Ik scheer rond de zomer mijn oksels, gewoon veel makkelijker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef Luco het volgende:
Terechte klacht... Mannen die hun oksels scheren
Al hebben waterpolo-ers een goed excuus
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:43 schreef TNA het volgende:
Ach, een beetje trimmen kan geen kwaad, maar dat übergladde is echt heel ernstig.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:43 schreef Penisbaard het volgende:
"Wat mannen willen"Hoe weten zij dat nou weer
Die is terecht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef beestjuh het volgende:
Bijna net zo belachelijk als de hetze die gaande is tegen elke vorm van vrouwelijke lichaamsbeharing.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef beestjuh het volgende:
Bijna net zo belachelijk als de hetze die gaande is tegen elke vorm van vrouwelijke lichaamsbeharing.
Precies. Getrimd is het allemaal prima - alhoewel ik rughaar toch wel ernstig vindquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:45 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je uit de zee komt o.i.d. en je doet je arm omhoog en je hebt zo'n nat plukje shag hangen.. vind ik ook niet echt fris.
Voor de rest een beetje trimmen inderdaad. Ik weiger trouwens wel m'n borsthaar te scheren... niet dat er een mat zit maar toch
Trimmen... niet scheren.... Trimmen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:52 schreef Goededag1 het volgende:
ik krijg jeuk aan me ballen als ik me daar scheer.
Kan je me uitleggen wat dat is ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:53 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Trimmen... niet scheren.... Trimmen!
quote:
Het zal wel !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:56 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Trimmen doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Scheren doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Wij moeten helemaal niks.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Van die lichte donshaartjes op een gebruinde vrouwenhuid![]()
![]()
![]()
Maar alle haren wat donkerder zijn dan een a4 papiertje beneden het hoofdhaar![]()
Vrouwen zijn niet gemaakt om er "ruig" uit te zien. Dat doen wij mannen wel.
Jullie moeten lief, schattig en glad zijn.
Het is zo.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:56 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Trimmen doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Scheren doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Persoonlijk heb ik geen problemen met een plukje of stoppeltje... mijn vriendin daarentegen wel (bij zichzelf dan). Dus win-win pour moi.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niks.
Ik vind dat er wel wat meer respect mag zijn aangezien de meeste vrouwen scheren en harsen teneinde er voor jullie, mannen, aantrekkelijker uit te zien. Blijkend uit het feit dat haast elke vrouw het strijdbijltje (mesje) in de winter begraaft. Derhalve vind ik dat geen enkele man recht heeft om te klagen over een plukje of stoppeltje of ingegroeid haartje zoals nu schering (hihi) en inslag is. We zouden er zomaar mee op kunnen houden..
Ik zal ook nooit van een man eisen dat hij spiegeltjeglad is, au contraire, zoals ik van hem gepast respect verwacht voor de bijna dagelijkse strijd tegen het haar.
borsthaar laten staan om je mannelijker te voelenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef TheClown1 het volgende:
terechte klacht. stel gay-boys als ronaldo en beckham die alles glad hebben. echte mannen hebben gewoon borsthaar
[ afbeelding ]
en dat Zidane een echte man is bewees hij hier
[ afbeelding ]
Sommige vrouwen vinden borsthaar sexy.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef TheClown1 het volgende:
terechte klacht. stel gay-boys als ronaldo en beckham die alles glad hebben. echte mannen hebben gewoon borsthaar
[ afbeelding ]
en dat Zidane een echte man is bewees hij hier
[ afbeelding ]
dat zijn meestal dikke vadsige vrouwen. Dat kan niet andersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:03 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden borsthaar sexy.
Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Goededag1 het volgende:
[..]
dat zijn meestal dikke vadsige vrouwen. Dat kan niet anders
Dat hangt er vanaf hoe veel het isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:03 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Borsthaar wegscheren omdat het niet meer 'hip' isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef Goededag1 het volgende:
[..]
borsthaar laten staan om je mannelijker te voelen
Als hij de volgende keer aankondigt dat er geschoren gaat worden moet je gewoon snel zijn scheermesje verstoppen of vervangen door een trimmerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe veel het is![]()
Extreem gladde mannen vind ik engMijn vriend scheert zich af en toe overal (hij werkt in een extreem stoffige omgeving en dat blijft altijd overal in zitten) maar dan heb ik echt het gevoel dat ik met een jongetje van 10 in bed lig
Zo hoort het verdumme niet!!!
Haar
Fix'dquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Borsthaar wegscheren omdat een willekeurige kale homo van RTL Boulevard zegt dat het niet meer hip is.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef SicSicSics het volgende:
Sinds ik mijn ballen scheer wordt er veel vaker aan gesabbeld!
Als dat geen goede reden is!
Haha zeer goed ideequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Als hij de volgende keer aankondigt dat er geschoren gaat worden moet je gewoon snel zijn scheermesje verstoppen of vervangen door een trimmer
Niet geheel mee eens. Jullie zijn zoals de TS al eerder aangaf, gebouwd om mooi, en teder te zijn. Je zal er vast mee eens zijn dat wat vorm betreft een vrouwenlichaam erotischer oogt dan dat van een man. Een mannen lichaam is is gebouwd om te werken. Daar is het functioneler voor, en dat wordt bewezen met het feit dat ene mannenlichaam meer fisieke kracht bevat dan dat van een vrouw.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel wat meer respect mag zijn aangezien de meeste vrouwen scheren en harsen teneinde er voor jullie, mannen, aantrekkelijker uit te zien. Blijkend uit het feit dat haast elke vrouw het strijdbijltje (mesje) in de winter begraaft. Derhalve vind ik dat geen enkele man recht heeft om te klagen over een plukje of stoppeltje of ingegroeid haartje zoals nu schering (hihi) en inslag is. We zouden er zomaar mee op kunnen houden..
Ik zal ook nooit van een man eisen dat hij spiegeltjeglad is, au contraire, zoals ik van hem gepast respect verwacht voor de bijna dagelijkse strijd tegen het haar.
waarom hebben waterpolo-ers een goed excuus?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef Luco het volgende:
Terechte klacht... Mannen die hun oksels scheren
Al hebben waterpolo-ers een goed excuus
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef beestjuh het volgende:
Misschien had je je daar gewoon wat beter moeten wassen, blijven die kontkorsten ook niet aan je balhaar plakken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef SicSicSics het volgende:
Sinds ik mijn ballen scheer wordt er veel vaker aan gesabbeld!
Als dat geen goede reden is!
Vrouwen met een lief zacht bijgehouden poesje......quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Die banner van Nivea for Men die ik zojuist tegenkwam op het www![]()
Hier moet ie ergens staan: KLIk
---
Hoe glad kunnen mannen zijn ?
Scheer je borst !
Scheer je oksels !
En daaronder natuurlijk ook ! (pijltje richting de kloten en pik -> niet zichtbaar gelukkig)
NIVEA ACTIVE FOR MEN 3 !
---
Waar de fuck gaat het heen in deze wereld ? Waar is de tijd gebleven dat de mannen nog gewoon oer waren.... Een baard en overal haar.
Nee tegenwoordig dient de metrosexuele man () glad te zijn als een paar babybilletjes. Het gaat nog ooit eens zover komen dat wij mannen het zwembad niet in mogen omdat we borsthaar hebben
![]()
![]()
De wereld ver-metrosexualiseert. En dat is allemaal de schuld van mensen als Christiano Ronaldo, David Beckham en andere nog niet uit de kast gekomen ridders van de bruine ster.
Oermannen verenigt U !
Metrosexualisering van de maatschappij![]()
Gladgeschoren vrouwen daarentegen![]()
Ach gut, we hebben er een gevonden: De geemancipeerde vrouw. De vrouw die lekker zelf doet waar ze zin in heeft ->quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zolang het binnen grenzen is krijg ik die indruk ook. Dus dan niet hele rug en borst onder de zwarte haren, maar gewoon normaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:03 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Nu ga je wel een beetje ver. Leef jij nog steeds in de tijd dat mannen werken en vrouwen met een ketting aan het aanrecht vastzitten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gut, we hebben er een gevonden: De geemancipeerde vrouw. De vrouw die lekker zelf doet waar ze zin in heeft ->
Je bent vast en zeker ook vlot en pittig, hebt een dito kapsel en hebt 2 katten die zelfs bij je in bed mogen liggen.
Als ik het goed begrijp ben je in de winter een behaarde wolaap. En je vriend vind dit normaal gedrag ? Oh wacht, je zal vast en zeker geen vriend hebben met deze instelling. Bah
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Vrouwen met een lief zacht bijgehouden poesje......![]()
Beter dan die net niet goed weggeschoren stoppels.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:18 schreef Ascendancy het volgende:
Nu ga je wel een beetje ver. Leef jij nog steeds in de tijd dat mannen werken en vrouwen met een ketting aan het aanrecht vastzitten.
Je kunt het ook overdrijven.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gut, we hebben er een gevonden: De geemancipeerde vrouw. De vrouw die lekker zelf doet waar ze zin in heeft ->
Je bent vast en zeker ook vlot en pittig, hebt een dito kapsel en hebt 2 katten die zelfs bij je in bed mogen liggen.
Als ik het goed begrijp ben je in de winter een behaarde wolaap. En je vriend vind dit normaal gedrag ? Oh wacht, je zal vast en zeker geen vriend hebben met deze instelling. Bah
Wassen!?!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef pisnicht het volgende:
Misschien had je je daar gewoon wat beter moeten wassen, blijven die kontkorsten ook niet aan je balhaar plakken.
Omdat je net zei dat vrouwen die doen waar ze zelf zin in hebbenquote:
Mischien moet hij ophouden naakt te arbeiden? Helpt mij altijd gigantisch om stof van m'n private parts te houden, zo'n broek!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha zeer goed ideeAch ik snap hem ook wel, ik kan me zo voorstellen dat het niet heel fijn voelt als je ballen rond hangen in een gigantische laag stof
Maar ik heb trimmen al eerder geopperd ja
Hij doet het iig al met zijn baard dus er is vooruitgang
Je bent me voor!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mischien moet hij ophouden naakt te arbeiden? Helpt mij altijd gigantisch om stof van m'n private parts te houden, zo'n broek!
Stof kruipt overal tussen als het echt goed stoffig is, dus ook in je broekquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mischien moet hij ophouden naakt te arbeiden? Helpt mij altijd gigantisch om stof van m'n private parts te houden, zo'n broek!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
met HAAR op hun ballen. Dan zit je goed.
Vind ik bij vrouwen toch minderquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:19 schreef Ugjerke het volgende:
We hebben het nog niet over tepelhaar gehad
De "sterk in de schoenen staande" vrouw heb ik het over ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat je net zei dat vrouwen die doen waar ze zelf zin in hebbenzijn.
Wat is het verschil tussen lelijk en bovendien gewoon niet mooi ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap dat nooit.Je volledig laten ontharen is dan wel weer extreem, maar een beetje de boel bijhouden kan geen kwaad.
Heb je die haren nodig om jezelf mannelijk te voelen? Veel haar is onpraktisch, lelijk en bovendien gewoon niet mooi.
Klopt die was een beetje dubbelop.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen lelijk en bovendien gewoon niet mooi ?
Kinderen ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:04 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb sowieso geen borsthaar, in welke categorie val ik?
Nee. Alsof iemand die vorig jaar geschoren in Armani-pak liep nu een achterlijke bouwvakker wordt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:03 schreef Rasher het volgende:
Metroseksueel is zo 2008.
2009 gaat weer helemaal om mannelijke mannen, zoals mannen bedoeld zijn. Bier drinken, boeren en ongeschoren.
Jij scheert niet in de winter?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef beestjuh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:39 schreef Jan-Beton het volgende:
Buikhaar is helemaal niet mooi: d'r af ermee! Borsthaar gewoon netjes trimmen.
Over beenhaar ben ik er nog niet over uit. Trimmen of gewoon laten staan (het slijt wel af door de broeken).
Je gaat ook van het ene uiterste naar het andere. Ongeschoren is geen baard laten staan zoals Sinterklaas.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Alsof iemand die vorig jaar geschoren in Armani-pak liep nu een achterlijke bouwvakker wordt.
Die ben ik al gepasseerdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt vanzelf in de puberteit mien jong
Jammer dat ik deze reactie nu pas lees, ik had wat beters te doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Brown Cruzer4, en als ik iets niet moet doen, dan is het wel mijn zak trimmen...Mét kapje heeft het geen enkele zin.. zonder kapjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:56 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Trimmen doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Scheren doe je hier mee:
[ afbeelding ]
/topicquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:43 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen met drakenshirts en een pakje shag onder de armen waardoor er een penetrante zweetlucht je tegemoet komt wanneer deze passeert.
Gewoon netjes bijhouden allemaal FTW !
Werkt zo'n ding wel chill als je een stoppelbaard hebt (en wilt laten staan)?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:09 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Brown Cruzer4, en als ik iets niet moet doen, dan is het wel mijn zak trimmen...Mét kapje heeft het geen enkele zin.. zonder kapje![]()
Ik heb het altijd helemaal glad (sry TS, ik ben er zo één.. haren... bleeegh.. alleen op mijn hoofd), dus ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar je krijgt er een stuk of 4 kapjes bij, welke goed schijnen te werken voor het laten staan van een gelijke (stoppel-)baard...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Werkt zo'n ding wel chill als je een stoppelbaard hebt (en wilt laten staan)?
quote:
Ja.quote:
Ik hars mijn ballen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:00 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het redelijk dat mannen zich scheren, veel haar ziet er niet uit.
Ow uw geweldige boswachter luister direct naar u.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
sig000,
Zou je willen stoppen met die slowchat? Daar is een ander topic voor.
Dank.
quote:
En ik ben de pausquote:
Graag wil ik je complimenteren met je uitstekende post.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hoeveel kost een redelijk goede trimmer ongeveer, en hoeveel kost de bovenstaande?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:56 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Trimmen doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Scheren doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Dat laat je harsen.Ik ken zelfs iemand die dat elke maand laat doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar leg iemand me eens uit van dat rughaar want dat heb ik nooit begrepen
Harsenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat laat je harsen.Ik ken zelfs iemand die dat elke maand laat doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |