Queen Ifrica?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:37 schreef Mirel het volgende:
zijn er eigenlijk jonge roots reggae zangers? Zelfs als ze al dancehall maken klinkt het totaal anders dan die van vroeger.
Ja, haha, dat is inderdaad wel weer een groot voordeelquote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Heb je meer ruimte om te dansen!
Mooi is dat hè, ging vroeger vaak naar Nighttown in Rotterdam en daar werd in de kleine zaal vaak Drum & Bass gedraaid. Ging daar vaak effe zitten om een blowtje roken, en daar dansten mensen ook op verschillende manieren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Mayadevi het volgende:
Vind ik trouwens ook een grappig gegeven aan reggae: Dat mensen er ook verschillend op dansen en dat dat lekker ook he-le-maal geen moer uitmaaktHoofdschudders, knieknikkers, zwier- en zwaaifans en springliefhebbers united
Line-up ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:34 schreef Luni het volgende:
Het Rotterdam Reggae Festival:
http://www.reggaeville.co(...)/festivalLineup.html
Ben niet echt kapot van de line up, mij teveel Dancehallquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Line-up ziet er goed uit!
Tof ook om weer een nieuw reggae-festival te hebben in Nederland.
Klinkt niet slecht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef BobbyJames het volgende:
Mishka is hier nog niet genoemd, volgens mij.
Misschien net iets te veel van echte reggae af, maar wel heerlijke muziek wat mij betreft.
Ben er 1 keer geweest beste reggae festival van de wereld, helaas moet ik dit jaar overslaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:26 schreef Maeksy het volgende:
Ik sta de laatste paar maanden op met www.dubradio.at en ga er mee naar bed.
Muziek zoals muziek bedoeld is.
Zijn er mensen die dit jaar ook naar Summerjam gaan?
Best dikke line-up wel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |