Bedoelde idd de engelse namen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Mijn broertje heet Yannick. Vind je dat ook achterbuurtachtig?
Krijg wel vaak de vraag of ik op Texel woonquote:
Meh. Ik denk dat ze zich dan op een andere manier hadden laten inspireren hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:03 schreef bixister het volgende:
hehheh. nou ja beter dan Rue Balzac niewaar?
Volgens mij heeft de natuur hier een prachtige uitkomst voor. De naam past in de ogen van de ouders altijd meestal nèt bij dat kind. De naam gaat passen bij het karakter, zeg maar. Niet alle Mila's zijn namelijk hetzelfde en toch zullen de meeste Mila-ouders vinden dat hun kind een typische Mila is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef Ynske het volgende:
K vraag me ineens af hoe je als je een tweeling krijgt (of meer natuurlijk) hoe je dan weet welke van de twee welke naam krijgt?
kan me nl goed voorstellen dat je achteraf denkt dat pietje niet meer een klaasje is en klaasje meer een pietje
Nee, dat zou een beetje vreemd zijn. Net als een oerhollandsch jongetje Mohammed noemen. Kan wel, maar dan klopt er ergens iets nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn man is Surinaams en onze kinderen hebben dus een kleurtje. Ik vind oerhollandse namen dan juist niet mooi. En Engelse namen zijn wereldwijd uit te spreken. Zelf moet ik de namen Elisha, Aliza, Dinah, Eliana nog met mijn man bespreken kijken wat hij er van vindt.
Ja, stel je voor zeg, een mooie tweede naam.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef oh-oh het volgende:Dinah, dat vind ik zo mooi, net als Nora(h).
Dinah is de tweede naam van Nova, echt zonde, zo een mooie tweede naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |