quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Pheno het volgende:
Ik zal de volgende maar openen.
Doen wequote:
quote:
Nog maar 293 posts in 24 dagen!quote:
Can we fix itquote:
Ah, al die vakantiedagen er tussenquote:
En dan krijgen we hemelvaartsdag nog, die gaat er ook nog vanaf...quote:
Nee, morgen moet ik ook nog gewoon werkenquote:
Ik had maandag en dinsdag nog weekend, woensdag school, en vandaag en morgen weekendquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, morgen moet ik ook nog gewoon werken. Om een uur of 12 morgen, dan is het pas weekend
.
Hier niet, net zo'n makkie als vandaagquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef banaantjeEE het volgende:
Bah, morgen wordt weer zo'n drukke dag.
Ach ja, life sucksquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had maandag en dinsdag nog weekend, woensdag school, en vandaag en morgen weekend
Dan morgenavond werken, zaterdag werken en dan zondag weer weekend!
Student he
Hoi Ynskequote:
Ik hoop op hetzelfde moment te kunnen stoppenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, morgen moet ik ook nog gewoon werken. Om een uur of 12 morgen, dan is het pas weekend
.
Ik hoop zelfs nog een uurtje eerder klaar te zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hoop op hetzelfde moment te kunnen stoppen
Loopt je bedrijfje al een beetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef Ynske het volgende:
dat klinkt goed, lekker vroeg vrij zijn vrijdag
hier morgen weer verder met een meeling
n beetjequote:
Normale (oor)temperatuur van een volwassene is iig tussen 35,9 en 37,6.quote:
hmmm, hier is hij 38,2quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Normale (oor)temperatuur van een volwassene is iig tussen 35,9 en 37,6.
* es70 voelt...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[quote]Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier niet, net zo'n makkie als vandaag.
[..]
Argh gelukzak.
fles had je in t vorige topic nog gelezen over die aanrijding in België?quote:
Aanrijding? Was er iets bijzonders mee dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
fles had je in t vorige topic nog gelezen over die aanrijding in België?
oude man rijd auto aan die op voorrangsweg rijd, kinderen in de auto dood, man dagvaardigd ouders als zijnde schuldig aan de dood van hun kinderenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanrijding? Was er iets bijzonders mee dan?
Jezus wat een mongoolquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef Ynske het volgende:
oude man rijd auto aan die op voorrangsweg rijd, kinderen in de auto dood, man dagvaardigd ouders als zijnde schuldig aan de dood van hun kinderen
ik vind t nogal opmerkelijk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus wat een mongoolDrionpilletje, weg ermee
'Wij' hebben het eerder over geluksvogel of desnoods mazzelpik, maar gelukszak...quote:
Als Belg moet ik dit foutje natuurlijk wel even verbeterenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
'Wij' hebben het eerder over geluksvogel of desnoods mazzelpik, maar gelukszak...
Belgisch is niet mijn moedertaal hèquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als Belg moet ik dit foutje natuurlijk wel even verbeteren![]()
Geluksvogel zou ook nog kunnen, maar dan moeten we er echt wel op letten
Beterschap!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Ynske het volgende:
k ga mn bed maar weer opzoeken, hopen dat t morgen beter voelt
fijne avond allen
Dat is toch gewoon een snoepzakquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Een gelukszak kan ook hoor![]()
Dat is een soort plastic zak met allemaal snoepgoed en wat kleine speelgoedjes erin
NEIN!!!!11!!1!1!!!!!!eins!!einsquote:
Daar kun je bij een vergissing aardig je kiezen op breken iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEIN!!!!11!!1!1!!!!!!eins!!eins
zitten ook speelgoedjes in zeg ik toch![]()
VET slecht voor je tanden![]()
![]()
Hier gaat de tv zo uitquote:
Geen Belg of Eurosport die het uitzend?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, ik moet het ook zien te stellen met het mongolenjosticommentaar van RTL 7 hoor
ja Ketnet. Misschien heb ik in de rust van de Finale uitgezocht waar dat zit op mijn TV.quote:
Daar wordt voetbah toch niet leuker vanquote:
\quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar wordt voetbah toch niet leuker van.
Nog zoiets raars... Waarom heb je commentaar nodig als je kunt zien waar die bal roltquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\
awel madammeke ge moet ereis da kommentaar beleven ze
Zinnige toelichting en achtergrondinformatiequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog zoiets raars... Waarom heb je commentaar nodig als je kunt zien waar die bal rolt.
Oh jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zinnige toelichting en achtergrondinformatie
Ik zit ff een youtube filmpje te zoeken maar ik kan m niet meer vindenquote:
hahahaquote:
Ik ben dan weer lekker op café geweestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gekeken gisteravond. Feestje bij mijn mams, die werd 53 gisteren
ik zwaai gewoon even hier naar jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben dan weer lekker op café geweest.
Zwaait weerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zwaai gewoon even hier naar je
thee mag vast ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zwaait weer![]()
En nu tijd voor een koffie
Thee is niet sterk genoeg voor mequote:
mee neem koffie dus!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Deal!
Maar ik ben er eens mee weg, Laterzzzz.
warrumquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moggeh Ynske![]()
![]()
Hoe gaat het vandaag?
eerst maar even goed wakker worden dan!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
warrum
verder gaat t wel geloof ik, maar ben dan ook nog niet echt wakker
is dat ook dé huisgenoot?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Ynske het volgende:
huisgenoot, ruit kapot, glaszetters zouden komen vandaag
tussen half 8 en 11
staan om 10 uur op de stoep, blijkt 2 uur te duren, hij moet weg om 11, stuurt mannen weg, moeten smiddags maar terug komen, kan niet, komen volgende week, nu wil hij onder de voorrijkosten uit omdat hij vind dat hij lang genoeg heeft zitten wachten van half 8 tot 10.
als men om 10 uur komt is dat toch tussen half 8 en 11
enfin, ben benieuwd
Ok, dan wordt het leuk!quote:
Geluktquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop zelfs nog een uurtje eerder klaar te zijn.
Toen rolde ik ongeveer mn bed uitquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukt. Mijn weekend begon om 5 voor 11
.
Niks mis mee!quote:
Druk met school, raak af en toe het overzicht een beetje kwijtquote:Qutie.![]()
Hoe is het ermee.
Pfffquote:
Ik hoop vandaag ook iets eerder weg te kunnen, maar dat zal wel niet..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukt. Mijn weekend begon om 5 voor 11
.
Ik ben student, dan mag datquote:
Oja, dat gesprek. Spannend, wat zal die chef nu weer voor onzin op tafel gooien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:15 schreef qu63 het volgende:
Druk met school, raak af en toe het overzicht een beetje kwijt
Maar wel goed druk
Vanmiddag een gesprek met mn chef en de bedrijfsleider
Verder wel goed dus
Op het moment een paar dagen al wat minder, moest zelfs weer mijn corset gaan dragen.quote:En met jou?
Nog steeds niet helemaal lekker dus?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:18 schreef Ynske het volgende:
k hoop dat de tnt snel komt met mn pakketje
dan kan ik weer lekker mn nest in
t ging aardig vanmorgenquote:
Wat heb je?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
t ging aardig vanmorgen
inmiddels ziet t weer wat minder uit
5 uur, voor werktijd dus in mijn geval..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
Oja, dat gesprek. Spannend, wat zal die chef nu weer voor onzin op tafel gooien.
Hoelaat heb je het gesprek? Na werktijd?
Corset?quote:Op het moment een paar dagen al wat minder, moest zelfs weer mijn corset gaan dragen.
Komt allemaal wel weer goed natuurlijk.En vanmiddag weer naar de opleiding.
Nu nog een baan erbij en ik ben redelijk happy.
Sjow, Yns.![]()
![]()
bummerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
t ging aardig vanmorgen
inmiddels ziet t weer wat minder uit
weet nietquote:
Dat is wel netjes van hem dat hij even langer blijft. nouja ook wel het minste.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:27 schreef qu63 het volgende:
5 uur, voor werktijd dus in mijn geval..
Bedrijfsleider gaat dan meestal naar huis, dus ik kom wat eerder, hij blijft wat langer..
Niet zo'n corset als jij nu voor je ziet.quote:Corset?
Wat voor een studie doe/ga je doen dan?
Is toch nog redelijk hoog.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet niet
gister iig verhoging, begonnen met 38,2 gisteravond laat 39,4
nu 38 dus dat valt allemaal wel mee
verder wat benauwd bij inspanning, zweetaanvallen, hoofdpijn
gaat wel weer over
ja, maar ik ga er wel vanuit dat het allemaal wel meevalt, en dat ik dan weer rondhuppel, mits ik nu ff rustigaan doequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is toch nog redelijk hoog.![]()
Het is dat het morgen weekend is. Na je weekend bel je wel een dokter neem ik aan, mocht het dan nog zo zijn.
Jupquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is wel netjes van hem dat hij even langer blijft. nouja ook wel het minste.
Het gaat toch om zijn personeel.
quote:Niet zo'n corset als jij nu voor je ziet.![]()
Europees Computer Rijbewijsquote:Ik ben nu met een opleiding ECDL bezig.
Op een zaterdag is dat ook niet erg slim, dat zijn meestal de drukkere dagen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup
We zouden het eerst afgelopen zaterdag hebben, maar dat ging niet door omdat het te druk was..
Ja.quote:
Europees Computer Rijbewijs
Laten we hopen dat het snel beter gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar ik ga er wel vanuit dat het allemaal wel meevalt, en dat ik dan weer rondhuppel, mits ik nu ff rustigaan doe
daarbij t is dat ik nu een thermometer heb, eerder wist ik niet eens hoeveel t was, dus maakte ik me er ook niet druk om. kijk als je niets meer kunt, of niets binnenhoud ja dan ga ik wel bellen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
Laten we hopen dat het snel beter gaat.
Hoe is het met je bedrijfje?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
n beetje
k heb de tijd, ik hoef nu geen opdrachten te hebben, naamsbekendheid is veel belangrijker
Het was meer dat er dingen tussen kwamen die niet echt gepland waren..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
Op een zaterdag is dat ook niet erg slim, dat zijn meestal de drukkere dagen.
Moet jij daar nog een cursus in doen dan? Of kan je alleen een examen doen als je die cursus gevolgd hebt?quote:Ja.
Meerdere hebben daar een verkeerd beeld bij.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het was meer dat er dingen tussen kwamen die niet echt gepland waren..
[..]
Moet jij daar nog een cursus in doen dan? Of kan je alleen een examen doen als je die cursus gevolgd hebt?
Of heb ik er een heel verkeer beeld bij!![]()
Dan ga ik dat eens uitzoeken..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meerdere hebben daar een verkeerd beeld bij.Ik zie jou dat examen al doen. Niet dus.
Succes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef qu63 het volgende:
Tijd voor gesprek met chef en bedrijsleider! Daarna meteen maar werken tot 21
Wie/Wat is DX?quote:
Deal Extreme.quote:
Zo geeuwen zegquote:
succesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:39 schreef qu63 het volgende:
Tijd om te gaan werken! Hopelijk vandaag wél een gesprek met bedrijfsleider en chef...
Mja, ik geef mezelf nog een maandje, dan besluit ik of ik daar weg ga of niet..quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:34 schreef jemoeder125 het volgende:
Whoa zodadelijk mondelinge herkansingen voor mijn technicus-examen!
De eikels hadden me gewoon voor twee vakken een 5.9 gegeven (6.0 is geslaagd)
quote:
Oh ja, ESF begint zo weerquote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]Q ben je voor de toppers?
"t's Time To Shine"
Wat denk jij nou!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]Q ben je voor de toppers?
"t's Time To Shine"
Het ligt toch altijd aan 'die eikels' héquote:Op maandag 11 mei 2009 09:34 schreef jemoeder125 het volgende:
Whoa zodadelijk mondelinge herkansingen voor mijn technicus-examen!
De eikels hadden me gewoon voor twee vakken een 5.9 gegeven (6.0 is geslaagd)
Ja!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het ligt toch altijd aan 'die eikels' hé![]()
Je kreeg dus van beiden de schuld??? Professioneel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:14 schreef qu63 het volgende:
Gesprek gehad, weet nog niet wat ik er mee aan moet eigenlijk...
Nee, bedrijfsleider zat er alleen om ons een beetje rustig te houden en elkaar uit te laten spreken..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kreeg dus van beiden de schuld??? Professioneel.
Lekkere vent. Als je het niet weet, zou ik zeker nog eens met je bedrijfsleider erover praten.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, bedrijfsleider zat er alleen om ons een beetje rustig te houden en elkaar uit te laten spreken..
Ik weet niet echt wat ik nou met mn chef aan moet.. Hij zei dat het hem niet interesseerde wat ik er van vond
Jupquote:Op maandag 11 mei 2009 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekkere vent. Als je het niet weet, zou ik zeker nog eens met je bedrijfsleider erover praten.
Zo'n kinderachtige opmerking, hij geeft jou eerst de schuld en dan maakt het niet uit wat jij ervan vindt?
Naja bij nader inzien had ik ook bij elektrotechniek wel wat stomme fouten gemaakt dus dan was het misschien wel terecht...quote:Op maandag 11 mei 2009 @ 10:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het ligt toch altijd aan 'die eikels' hé![]()
Nja, het is een beetje jammer dat 't allemaal zo loopt voor je, terwijl het een 'doodnormale' zaak is dat je zoiets aankaart als je het geconstateerd hebt. De BL -zoals ik nu begrijp- heeft de kant van de chef gekozen ipv dat hij middenin blijft staan.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup
Praten is voor mij niet nodig, ik weet genoeg. Ik kijk het nog een maandje aan en ga dan actiever op zoek naar iets anders
Nee, hij koos geen partij..quote:Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, het is een beetje jammer dat 't allemaal zo loopt voor je, terwijl het een 'doodnormale' zaak is dat je zoiets aankaart als je het geconstateerd hebt. De BL -zoals ik nu begrijp- heeft de kant van de chef gekozen ipv dat hij middenin blijft staan.
Dat is juist wat een BL moet doen, hij moet hierin actief proberen te zijn om het conflict wat je nu hebt met je chef op te lossen. Zoals ik nu begrijp is dat jij er geen heil meer in ziet, maar denk je niet dat het misschien wat verstandiger is om nog eenmaal (misschien enkel met de BL) te praten om toch aan te geven dat het voor jou eigenlijk genoeg is?quote:
Sjezus wat ben jij nou voor ventquote:Op maandag 11 mei 2009 @ 20:39 schreef Ynske het volgende:
net gebbq'ed was gezellig
heb 1 hamburger op en salade en wat stokbrood en voel me zo volgevreten
terwijl de rest, karbonade, hamburgers, spiesjes, sate en worst, salade en stokbrood op heeft
En dan nodig je mij niet eens uit?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:39 schreef Ynske het volgende:
net gebbq'ed was gezellig
heb 1 hamburger op en salade en wat stokbrood en voel me zo volgevreten
terwijl de rest, karbonade, hamburgers, spiesjes, sate en worst, salade en stokbrood op heeft
ik vind dat de BL zijn ding goed gedaan heeft. Ik heb hem erbij gevraagd om mij en mn chef in het gareel te houden en dat heeft ie gedaan. Verder heb ik niets met mn BL te maken eigenlijk, alles loopt via mn chef. Díe moet er voor zorgen dat zn personeel tevreden is..quote:Op maandag 11 mei 2009 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is juist wat een BL moet doen, hij moet hierin actief proberen te zijn om het conflict wat je nu hebt met je chef op te lossen. Zoals ik nu begrijp is dat jij er geen heil meer in ziet, maar denk je niet dat het misschien wat verstandiger is om nog eenmaal (misschien enkel met de BL) te praten om toch aan te geven dat het voor jou eigenlijk genoeg is?
Vind eigenlijk dat Sjow wel gelijk heeft. Jij geeft zelf al aan dat het gesprek niet naar je tevredenheid is gelopen. Oke jullie zijn elkaar niet in de haren gevlogen. Maar je chef geeft nog steeds jou de schuld en het interesseert hem al helemaal niet wat jij ervan vindt. Ja hij zorgt dat je tevreden bent, duidelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vind dat de BL zijn ding goed gedaan heeft. Ik heb hem erbij gevraagd om mij en mn chef in het gareel te houden en dat heeft ie gedaan. Verder heb ik niets met mn BL te maken eigenlijk, alles loopt via mn chef. Díe moet er voor zorgen dat zn personeel tevreden is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |