abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68820833
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef Py het volgende:

[..]

Nee daarvoor moet hij eerst concreet zijn leuter in een kind stoppen in Nederland. Misschien heb je dan een kans dat ie veroordeeld wordt.
Je kunt ook moeilijk mensen gaan veroordelen omdat ze misschien iets van plan zijn.
Nou ja, het kan natuurlijk wel, maar dan kun je iedereen wel veroordelen.
quote:
Bij pedofielen opsporen op internet kan ik me nog iets voorstellen wanneer politie en justitie er weinig moeite mee lijken te hebben.
Bewijsvoering bij zedenzaken is nu eenmaal lastig. Jij of ik kunnen snel ons oordeel klaar hebben, maar voor een veroordeling moet er toch echt hard bewijs zijn. Als je dat loslaat, dan kom je op een hellend vlak terecht.
quote:
Er worden vaker mensen onterecht veroordeeld. Is heel erg en niet leuk, Maar we schaffen het justitiele apparaat er niet voor af. We snappen dat waar gehakt wordt, spaanders vallen. Maar in het geval van Yvonne van H is het kop eraf. Of met een zak om de plomp in.
Yvonne van H is geen onderdeel van het justitieel apparaat, vandaar dat het haar wordt aangerekend. En als het justitieel apparaat iemand onterecht veroordeeld, dan is er een heel proces aan voorafgegaan. Niet iemand met een computer die snel een oordeel klaar heeft.
quote:
Onterecht vind ik te snel geoordeeld. Naar de letter van de wet misschien wel. Maar als je met een 13-jarige afspreekt voor seks dan ben je niet zuiver bezig
En hij heeft zelf ook erg meegeholpen de zaak op te blazen met de tegenaanval en haar weer aan de schandpaal proberen te nagelen.
Zoals al gezegd: hij wist niet dat het om een 13-jarige zou gaan.
Volgens jou had 'ie de beschuldigingen maar rustig op internet moeten laten staan en Yvonne een vriendelijk mailtje sturen of ze alsjeblieft zijn naam wilde verwijderen?
Zoals je het nu brengt is het 100% zijn eigen schuld en is Yvonne maar een onschuldig slachtoffer

Zij moet niet voor eigen rechter spelen! En als ze dat wel doet, dan moet ze de gevolgen daarvan dragen. En vandaar dus de uitspraak.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:57:33 #277
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_68820937
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon de 'misdaad' pedofilie? Hij schijnt er niet echt mee te zitten hier onterecht van beschuldigd te worden en doet er nogal luchtig over met z'n spaanders ( ). Wellicht moet hij de gevolgen eerst zelf aan den lijve ondervinden voor hij overtuigd is welke geweldige impact zoiets kan hebben.
Ik kan vast wel iets leukers verzinnen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68820980
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef BrandX het volgende:

[..]

ff maar in caps want je schijnt echt blind te zijn...

HIJ WIST NIET DAT HIJ ZAT TE CHATTEN MET EEN ZGN. 13-JARIGE!!!! DAT IS NOU JUIST WAT BEWEZEN IS, ZELFS MET BEHULP VAN DOOR DE YvH ZELF AANGEDRAGEN CHATLOG!!!!!! HIJ WIST DAT NIET EN KON HET NIET WETEN!!!!!!!

pfff, hopelijk dringt het nu tot je door?

ijdele hoop, I know
[sarcasme]
Nee joh, dat zie je verkeerd. Er is sprake geweest van een 13-jarige, dus hij moest het op een of andere manier wel weten. Misschien had Yvonne hem van te voren wel gebeld met de tip daar te chatten omdat daar 13-jarige meisjes zitten. Waar rook is, is immers vuur? Hij wordt toch niet zomaar voor niets zo op internet gepubliceerd?
[/sarcasme]
pi_68821084
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:55 schreef Wombcat het volgende:
Volgens jou had 'ie de beschuldigingen maar rustig op internet moeten laten staan en Yvonne een vriendelijk mailtje sturen of ze alsjeblieft zijn naam wilde verwijderen?
Vriendelijk mailtje? Een kopie paspoort en een getekende verklaring ( ) in drievoud dat je het nooooooit meer zal doen waren de minumumeisen van Brigadier Van Hertum, toch?!
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_68821140
quote:
HIJ WIST NIET DAT HIJ ZAT TE CHATTEN MET EEN ZGN. 13-JARIGE!!!! DAT IS NOU JUIST WAT BEWEZEN IS, ZELFS MET BEHULP VAN DOOR DE YvH ZELF AANGEDRAGEN CHATLOG!!!!!! HIJ WIST DAT NIET EN KON HET NIET WETEN!!!!!!!
Hey maar in die chatlog staat wel dat ze bijna 14 is. Dus dan zou hij het toch geweten moeten hebben...
pi_68821154
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan vast wel iets leukers verzinnen
Ik weet niet of "leuk" het geëigende woord is maar ik ben dol op verrassingen
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:03:23 #282
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_68821168
quote:

[..]

ff maar in caps want je schijnt echt blind te zijn...

pfff, hopelijk dringt het nu tot je door?

ijdele hoop, I know
voor de andere blinden dan ook nog maar een keer:

[...]
Yvonne van Hertum was namelijk op het spoor gekomen -dat kan ook moeilijk anders in pedofielen-land- van kindermisbruik door topmensen bij Justitie. Hierbij stuitte ze met name op de rol van Clovis Cnoop Koopmans, een voormalig senator van de PvdA en vice-president van de Amsterdamse rechtbank. (Hier en hier meer details over deze 'kinderbeschermer': lees en huiver). In december 2007 schreef Van Hertum een stuk op haar website stopkindersex.com waarin ze ondermeer verzuchtte: "Ik krijg het woord edelachtbare niet meer over mijn lippen"'. Mogelijk nog pikanter is dat ze wees op een bekentenis van Cnoop Koopmans dat hij als kinderrechter 'meerdere malen minderjarigen had geplaatst bij een pedofiele vriend'. Zou dit Joris Demmink zijn? We weten dat het huisadres van Demmink lange tijd opgenomen is geweest in het register van de Stichting Kinderopvang te Den Haag. Van Hertum ontdekte dat Cnoop Koopmans (overleden in 2008) zeker 80 kinderen op deze wijze heeft 'geplaatst' bij pedofiele vrienden uit de juridische wereld ter misbruik.

Lees hier het hele bericht:
http://www.klokkenluidero(...)izier.html#more-1746

-----------
quote:

moraal van het verhaal: met de misstap die ze daarmee beging, is ze dan toch nog teruggepakt door de hoge heren.
  Boks-Chick vrijdag 8 mei 2009 @ 20:05:31 #283
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68821245
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:03 schreef Bregalad het volgende:

[..]

[...]
Yvonne van Hertum was namelijk op het spoor gekomen -dat kan ook moeilijk anders in pedofielen-land- van kindermisbruik door topmensen bij Justitie. Hierbij stuitte ze met name op de rol van Clovis Cnoop Koopmans, een voormalig senator van de PvdA en vice-president van de Amsterdamse rechtbank. (Hier en hier meer details over deze 'kinderbeschermer': lees en huiver). In december 2007 schreef Van Hertum een stuk op haar website stopkindersex.com waarin ze ondermeer verzuchtte: "Ik krijg het woord edelachtbare niet meer over mijn lippen"'. Mogelijk nog pikanter is dat ze wees op een bekentenis van Cnoop Koopmans dat hij als kinderrechter 'meerdere malen minderjarigen had geplaatst bij een pedofiele vriend'. Zou dit Joris Demmink zijn? We weten dat het huisadres van Demmink lange tijd opgenomen is geweest in het register van de Stichting Kinderopvang te Den Haag. Van Hertum ontdekte dat Cnoop Koopmans (overleden in 2008) zeker 80 kinderen op deze wijze heeft 'geplaatst' bij pedofiele vrienden uit de juridische wereld ter misbruik.

Lees hier het hele bericht:
http://www.klokkenluidero(...)izier.html#more-1746

-----------
[..]

moraal van het verhaal: met de misstap die ze daarmee beging, is ze dan toch nog teruggepakt door de hoge heren.
eeehh, het gaat in onderhavig geval niet om Koopmans
lolwut
pi_68821344
Dat klokkenluideronline vind ik net zo betrouwbaar als indymedia.nl .
pi_68821409
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:03 schreef Bregalad het volgende:

[..]

(blaat)

Je komt aardig in de buurt van Celstraf voor Van Hertum :
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 @ 12:49 schreef STGU het volgende:

[..]

Denk ut niet. Straks gaat ze nog schreeuwen, dat heel Nederland pedofiel is of iig de gehele gerechtelijke macht , omdat ze veroordeelt is tot een celstraf.
.
pi_68821479
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:02 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Hey maar in die chatlog staat wel dat ze bijna 14 is. Dus dan zou hij het toch geweten moeten hebben...
LJN: BA8830
Ik quote:
quote:
Eiser heeft betoogd dat hij slechts één chatsessie met gedaagde heeft gehad en niet, zoals gedaagde op haar website doet suggereren, meerdere chatsessies over verschillende dagen. Bovendien had die ene chatsessie naar de mening van eiser geen erotische lading. Daarnaast stelt eiser dat met de op de website van gedaagde weergegeven inhoud van de chatsessie(s) is gemanipuleerd. Dat heeft tot gevolg dat gedaagde eiser ten onrechte heeft bestempeld als een persoon die zich zou inlaten met seksueel kindermisbruik, omdat de aantijgingen jegens eiser onvoldoende feitelijke grondslag hebben.
De rechter heeft hem hierin gelijk gegeven waarna Yvonne diende te rectificeren.
Ook in het telefoongesprek wat direct na de chat is gevoerd en na te luisteren is via de weblog van FOK! hoor je duidelijk dat de man ook direct aangeeft niet te hebben gechat met een minderjarige.
Hij geeft echter wel toe een chatgesprek te hebben gehad, maar NIET met een 13 jarige.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:16:06 #287
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_68821602
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef dennisdotcom het volgende:
Dat klokkenluideronline vind ik net zo betrouwbaar als indymedia.nl .
ik vind het net zo betrouwbaar als ned1,2,3, rtl4,5,6 sbs, ANP, Reuters, enzovoort enzovoort.
alleen hebben zij betere middelen, technieken en bereik.

man denk toch eens voor jezelf na!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:16:29 #288
188345 Py
op zich
pi_68821619
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:02 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ze geloven liever die pedo die zelf zegt dat ie het niet wist.
pi_68821686
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef Py het volgende:

[..]

En die dat in de rechtszaak ook nog kon bewijzen. Dit itt tot Yvonne die het niet kon bewijzen met haar chatlogs.
Zie post hierboven van Dirkh.
pi_68821731
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef Py het volgende:

[..]

Nu ben je gewoon aan het trollen
pi_68821832
speciaal voor luie py die weigert een link te volgen of research te doen, maar aan zijn water leutertje denkt te kunnen voelen hoe de vork in de steel zit.

Yvonne in actie

als gevolg van deze oproep is iemand vals beschuldigd

en lees in onderstaande het bericht van vrijbuiter

verder heeft Yvonne in 2006 een foto van een zogenaamd vermist meisje op haar website geplaats.
Een foto van een driejarige! Daarbij zette ze een verhaal over mishandeling, slecht moederschap etc.

Niets ervan bleek waar. Het meisje was niet vermist, het meisje verbleef gewoon bij mams en mams heeft gewoon het ouderlijk gezag.

Dit zijn slechts 2 extra voorbeelden van blunderingen en het niet checken van feiiten, terwijl mensen publiekelijk aan de schandpaal genageld worden.

Ik vind dat erg kwalijk.
Het gaat hier om gezinnen!

Py.... je hebt helaas meer Yvonne trekjes dan goed voor je is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Exoteria op 08-05-2009 20:27:37 ]
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:22:02 #292
188345 Py
op zich
pi_68821838
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Nu ben je gewoon aan het trollen
Mag ik ook een keer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 mei 2009 @ 20:33:47 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68822265
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Excuses aanbieden voor het feit dat ik niet alles weet en kan en dat de rechtsstaat te belangrijk is om links en rechts onschuldige menen terecht te stellen om 1 individu te beschermen. Die slachtoffers van van Hertum zijn net zo onschuldig als het kind tenzij bewezen is dat ze zich ergens schuldig aan maken. En dat bepaal de rechter, niet van Hertum.
eh... mijn reply ging erover wat IK zou doen als MIJN kind door een pedofiel te grazen is genomen. NIet over derden die vermeende pedofielen aan de schandpaal moeten nagelen op basis van veronderstellingen.
pi_68822318
tvp
............................
pi_68822424
Zo grappig. Mensen die puur emotioneel moeten reageren altijd. Wat dat betreft goed dat het complete justitiële apparaat enigszins probeert objectief en rationeel mogelijk te zijn.

Py, als die man zo onomstotelijk bewezen een Pedo was, had ze hem aan kunnen klagen en was hij (terecht) opgesloten geweest.
Zodra mensen voor eigen rechter gaan spelen gaat het gewoon fout, dat is nu zo, dat is altijd zo geweest.
En als ze zo nobel is, is ze gewoon dom dat ze het zo speelt. Als ze niet had gelogen over dat boek, en zo ontzettend "wraakzuchtig" lijkt, zou ze een stuk serieuzer en overtuigender overkomen.

Als je bijv op youtube Dateline NBC "Hello I'm Chris Hansen with Dateline NBC, why don't you take a seat over there?" kijkt. Dat komt een stuk professioneler over, en is al een stuk serieuzer te nemen (In Amerika is het uitlokken legaal.).
Ik denk dat zoiets al op een stuk minder tegengas kan rekenen.

Mensen zitten hier niet tegengas te geven omdat ze VOORpedos zjin, maar omdat ze TEGENv. Hertums methodes zijn, waar ook genoeg niet aan klopt.

Je zegt dat het bizar is dat mensen die denken, fantaseren of praten met 13 jarige meisjes niet veroordeeld worden, maar waarom verhuis je dan niet naar een land waar de wet is zoals jij het wilt? Dat lost je probleem toch op?

Persoonlijk ben ik blij dat mensen die iets nietuitvoeren (of echt voorbereiden, en dan bedoel ik niet een chatlogje) niet veroordeeld worden. Dan kan je zo extreem veel mensen op gaan pakken, en dan doel ik niet alleen op pedofilie gebied.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:38:17 #296
188345 Py
op zich
pi_68822446
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef Exoteria het volgende:
speciaal voor luie py die weigert een link te volgen of research te doen, maar aan zijn water leutertje denkt te kunnen voelen hoe de vork in de steel zit.

Yvonne in actie
[ afbeelding ]
als gevolg van deze oproep is iemand vals beschuldigd
[ afbeelding ]
en lees in onderstaande het bericht van vrijbuiter
[ afbeelding ]

verder heeft Yvonne in 2006 een foto van een zogenaamd vermist meisje op haar website geplaats.
Een foto van een driejarige! Daarbij zette ze een verhaal over mishandeling, slecht moederschap etc.

Niets ervan bleek waar. Het meisje was niet vermist, het meisje verbleef gewoon bij mams en mams heeft gewoon het ouderlijk gezag.

Dit zijn slechts 2 extra voorbeelden van blunderingen en het niet checken van feiiten, terwijl mensen publiekelijk aan de schandpaal genageld worden.

Ik vind dat erg kwalijk.
Het gaat hier om gezinnen!

Py.... je hebt helaas meer Yvonne trekjes dan goed voor je is.
Mjmwpruttelsputterokédan misschien is ze in teveel gevallen net iets te onzorgvuldig geweest.

Zoals ik in mn eerste post al zei: ik ken haar verder niet dus als jullie het zeggen dan zal het wel en dan geloof ik het meteen.
pi_68822777
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:38 schreef Py het volgende:
ik ken haar verder niet dus als jullie het zeggen dan zal het wel en dan geloof ik het meteen.
Ja, echt meteen.
pi_68822805
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:38 schreef Py het volgende:

[..]

Mjmwpruttelsputterokédan misschien is ze in teveel gevallen net iets te onzorgvuldig geweest.

Zoals ik in mn eerste post al zei: ik ken haar verder niet dus als jullie het zeggen dan zal het wel en dan geloof ik het meteen.

bewijst wel dat jezelf informeren erg belangrijk is voordat je een duidelijk statement neerzet waar je anderen mee kan schaden. Je kan het namelijk maarzo verkeerd ingeschat hebben
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:50:03 #299
188345 Py
op zich
pi_68822878
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:46 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, echt meteen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:50:40 #300
188345 Py
op zich
pi_68822910
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:47 schreef Exoteria het volgende:

[..]

bewijst wel dat jezelf informeren erg belangrijk is voordat je een duidelijk statement neerzet waar je anderen mee kan schaden. Je kan het namelijk maarzo verkeerd ingeschat hebben
Jouw post heeft me op de valreep omgekregen

edit - hoe oud ben je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')