Tijdje niet gehoordquote:
Klopt! Planet webspace is de laatste periode wat minder betrouwbaar, helaas. Soms werkt het niet en soms wel. Nu weer wel, maar kan daar helaas weinig aan veranderenquote:Wist je trouwens al dat je webicon niet meer werkt? Ik zit tegen een niet-geladen afbeelding te kijken...
Dat is een prettig vooruitzichtquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenavond naar Ane Brunin Utrecht
.
uuhhm, dat klinkt niet verkeerdquote:
Tikje verlaat, maarruh... Dat.quote:
Ik heb ook nog audio-opnames van hun concert op Bevrijdingspop.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:11 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen.
Ik zit even het concert van AGT te bekijken, dankje Sirolf voor de tip
Dat lijkt me wel "een ding", zeg maar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:06 schreef on_air het volgende:
Enig idee hoe bizar het is om Tori Amos op drie meter afstand van je te zien zitten achter een vleugel...
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:20 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Dancing in the street![]()
En wat is Fok godtyfus sloom vandaag
heel tof !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:35 schreef themauster het volgende:
Empire of the sun de freakandel speciaal
Dankje!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt zo vet! heb net ook keihard meegezongen
edit:
Feivel succes zometeen
Wat een fijne plaat he!quote:
Zeker een hele fijne plaatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat een fijne plaat he!
Al heb ik wel steeds het gevoel dat ik naar een nieuwe Basement Jaxx ofzo ben aan het luisterenZou zomaar zo kunnen klinken
quote:Mannen bij de vleet, wachtend in een rij
Doet me toch geen reet want ze kijkt naar mij
Ze heeft hem toch weggegevenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:33 schreef Susi het volgende:
''Middag !
Waarom heeft Ilse haar award moeten inleveren?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:33 schreef Susi het volgende:
''Middag !
Waarom heeft Ilse haar award moeten inleveren?
Echt tof !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef themauster het volgende:
Vanavond Voicst bij DWDDIk ga dan wel effe de HH zien vanavond laat
Hmm, volgens mij ben ik dan ook afwezig. Dan maar wachten op een tvrip of bij uitzendinggemist.nl kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef themauster het volgende:
Vanavond Voicst bij DWDDIk ga dan wel effe de HH zien vanavond laat
uuhhm er gaat bij mij nog geen lampje brandenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef alors het volgende:
Ik hoop Daniel Marywheater(?) met Change, lekker nummer voor de tijd van het jaar. Nieuwe van De Staat vind ik wel oke, maar om hem nou de hele week te horen hoeft van mij niet, idem met Little Boots.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Goeie-eerst-droge-maar-nu-natte-regenachtige-middag
Goddelijk mooie plaatquote:
Weet jij trouwens hoe je buiten sport1 om naar de NBA play-offs kan kijken vannacht?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:05 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! Martiniplaza is morgen helemaal uitverkocht!! Heerlijk de basketball play-offs!
Nog een half uurtje en dan weten we wat de nieuwe Megahit is. Ik had gehoopt op Noisettes, maar die sluit ik uit want ik zie net dat Paul de plaat net heeft gedraaid. Dan ga ik toch voor de Staat of Little Boots, maar ik denk dat ze voor veilig gaan en kiezen voor.... Snow Patrol.
Vrees dat er nog veel meer regen aan zit te komen.. paar pittige buien! 't zal zometeen dan ook wel hard gaan waaienquote:
Heb wel eens zo'n tooltje gehad waarmee het kon, maar die gebruik ik al heel lang niet meer. Sterker nog: zou niet eens weten hoe het tooltje nog heetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
Weet jij trouwens hoe je buiten sport1 om naar de NBA play-offs kan kijken vannacht?
De Magic moeten vanavond namelijk
JAAAAA je hebt gewonnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef alors het volgende:
Ik hoop Daniel Marywheater(?) met Change, lekker nummer voor de tijd van het jaar. Nieuwe van De Staat vind ik wel oke, maar om hem nou de hele week te horen hoeft van mij niet, idem met Little Boots.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JAAAAA je hebt gewonnen
Herken de plaat nu ook.. geinig liedje.
Hier de zon weerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:54 schreef 3FMaster het volgende:
Haallooooo!
Jezus, wat een wind zeg, vele boomtakken zijn gesneuveld, ik ben blij dat ik ben thuis ben
Cóóóólquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:21 schreef TC_Artemis het volgende:
PM van timurof ik gebeld wil worden voor de uitzending, haha!
Alweer? hij gebruikt ook het Fok forum voor bijna zijn hele showquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:21 schreef TC_Artemis het volgende:
PM van timurof ik gebeld wil worden voor de uitzending, haha!
't is niet mijn favo muziek, maar voor de rest klinkt het inderdaad wel tofquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist dat Coen er helemaal gek van was en ik hoorde er laatst ook andere djs erg positief over, en terecht imo.
Haha, tof!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef TC_Artemis het volgende:
Naar aanleiding van Verliefd maar zij houd van schaatsen
Ah, dat topic ken ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef TC_Artemis het volgende:
Naar aanleiding van Verliefd maar zij houd van schaatsen
Timur: "TC_A, jij bent verliefd op iemand die schaats, maar dat vind jij gay"quote:
Hier in Den Bosch waait het verschrikkelijk, maar als ik uit mn raam kijk, zie ik in de verte gewoon blauwe lucht, terwijl het hier best donker wordt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:32 schreef themauster het volgende:
wat een kutweer ik dacht net even dat we hetzelfde kregen als in augustus 2006 toen hier het hele dorp onder water stond! Zo hard regende het!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Timur: "TC_A, jij bent verliefd op iemand die schaats, maar dat vind jij gay"
TC_A: "Nee gast, het was een lemming"
Timur:"O.."
Mijn ideale avond is bijna hetzelfde: EW, Doe maar normaal, Ranking the stars en daarna de Pfaffs. Helaasch moet ik Top Gear missen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:43 schreef themauster het volgende:
Zo even mijn ideale tv avond samengesteld Begin met EW daarna Doe maar normaal daarna De Pfaffs
daarna DWDD en ik sluit af met een gedeelte van de Freaknacht
Thanks voor de tip! Kan het helaas niet zien, maar check het wel via uitzending gemistquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef themauster het volgende:
Owja Hans morgen Uur van de wolf over Freddy Mercury op ned 3 ik geloof om 21.00
Vind ik ook schandalig de Xfactor loopt altijd uit! en ook schandalig dat de Pfaffs zolaat worden neergezet tis een geweldig programma met die lieve kindjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mijn ideale avond is bijna hetzelfde: EW, Doe maar normaal, Ranking the stars en daarna de Pfaffs. Helaasch moet ik Top Gear missen.
Ik ben blij dat xfactor is afgelopen, dat de Pfaffs om 2330 beginnen is schandalig!![]()
Daniel nogwat, ken em niet, vind em niet echt goed/slecht klinkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Vlindur het volgende:
En wat is dan nou de megahit? Ik heb hem glad gemist? Dat komt toch altijd rond 16.40? Of heb ik om de verkeerde tijd de radio aangehad?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Volgende week MetMichiel zonder Michiel maar met Domien !
Whaha, geniaal idd !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:59 schreef themauster het volgende:
Corne met zonnebril op nou waar is die zon dan?
Jupquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef themauster het volgende:
Ging daar nou een alarm in dat nummer dat precies het PSB Alarm is
Dat zou jammer zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:15 schreef themauster het volgende:
Ik geloof dat we het vanavond zonder Tjibbe moeten doen hij is een week vrij maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet
Woei !!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ben iken mijn ouders zijn op tijd met eten
![]()
Wisten jullie trouwens dat radio 538 niet op de eerste plaats staatqua luistercijfers
maar ORN radio
google dat maar is
bron: http://www.radio.nl/2003/home/links_en_info/002.informatie/001.cijfers/001.luistercijfers/default.asp?IntArticleID=141205&int_currentpage=1
ORN zijn alle provincialenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ben iken mijn ouders zijn op tijd met eten
![]()
Wisten jullie trouwens dat radio 538 niet op de eerste plaats staatqua luistercijfers
maar ORN radio
google dat maar is
bron: http://www.radio.nl/2003/home/links_en_info/002.informatie/001.cijfers/001.luistercijfers/default.asp?IntArticleID=141205&int_currentpage=1
Op het werk en daarnaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Webcam staat al te draaien, nu nog hoofdtelefoon inpluggen.
1 uurtje Ekstra weekend volgen op het werk![]()
![]()
![]()
Local time: 17.27
Daarna de Pub in?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:27 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
![]()
hoor jij niet in TV SCquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
Wij zijn niet zo moeilijk hoor
En Frenk, 24 of 25 ?
U bent een beetje verdwaald geloof ik u kunt de deur zelf wel vinden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
Wij zijn niet zo moeilijk hoor
En Frenk, 24 of 25 ?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
[..]
U bent een beetje verdwaald geloof ik u kunt de deur zelf wel vinden?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:41 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik ben alleeeeeheeeeen...
Maargoed, ik luister straks evengoed Ekstra Weekend dus ik ben van de partij
Gezellig tijdens het studeren
Nee verdorie en net nu ik er morgen vroeg uit moet om boodschappen te doen voor dinertje die wij georganiseerd hebben met onze vrienden kon ik mooi evenDomien luisteren jammerquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef 3FMaster het volgende:
Frans bauer heeft weer een zoon gekregen!
Vooral de naam is geweldig.
dat artikel had ik net overgeslagen bij de headlinesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef 3FMaster het volgende:
Eerst wel en 3 uur later toch maar niet?? Wie vervangt hem dan?? Guisie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:43 schreef borisz het volgende:
Geen Domien morgenochtend.
Yo L - Lquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:27 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
![]()
Alweer!!??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:47 schreef 3FMaster het volgende:
Yo, Hans dames en Heren, HANS!quote:
Welke?quote:
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Kom op zeg. We willen toch echt geen zoenende Filemon en Sander zien als we inschakelen op 101.tv voor EW...
Filemonquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Kom op zeg. We willen toch echt geen zoenende Filemon en Sander zien als we inschakelen op 101.tv voor EW...
Haha, hej L - L ! Alles goed??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Alweer!!??
[..]
Yo, Hans dames en Heren, HANS!
[..]
Welke?
Dat krijg je nooit meer van je netvlies af!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nou inderdaadwat een misselijkmakend beeld was dat zeg
Halloquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ook hoor...ik begon alvast wat eerder
quote:
hahaha, I know.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
@Michielveenstra en @Astridislief op Twitter
Haha, enne... Kleine frikadelletjes!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
hahaha, I know.
Te lui om alles te typen...
MiniMichielquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kan je die klein maken voor me?
zodat ie <<<<----daar past?
quote:
Eens is....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef LeonH het volgende:
Weer zo'n danceplaat die je niet de kont uit gaat hangen!
Net als Lola's theme, Armin en Sharon en die remix van R. Williams!
Gaaf!quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Dan hoeft de webcam niet aan in ieder geval
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Eva van der Gucht ofzo als je het zo schrijft.
Hee, enquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:33 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes!
Ik heb veldkaartje voor pearl jam ik sta met me vlaggetje vooraan!
Goed gedaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:33 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes!
Ik heb veldkaartje voor pearl jam ik sta met me vlaggetje vooraan!
Ze zit in S1ngles en vroeger zat ze ook in de Kannibalen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik lees dr naam op wiki en ik zie allemaal dingen die ze gedaan heeft maar er gaan geen lampjes branden bij mij
Hai Eliza !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
HANS! schatjehoe gaat het met je!
hijs echt geweldigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Goede goden wat een toffe Freakandel speciaal !!!!!
Empire of the sun.. Ik voel een nieuwe 3FM Megahit aankomen
Die hadden toch ook al een goede eerder single, toch??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Goede goden wat een toffe Freakandel speciaal !!!!!
Empire of the sun.. Ik voel een nieuwe 3FM Megahit aankomen
Speelt in S1ngle toch? Die flinkere damequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik lees dr naam op wiki en ik zie allemaal dingen die ze gedaan heeft maar er gaan geen lampjes branden bij mij
Ja. Walking on a dreamquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die hadden toch ook al een goede eerder single, toch??
Walking on a dream was goedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die hadden toch ook al een goede eerder single, toch??
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ze zit in S1ngles en vroeger zat ze ook in de Kannibalen.
Ik ook. Als ze binnen komt gaat bij mij de radio en TV direct uit en ga ik naar bed. Ik kan daar echt niet naar kijken en/of luisteren (nooit leuk gevonden ook)...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:36 schreef themauster het volgende:
Ik hoop zo dat Dorien niet bij de freaknacht is ik ben haar zo zat
Ze zat ook nog in Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ze zit in S1ngles en vroeger zat ze ook in de Kannibalen.
jah! heul goed! ik kan dankzij mn nieuwe functie niet meer zo vaak komen kleppen hier, maar als ik Queen op de radio hoor denk ik meteen aan jouquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai Eliza !Prima! Nu helemaal natuurlijk
. En met jou ook alles oki dokie?
Carlijn was veel leuker, maar die mag van Giel niet meer komen omdat ze niet wil zingen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook. Als ze binnen komt gaat bij mij de radio en TV direct uit en ga ik naar bed. Ik kan daar echt niet naar kijken en/of luisteren (nooit leuk gevonden ook)...
Wie is dat dan, Dorien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook. Als ze binnen komt gaat bij mij de radio en TV direct uit en ga ik naar bed. Ik kan daar echt niet naar kijken en/of luisteren (nooit leuk gevonden ook)...
Dat heb ik ook altijd...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah! heul goed! ik kan dankzij mn nieuwe functie niet meer zo vaak komen kleppen hier, maar als ik Queen op de radio hoor denk ik meteen aan jou![]()
Playmate. De zogenaamde vervangster van Ancilla.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie is dat dan, Dorien.
Ik mis zo nu en dan weleens wat... (@InCork)
Die Dorien kan anders ook niet zingen... alleen een soort van rappen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Carlijn was veel leuker, maar die mag van Giel niet meer komen omdat ze niet wil zingen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie nietquote:
Heb je een nieuwe functie!? Tof ! Bevalt zo te lezen primaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah! heul goed! ik kan dankzij mn nieuwe functie niet meer zo vaak komen kleppen hier, maar als ik Queen op de radio hoor denk ik meteen aan jou![]()
De nederlandse Angelina Jolie zo is ze wel verbouwd jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie is dat dan, Dorien.
Ik mis zo nu en dan weleens wat... (@InCork)
Whaha, prachtigquote:
Ter compensatiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:43 schreef themauster het volgende:
[..]
De nederlandse Angelina Jolie zo is ze wel verbouwd jaen ze hebben meteen haar verstand eruitgezogen
Nouh... ik vind d'r wel pittigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh die...jah die heeft wel wat weg van Hannah Tokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |