings, veel sounboy-killing
[..]
Ha tof, daarvoor komt Dubioza Kolektiv, een Bosnische punk-ska band.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:23 schreef Yorrit het volgende:
as. zondag Horace Andy gratis in Roffa!
www.dunya.nl
Volgens mij heb ik die wel eens live gezien op Lowlands, komen ze uit Nieuw-Zeeland?quote:
quote:Ska-contrabassist Brevett overleden
KINGSTON - Lloyd Brevett, de contrabassist van de invloedrijke skaband The Skatalites, is donderdag overleden. Samen met zijn bandleden hielp hij de Jamaicaanse skamuziek wereldberoemd maken. Brevett is 80 jaar oud geworden.
Een woordvoerder van de familie en goede vriend van de muzikant liet weten dat Brevett is overleden in een ziekenhuis in Kingston. Hij lag daar sinds hij in maart werd geveld door een beroerte. Dat gebeurde twee weken nadat zijn 32-jarige zoon was doodgeschoten voor het huis van de familie in de wijk Seaview Gardens.
De zoon van Brevett had enkele uren voor de aanslag een prijs van de reggae-industrie aanvaard voor zijn vaders muzikale prestaties. Volgens de woordvoerder van de familie ging de gezondheid van de contrabassist na de moord snel achteruit.
Brevett was in 1964 een oorspronkelijk lid van The Skatalites. In de eerste veertien maanden dat de band samen was, transformeerden de muzikanten jazznummers en liedjes uit films tot het soort uptempo ska dat zij hadden uitgevonden. Als studiomuzikanten waren ze ook te horen op platen van de vroegere The Wailers met Bob Marley.
De band ging halverwege de jaren zestig uit elkaar, om twee decennia later weer bijeen te komen. Twee van hun nieuwere platen, Hi-Bop Ska en Greetings from Skamania, werden in de jaren negentig genomineerd voor Grammy’s.
Brevett werd uiteindelijk in 2004 uit de band verwijderd na onenigheid met nieuwere bandleden. Het enige nog levende oorspronkelijke lid van The Skatalites is saxofonist Lester Sterling.
Heb wat live optredens van hem, nooit zelf live gezien, maar vind wel dat hij wat rustige langdradige nummers heeft die de vaart eruit halen, hoe was dat nu?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef popolon het volgende:
Woensdag bij Jimmy Cliff geweest. Geweldig die energie die hij nog heeft en dat enthousiasme.
[ afbeelding ]
Damian is ook echt supertof idd en eigenlijk is er niets dat ik ken wat er ècht op lijkt qua stijl.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Thanks maar dat is niet echt wat ik bedoel. Dit is veel meer richting de hiphop dan reggae.
Gooit er zeker wat rustige nummers doorheen, klassiekers zoals Wild World, Many rivers to cross etc. maar die worden dan weer opgevolgd door wat nummers uit z'n ska periode.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb wat live optredens van hem, nooit zelf live gezien, maar vind wel dat hij wat rustige langdradige nummers heeft die de vaart eruit halen, hoe was dat nu?
Was goed, ze begonnen heel goed, na ongeveer een uur en een kwartier kakte het effe een 20 minuten in en het slot was weer goed!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:04 schreef Luni het volgende:
Zaterdag naar Morgan Heritage in Corso in Rotterdam.
Goed zo, keep the vibes alivequote:Op woensdag 21 november 2012 01:27 schreef julian6 het volgende:
Waarom is deze reeks toch zo dood? weinig reggae liefhebbers op fok?![]()
chillquote:Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef Kentoet het volgende:
Die nieuwe LP (change the world) en de EP (rasta soldier) van Macka B zijn trouwens best wel tof. Nummers met Jimmy Riley (1 van de beste zangers ooit), Justin Hinds van Steel Pulse en Earl Sixteen.
Toch maar eens heen gaan als er een beetje goeie Roots artiesten komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef Feeeeble het volgende:
Reggae Sundance keert terug in 2013
[ afbeelding ]
![]()
![]()
!!
Complete line-up is trouwens bekend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef Feeeeble het volgende:
Reggae Sundance keert terug in 2013
[ afbeelding ]
![]()
![]()
!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |