ja dat is nog wel goed te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:22 schreef Kentoet het volgende:
Zelf ben ik sinds de invoering van het rookverbod niet meer naar (reggae)concerten geweest, alleen nog naar festivals en andere outdoorevents.
In juli 2008 (volgens mij was dat verbod er toen net...) ben ik naar België gereden om Heptones onder het genot van mijn jointje te kunnen zien. Die week traden ze ook gewoon in de buurt op.quote:
lowlands > wattquote:Op maandag 15 maart 2010 15:32 schreef Luni het volgende:
20 augustus komt Burning Spear naar Watt, wel dure kaarten ¤ 35, maar ik kan er helaas niet bij zijn, tis gelijk met Lowlands
quote:Sun March 21 2010 Democrazy presents: LEE SCRATCH PERRY Birthday Party and Friends with MAX ROMEO , THE CONGOS, and ADRIAN SHERWOOD at Vooruit, Gent, Belgium . Open 19:30. E.29,-
Klinkt lekker. Vrouwelijke reggae artiesten kom ik niet vaak tegen, zou best meer mogen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef Mirel het volgende:
Kwam dit net tegen in een youtube playlist. Een reggae zangeres uit deze tijd. Klinkt heel goed.
en dan met name dit nummer:
Hij komt ook op Lowlandsquote:Op maandag 15 maart 2010 15:32 schreef Luni het volgende:
20 augustus komt Burning Spear naar Watt, wel dure kaarten ¤ 35, maar ik kan er helaas niet bij zijn, tis gelijk met Lowlands
r zijn dr niet zo heel veel nee. wel n paar hele toffe tracks met lady singers!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Vrouwelijke reggae artiesten kom ik niet vaak tegen, zou best meer mogen eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |