jah! heul goed! ik kan dankzij mn nieuwe functie niet meer zo vaak komen kleppen hier, maar als ik Queen op de radio hoor denk ik meteen aan jouquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai Eliza !Prima! Nu helemaal natuurlijk
. En met jou ook alles oki dokie?
Carlijn was veel leuker, maar die mag van Giel niet meer komen omdat ze niet wil zingen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook. Als ze binnen komt gaat bij mij de radio en TV direct uit en ga ik naar bed. Ik kan daar echt niet naar kijken en/of luisteren (nooit leuk gevonden ook)...
Wie is dat dan, Dorien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook. Als ze binnen komt gaat bij mij de radio en TV direct uit en ga ik naar bed. Ik kan daar echt niet naar kijken en/of luisteren (nooit leuk gevonden ook)...
Dat heb ik ook altijd...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah! heul goed! ik kan dankzij mn nieuwe functie niet meer zo vaak komen kleppen hier, maar als ik Queen op de radio hoor denk ik meteen aan jou![]()
Playmate. De zogenaamde vervangster van Ancilla.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie is dat dan, Dorien.
Ik mis zo nu en dan weleens wat... (@InCork)
Die Dorien kan anders ook niet zingen... alleen een soort van rappen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Carlijn was veel leuker, maar die mag van Giel niet meer komen omdat ze niet wil zingen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie nietquote:
Heb je een nieuwe functie!? Tof ! Bevalt zo te lezen primaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah! heul goed! ik kan dankzij mn nieuwe functie niet meer zo vaak komen kleppen hier, maar als ik Queen op de radio hoor denk ik meteen aan jou![]()
De nederlandse Angelina Jolie zo is ze wel verbouwd jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie is dat dan, Dorien.
Ik mis zo nu en dan weleens wat... (@InCork)
Whaha, prachtigquote:
Ter compensatiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:43 schreef themauster het volgende:
[..]
De nederlandse Angelina Jolie zo is ze wel verbouwd jaen ze hebben meteen haar verstand eruitgezogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |