Wat is de crisis dan? Ik heb nooit een werkster gehad, ook geen crisis.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef oh-oh het volgende:
De werkster heeft opgezegd en zij mag overmorgen met zwangerschapsverlof.
Crisis
nou inderdaad.. vraag me af wat de crisis is... ja ws. dat ze alles zelf moet doen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is de crisis dan? Ik heb nooit een werkster gehad, ook geen crisis.
Ik vind sowieso al die Y-en in namen tegenwoordlijk maar niets. Dat Amerikaanse moet ik echt niets van hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja echt eentje om in te lijsten![]()
Weet iemand waarom iedereen tegenwoordig zijn/haar zoon Jayden noemt? Ik vind het ZO lelijk!
Omdat heel veel mensen het niet met je eens zijn? Ik doe maar een gok hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja echt eentje om in te lijsten![]()
Weet iemand waarom iedereen tegenwoordig zijn/haar zoon Jayden noemt? Ik vind het ZO lelijk!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen het niet met je eens zijn? Ik doe maar een gok hoor.
Jayden is inderdaad heel populair. en ik snap het ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn broertje heet Yannick. Vind je dat ook achterbuurtachtig?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef skadhd het volgende:
Aiden vind ik dan een stuk mooier. Jayden is zo achterbuurtig. Bijna alle namen met een Y zijn dat.
Misschien is het een sekte.
Vinden mn zusje en ik een hele leuke naam, maar alle Molukkers heten zowat Eli ( of Nus ) dus we kennen er wel erg veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |