Ik ben het volledig met je eens, overbought staan we al volgens een aantal indicatoren en nu eindelijk ook volgens degene die jij gebruikt. Maar ja, als ik dit weer leesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:26 schreef pberends het volgende:
http://www.investorsintelligence.com/x/free_chart.html?r=101
http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$BPNYA&p=D&yr=3&mn=0&dy=0&id=p93826319059
http://alligatorinvestor.(...)centage-index-bpnya/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bullish sentiment op 74%; a major selling opportunity.
Screwed. De stresstest die naar buiten is gebracht is dus geen reet waard.quote:Some major banks managed to wrest concessions from the government in closed-door negotiations over their "stress tests" that helped them put the best face on their results, financial analysts, industry officials and sources said.
The banks were intent on sending a message that they were strong enough to weather the economic storm and didn't need additional capital infusions from the government that could all but nationalize their franchises.
Citigroup successfully pushed to lower the amount of common equity it needs to raise to $5.5 billion by applying $52.5 billion from capital it has not yet reworked. It also was able to get a credit for the sale of a unit that has not been completed.
Gratis geld bestaat niet, dus ook deze indicator kan de toekomst niet direct voorspellen. Feit is dat er extreem veel beleggers positief zijn, terwijl professionals deze indicator misschien eens aangrijpen om flink te verkopen. Beleggers zijn zo positief dat er nauwelijks nog positieve beleggers kunnen bijkomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, overbought staan we al volgens een aantal indicatoren en nu eindelijk ook volgens degene die jij gebruikt. Maar ja, als ik dit weer lees
Like any other technical indicator, $BPNYA can give false signals, but it is usually right
Lekker is dat![]()
Ik blijf gewoon ff met mn poten van de beurs af tot we weer naar beneden gaan, we zullen niet erg lang naar beneden gaan en dan stap ik in voor een klein percentage op aandelen en begin ik weer met turbootjes en cfdeetjes. Heb het geld atm. ook niet hard nodig.
Het ging ook niet om wat de stress test waard was. Het ging meer om het nieuws en de speculatie vooraf. ( was erg leuk op tv te volgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef jogy het volgende:
http://www.washingtonpost(...)57.html?hpid=topnews
[..]
Screwed. De stresstest die naar buiten is gebracht is dus geen reet waard.
Ha, als we morgen en overmorgen naar beneden gaan gooien we de MFI en RSI de prullenbak in en gaan we de komende weken die indicator voor overbought/oversold gebruikenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Gratis geld bestaat niet, dus ook deze indicator kan de toekomst niet direct voorspellen. Feit is dat er extreem veel beleggers positief zijn, terwijl professionals deze indicator misschien eens aangrijpen om flink te verkopen. Beleggers zijn zo positief dat er nauwelijks nog positieve beleggers kunnen bijkomen.
9,000. En weer omhoog, eigenlijk geheel volgens verwachting. Alleen nu graag structureel herstel.quote:
True, kapot is kapot, ookal staat er op het rapport dat het allemaal koek en ei is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het ging ook niet om wat de stress test waard was. Het ging meer om het nieuws en de speculatie vooraf. ( was erg leuk op tv te volgen) en hoe de grote instituten op dit nieuws zouden reageren. Wat wij als kleine achterlijke particuliere beleggertjes over dit nieuws vinden of 1 of andere professor die het nodig vond om z'n mond open te rekken heeft verder toch niet heel veel invloed op de gevolgen van het resultaat van de stress test.
verwachting? hoebedoelu? Is er nog enig peil op deze markt te trekken dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
9,000. En weer omhoog, eigenlijk geheel volgens verwachting. Alleen nu graag structureel herstel.
wel op KPN. Dat die echt niet in één klap naar 8,50 gaat, á la Mittal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
verwachting? hoebedoelu? Is er nog enig peil op deze markt te trekken dan?
nope, op een gegeven moment zijn voorraden uitverkocht, en moeten ze aanvullen. Hele lage voorraden = schaarste = pricing power = goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:53 schreef pberends het volgende:
Wholesale Inventories m/m
wat is hier positief aan? Is het niet beter als het stijgt?
just blowin' in the wind (B. Dylan)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:57 schreef Falco het volgende:
Op RTL Z waren Matthijs Bouman en een andere gast van IRIS zonet opvallend positief en zagen in deze rally toch wel tekenen van economisch herstel.
Hmm nou ik heb bouman nog niet zo negatief gezien, meestal is hij juist de gene die positiever is maar jah dan zit ie ook tegenover middelkoop ofzo, die gast van IRIS vind ik maar een knuppel....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:57 schreef Falco het volgende:
Op RTL Z waren Matthijs Bouman en een andere gast van IRIS zonet opvallend positief en zagen in deze rally toch wel tekenen van economisch herstel.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef edwinh het volgende:
VIX Futures Show Traders Betting Stock Rally to End
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aL67pJSx90Is
Wat een realisten!quote:The index won’t fall below 28.1 and the S&P 500 will end the year at 834, according to the average estimates in Curnutt’s survey of 75 money managers and traders at hedge funds, insurance companies and pensions.
http://www.z24.nl/analyse(...)n_dubbele_dip__.htmlquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:20 schreef edwinh het volgende:
[..]
Hmm nou ik heb bouman nog niet zo negatief gezien, meestal is hij juist de gene die positiever is maar jah dan zit ie ook tegenover middelkoop ofzo, die gast van IRIS vind ik maar een knuppel....
quote:En als laatste: we krijgen misschien een leuk tussentijds zetje in de rug als bedrijven hun voorraden gaan aanvullen. Vooral in de VS daalden de bedrijfsvoorraden de afgelopen maanden nog sneller dan de vraag. Op een gegeven moment zijn de pakhuizen leeg, en moeten de bedrijven weer wat gaan inkopen. Dat moment lijkt aanstaande.
Voorraadcyclus
Vervelend is dat de opbouw van voorraden geen structureel herstel in zal luiden. Het zorgt voor een enkel kwartaal met meevallende productiecijfers. Als de voorraden zijn aangevuld begint het spel weer van voor af aan.
Deze voorraadcyclus zorgt mogelijk voor een ‘W-vormige’ recessie, waarin een tijdelijke opleving wordt gevolgd door nieuwe stagnatie. Een dubbele dip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |