Ik scheer rond de zomer mijn oksels, gewoon veel makkelijker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef Luco het volgende:
Terechte klacht... Mannen die hun oksels scheren
Al hebben waterpolo-ers een goed excuus
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:43 schreef TNA het volgende:
Ach, een beetje trimmen kan geen kwaad, maar dat übergladde is echt heel ernstig.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:43 schreef Penisbaard het volgende:
"Wat mannen willen"Hoe weten zij dat nou weer
Die is terecht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef beestjuh het volgende:
Bijna net zo belachelijk als de hetze die gaande is tegen elke vorm van vrouwelijke lichaamsbeharing.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef beestjuh het volgende:
Bijna net zo belachelijk als de hetze die gaande is tegen elke vorm van vrouwelijke lichaamsbeharing.
Precies. Getrimd is het allemaal prima - alhoewel ik rughaar toch wel ernstig vindquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:45 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je uit de zee komt o.i.d. en je doet je arm omhoog en je hebt zo'n nat plukje shag hangen.. vind ik ook niet echt fris.
Voor de rest een beetje trimmen inderdaad. Ik weiger trouwens wel m'n borsthaar te scheren... niet dat er een mat zit maar toch
Trimmen... niet scheren.... Trimmen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:52 schreef Goededag1 het volgende:
ik krijg jeuk aan me ballen als ik me daar scheer.
Kan je me uitleggen wat dat is ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:53 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Trimmen... niet scheren.... Trimmen!
quote:
Het zal wel !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:56 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Trimmen doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Scheren doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Wij moeten helemaal niks.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Van die lichte donshaartjes op een gebruinde vrouwenhuid![]()
![]()
![]()
Maar alle haren wat donkerder zijn dan een a4 papiertje beneden het hoofdhaar![]()
Vrouwen zijn niet gemaakt om er "ruig" uit te zien. Dat doen wij mannen wel.
Jullie moeten lief, schattig en glad zijn.
Het is zo.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:56 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Trimmen doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Scheren doe je hier mee:
[ afbeelding ]
Persoonlijk heb ik geen problemen met een plukje of stoppeltje... mijn vriendin daarentegen wel (bij zichzelf dan). Dus win-win pour moi.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niks.
Ik vind dat er wel wat meer respect mag zijn aangezien de meeste vrouwen scheren en harsen teneinde er voor jullie, mannen, aantrekkelijker uit te zien. Blijkend uit het feit dat haast elke vrouw het strijdbijltje (mesje) in de winter begraaft. Derhalve vind ik dat geen enkele man recht heeft om te klagen over een plukje of stoppeltje of ingegroeid haartje zoals nu schering (hihi) en inslag is. We zouden er zomaar mee op kunnen houden..
Ik zal ook nooit van een man eisen dat hij spiegeltjeglad is, au contraire, zoals ik van hem gepast respect verwacht voor de bijna dagelijkse strijd tegen het haar.
borsthaar laten staan om je mannelijker te voelenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef TheClown1 het volgende:
terechte klacht. stel gay-boys als ronaldo en beckham die alles glad hebben. echte mannen hebben gewoon borsthaar
[ afbeelding ]
en dat Zidane een echte man is bewees hij hier
[ afbeelding ]
Sommige vrouwen vinden borsthaar sexy.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef TheClown1 het volgende:
terechte klacht. stel gay-boys als ronaldo en beckham die alles glad hebben. echte mannen hebben gewoon borsthaar
[ afbeelding ]
en dat Zidane een echte man is bewees hij hier
[ afbeelding ]
dat zijn meestal dikke vadsige vrouwen. Dat kan niet andersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:03 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden borsthaar sexy.
Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Goededag1 het volgende:
[..]
dat zijn meestal dikke vadsige vrouwen. Dat kan niet anders
Dat hangt er vanaf hoe veel het isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:03 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden borsthaar sexy.
Borsthaar wegscheren omdat het niet meer 'hip' isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef Goededag1 het volgende:
[..]
borsthaar laten staan om je mannelijker te voelen
Als hij de volgende keer aankondigt dat er geschoren gaat worden moet je gewoon snel zijn scheermesje verstoppen of vervangen door een trimmerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe veel het is![]()
Extreem gladde mannen vind ik engMijn vriend scheert zich af en toe overal (hij werkt in een extreem stoffige omgeving en dat blijft altijd overal in zitten) maar dan heb ik echt het gevoel dat ik met een jongetje van 10 in bed lig
Zo hoort het verdumme niet!!!
Haar
Fix'dquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Borsthaar wegscheren omdat een willekeurige kale homo van RTL Boulevard zegt dat het niet meer hip is.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef SicSicSics het volgende:
Sinds ik mijn ballen scheer wordt er veel vaker aan gesabbeld!
Als dat geen goede reden is!
Haha zeer goed ideequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Als hij de volgende keer aankondigt dat er geschoren gaat worden moet je gewoon snel zijn scheermesje verstoppen of vervangen door een trimmer
Niet geheel mee eens. Jullie zijn zoals de TS al eerder aangaf, gebouwd om mooi, en teder te zijn. Je zal er vast mee eens zijn dat wat vorm betreft een vrouwenlichaam erotischer oogt dan dat van een man. Een mannen lichaam is is gebouwd om te werken. Daar is het functioneler voor, en dat wordt bewezen met het feit dat ene mannenlichaam meer fisieke kracht bevat dan dat van een vrouw.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niks.
Ik vind dat er wel wat meer respect mag zijn aangezien de meeste vrouwen scheren en harsen teneinde er voor jullie, mannen, aantrekkelijker uit te zien. Blijkend uit het feit dat haast elke vrouw het strijdbijltje (mesje) in de winter begraaft. Derhalve vind ik dat geen enkele man recht heeft om te klagen over een plukje of stoppeltje of ingegroeid haartje zoals nu schering (hihi) en inslag is. We zouden er zomaar mee op kunnen houden..
Ik zal ook nooit van een man eisen dat hij spiegeltjeglad is, au contraire, zoals ik van hem gepast respect verwacht voor de bijna dagelijkse strijd tegen het haar.
waarom hebben waterpolo-ers een goed excuus?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef Luco het volgende:
Terechte klacht... Mannen die hun oksels scheren
Al hebben waterpolo-ers een goed excuus
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef beestjuh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |