Moet het op een a eindigen? Eventuele andere eisen?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog eens een balletje op gooien voor mijn zusje die nog steeds geen naam heeft voor de baby die toch al half juni zijn opwachting gaat maken.
Een jongen dit keer, zijn grote zussen heten Luna en Nova.
En nee, Ravi vindt haar vriend echt niet leuk...
Ilja en Ezra vonden mn zusje en ik ook wel leuk maar ook weer niet zijn smaak...
ik ook!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tosca..daar moet ik van aan Thea&Thea denken ..
Sasha/ Tygo/ Ninoquote:Op maandag 11 mei 2009 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Meneer moet het leuk vinden maar hij weet totaal niet wat ie leuk vindt.
Mijn zusje zegt steeds ja heej JIJ wilde zelf graag een jongen.
Maar hij heeft nog geen een naam aangedragen en de namen die wij voorstellen krijgen vieze blikken.
Dusssss.
Ze noemen m maar Broer of Boy.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Mn zusje vraagt ze aan mij.
Ik mag hopen dat zij wel enigzins inspraak heeft.
En ik wil ze alleen maar behoeden voor nog een namen fiasco, het is schijnbaar niet zijn sterkste punt, hij koos ook de namen voor beide meisjes.
nova is natuurlijk in eerste instantie latijn voor "nieuw"quote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Nova is een tv programma, geen naam voor een kind.
Djito is grote broer geworden van Bjarni.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:55 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zag vandaag het regionale dagblad:
Djito... ik dachtwie verzint zoiets...
Toen ik eens beter keek, blijkt het de zoon van m'n oude buurmeisje en haar man te zijn.
Google is in zulke gevallen je vriend, en het komt uit Zaire.
Heeft je zusje dan helemaal niks te zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Alle mannen bij hun in de familie worden vernoemd, dus als mn zusje niet met iets heel leuks aan komt kakken dan heeft ze dalijk kleine Aad in dr wieg liggen.
Het zijn toch niet jouw kinderen?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Mn zusje vraagt ze aan mij.
Ik mag hopen dat zij wel enigzins inspraak heeft.
En ik wil ze alleen maar behoeden voor nog een namen fiasco, het is schijnbaar niet zijn sterkste punt, hij koos ook de namen voor beide meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |