Cóóóólquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:21 schreef TC_Artemis het volgende:
PM van timurof ik gebeld wil worden voor de uitzending, haha!
Alweer? hij gebruikt ook het Fok forum voor bijna zijn hele showquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:21 schreef TC_Artemis het volgende:
PM van timurof ik gebeld wil worden voor de uitzending, haha!
't is niet mijn favo muziek, maar voor de rest klinkt het inderdaad wel tofquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist dat Coen er helemaal gek van was en ik hoorde er laatst ook andere djs erg positief over, en terecht imo.
Haha, tof!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef TC_Artemis het volgende:
Naar aanleiding van Verliefd maar zij houd van schaatsen
Ah, dat topic ken ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef TC_Artemis het volgende:
Naar aanleiding van Verliefd maar zij houd van schaatsen
Timur: "TC_A, jij bent verliefd op iemand die schaats, maar dat vind jij gay"quote:
Hier in Den Bosch waait het verschrikkelijk, maar als ik uit mn raam kijk, zie ik in de verte gewoon blauwe lucht, terwijl het hier best donker wordt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:32 schreef themauster het volgende:
wat een kutweer ik dacht net even dat we hetzelfde kregen als in augustus 2006 toen hier het hele dorp onder water stond! Zo hard regende het!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Timur: "TC_A, jij bent verliefd op iemand die schaats, maar dat vind jij gay"
TC_A: "Nee gast, het was een lemming"
Timur:"O.."
Mijn ideale avond is bijna hetzelfde: EW, Doe maar normaal, Ranking the stars en daarna de Pfaffs. Helaasch moet ik Top Gear missen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:43 schreef themauster het volgende:
Zo even mijn ideale tv avond samengesteld Begin met EW daarna Doe maar normaal daarna De Pfaffs
daarna DWDD en ik sluit af met een gedeelte van de Freaknacht
Thanks voor de tip! Kan het helaas niet zien, maar check het wel via uitzending gemistquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef themauster het volgende:
Owja Hans morgen Uur van de wolf over Freddy Mercury op ned 3 ik geloof om 21.00
Vind ik ook schandalig de Xfactor loopt altijd uit! en ook schandalig dat de Pfaffs zolaat worden neergezet tis een geweldig programma met die lieve kindjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mijn ideale avond is bijna hetzelfde: EW, Doe maar normaal, Ranking the stars en daarna de Pfaffs. Helaasch moet ik Top Gear missen.
Ik ben blij dat xfactor is afgelopen, dat de Pfaffs om 2330 beginnen is schandalig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |