abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68813760
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef UncleSam het volgende:
KPN duikt vandaag nog onder de 9 .
net nie
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:30:50 #177
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_68813884
quote:
Ik ben het volledig met je eens, overbought staan we al volgens een aantal indicatoren en nu eindelijk ook volgens degene die jij gebruikt. Maar ja, als ik dit weer lees

Like any other technical indicator, $BPNYA can give false signals, but it is usually right
Lekker is dat

Ik blijf gewoon ff met mn poten van de beurs af tot we weer naar beneden gaan, we zullen niet erg lang naar beneden gaan en dan stap ik in voor een klein percentage op aandelen en begin ik weer met turbootjes en cfdeetjes. Heb het geld atm. ook niet hard nodig.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68813924
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:33:30 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_68813973
http://www.washingtonpost(...)57.html?hpid=topnews
quote:
Some major banks managed to wrest concessions from the government in closed-door negotiations over their "stress tests" that helped them put the best face on their results, financial analysts, industry officials and sources said.

The banks were intent on sending a message that they were strong enough to weather the economic storm and didn't need additional capital infusions from the government that could all but nationalize their franchises.

Citigroup successfully pushed to lower the amount of common equity it needs to raise to $5.5 billion by applying $52.5 billion from capital it has not yet reworked. It also was able to get a credit for the sale of a unit that has not been completed.
Screwed. De stresstest die naar buiten is gebracht is dus geen reet waard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_68814143
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens, overbought staan we al volgens een aantal indicatoren en nu eindelijk ook volgens degene die jij gebruikt. Maar ja, als ik dit weer lees

Like any other technical indicator, $BPNYA can give false signals, but it is usually right
Lekker is dat

Ik blijf gewoon ff met mn poten van de beurs af tot we weer naar beneden gaan, we zullen niet erg lang naar beneden gaan en dan stap ik in voor een klein percentage op aandelen en begin ik weer met turbootjes en cfdeetjes. Heb het geld atm. ook niet hard nodig.
Gratis geld bestaat niet, dus ook deze indicator kan de toekomst niet direct voorspellen. Feit is dat er extreem veel beleggers positief zijn, terwijl professionals deze indicator misschien eens aangrijpen om flink te verkopen. Beleggers zijn zo positief dat er nauwelijks nog positieve beleggers kunnen bijkomen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:39:21 #181
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_68814189
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef jogy het volgende:
http://www.washingtonpost(...)57.html?hpid=topnews
[..]

Screwed. De stresstest die naar buiten is gebracht is dus geen reet waard.
Het ging ook niet om wat de stress test waard was. Het ging meer om het nieuws en de speculatie vooraf. ( was erg leuk op tv te volgen ) en hoe de grote instituten op dit nieuws zouden reageren. Wat wij als kleine achterlijke particuliere beleggertjes over dit nieuws vinden of 1 of andere professor die het nodig vond om z'n mond open te rekken heeft verder toch niet heel veel invloed op de gevolgen van het resultaat van de stress test.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:40:20 #182
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_68814230
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Gratis geld bestaat niet, dus ook deze indicator kan de toekomst niet direct voorspellen. Feit is dat er extreem veel beleggers positief zijn, terwijl professionals deze indicator misschien eens aangrijpen om flink te verkopen. Beleggers zijn zo positief dat er nauwelijks nog positieve beleggers kunnen bijkomen.
Ha, als we morgen en overmorgen naar beneden gaan gooien we de MFI en RSI de prullenbak in en gaan we de komende weken die indicator voor overbought/oversold gebruiken

vrijdag 8 mei 2009 @ 16:40:50 #183
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68814251
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

net nie
9,000. En weer omhoog, eigenlijk geheel volgens verwachting. Alleen nu graag structureel herstel.
pi_68814283
Goed nieuws voor mij:

De komende tijd zal Jean-Paul van Oudheusden met zijn mensen alles in het werk moeten stellen om de naam RBS bij de Nederlandse beleggers op het netvlies te krjgen. Onderdeel daarvan is een hernieuwd offensief van RBS in de markt voor hefboomproducten, waar onder andere ING met zijn Sprinters een serieuze concurrent voor de Turbo's heeft neergezet.

"Het viel me eigenlijk nog tegen hoe lang het duurde voor er echte concurrentie op de markt kwam," zegt Van Oudheusden, die in juni het vijfjarig bestaan van de Turbo viert. Ter ere van dat feestje mogen beleggers met een ABN Amro beleggingsrekening vanaf komende maandag zes weken gratis handelen in Turbo's.

http://www.iexprofs.nl/op(...)wordt-RBS-blauw.aspx

Eindelijk heb ik het voordeel dat velen van jullie hebben genoten met de ing sprinters Ik koop vandaag sowieso niks, ik wacht af tot er iets meer een richting is gevonden.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:42:00 #185
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_68814293
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het ging ook niet om wat de stress test waard was. Het ging meer om het nieuws en de speculatie vooraf. ( was erg leuk op tv te volgen ) en hoe de grote instituten op dit nieuws zouden reageren. Wat wij als kleine achterlijke particuliere beleggertjes over dit nieuws vinden of 1 of andere professor die het nodig vond om z'n mond open te rekken heeft verder toch niet heel veel invloed op de gevolgen van het resultaat van de stress test.
True, kapot is kapot, ookal staat er op het rapport dat het allemaal koek en ei is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:44:11 #186
178314 dramatiek
dramatiek
pi_68814393
Friday, May 8, 2009
The Real Memo Out Of The Bureau Of Lies And Statistics

http://zerohedge.blogspot(...)eau-of-lies-and.html
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:44:46 #187
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68814414
Ach, maar zes weken gratis turbo's. Dan heb ik er met aanvraagprocedure en aansluitend m'n vakantie nog één weekje wat aan... Lama!
pi_68814439
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

9,000. En weer omhoog, eigenlijk geheel volgens verwachting. Alleen nu graag structureel herstel.
verwachting? hoebedoelu? Is er nog enig peil op deze markt te trekken dan?
pi_68814643
handelsvoorraden cijfer is ook een leuke. Daalt. Maar alleen omdat prijzen ook dalen. Weer een headline cijfer waarvoor je de rest van het bericht ook eens moet lezen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:51:25 #190
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_68814671
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

verwachting? hoebedoelu? Is er nog enig peil op deze markt te trekken dan?
wel op KPN. Dat die echt niet in één klap naar 8,50 gaat, á la Mittal.
pi_68814738
Wholesale Inventories m/m

wat is hier positief aan? Is het niet beter als het stijgt?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:57:20 #193
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_68814889
Op RTL Z waren Matthijs Bouman en een andere gast van IRIS zonet opvallend positief en zagen in deze rally toch wel tekenen van economisch herstel.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_68815081
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:53 schreef pberends het volgende:
Wholesale Inventories m/m

wat is hier positief aan? Is het niet beter als het stijgt?
nope, op een gegeven moment zijn voorraden uitverkocht, en moeten ze aanvullen. Hele lage voorraden = schaarste = pricing power = goed.

maar als handelvoorraden alleen maar dalen omdat de prijzen dalen is natuurlijk slecht nieuws. Maar hey, headline cijfer is goed, dus buy, buy, buy
pi_68815238
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:57 schreef Falco het volgende:
Op RTL Z waren Matthijs Bouman en een andere gast van IRIS zonet opvallend positief en zagen in deze rally toch wel tekenen van economisch herstel.
just blowin' in the wind (B. Dylan)
pi_68815388
om te illustreren wat een rare corporate wereld we thans in leven:

ik werd net benaderd voor een tijdelijke opdracht voor een bedrijf, met als enige reden dat ze een vacaturestop hebben. Dat ik 3x meer kost dan iemand in loondienst maakt niet uit, ze mogen echter niemand aannemen van het hoofdkantoor, maar het werk moet wel gedaan worden.

f*cked up

en het toont aan wat de 'besparingen' op dit moment waard zijn.Window dressing dus.
pi_68815605
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:57 schreef Falco het volgende:
Hmm nou ik heb bouman nog niet zo negatief gezien, meestal is hij juist de gene die positiever is maar jah dan zit ie ook tegenover middelkoop ofzo, die gast van IRIS vind ik maar een knuppel....
pi_68816265
VIX Futures Show Traders Betting Stock Rally to End

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aL67pJSx90Is
pi_68816578
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef edwinh het volgende:
VIX Futures Show Traders Betting Stock Rally to End

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aL67pJSx90Is
quote:
The index won’t fall below 28.1 and the S&P 500 will end the year at 834, according to the average estimates in Curnutt’s survey of 75 money managers and traders at hedge funds, insurance companies and pensions.
Wat een realisten!
pi_68816709
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:20 schreef edwinh het volgende:

[..]

Hmm nou ik heb bouman nog niet zo negatief gezien, meestal is hij juist de gene die positiever is maar jah dan zit ie ook tegenover middelkoop ofzo, die gast van IRIS vind ik maar een knuppel....
http://www.z24.nl/analyse(...)n_dubbele_dip__.html

Herstel, of een dubbele dip?

Mathijs Bouman
quote:
En als laatste: we krijgen misschien een leuk tussentijds zetje in de rug als bedrijven hun voorraden gaan aanvullen. Vooral in de VS daalden de bedrijfsvoorraden de afgelopen maanden nog sneller dan de vraag. Op een gegeven moment zijn de pakhuizen leeg, en moeten de bedrijven weer wat gaan inkopen. Dat moment lijkt aanstaande.

Voorraadcyclus
Vervelend is dat de opbouw van voorraden geen structureel herstel in zal luiden. Het zorgt voor een enkel kwartaal met meevallende productiecijfers. Als de voorraden zijn aangevuld begint het spel weer van voor af aan.

Deze voorraadcyclus zorgt mogelijk voor een ‘W-vormige’ recessie, waarin een tijdelijke opleving wordt gevolgd door nieuwe stagnatie. Een dubbele dip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')