quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Pheno het volgende:
Ik zal de volgende maar openen.
Doen wequote:
quote:
Nog maar 293 posts in 24 dagen!quote:
Can we fix itquote:
Ah, al die vakantiedagen er tussenquote:
En dan krijgen we hemelvaartsdag nog, die gaat er ook nog vanaf...quote:
Nee, morgen moet ik ook nog gewoon werkenquote:
Ik had maandag en dinsdag nog weekend, woensdag school, en vandaag en morgen weekendquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, morgen moet ik ook nog gewoon werken. Om een uur of 12 morgen, dan is het pas weekend
.
Hier niet, net zo'n makkie als vandaagquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef banaantjeEE het volgende:
Bah, morgen wordt weer zo'n drukke dag.
Ach ja, life sucksquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had maandag en dinsdag nog weekend, woensdag school, en vandaag en morgen weekend
Dan morgenavond werken, zaterdag werken en dan zondag weer weekend!
Student he
Hoi Ynskequote:
Ik hoop op hetzelfde moment te kunnen stoppenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, morgen moet ik ook nog gewoon werken. Om een uur of 12 morgen, dan is het pas weekend
.
Ik hoop zelfs nog een uurtje eerder klaar te zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hoop op hetzelfde moment te kunnen stoppen
Loopt je bedrijfje al een beetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef Ynske het volgende:
dat klinkt goed, lekker vroeg vrij zijn vrijdag
hier morgen weer verder met een meeling
n beetjequote:
Normale (oor)temperatuur van een volwassene is iig tussen 35,9 en 37,6.quote:
hmmm, hier is hij 38,2quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Normale (oor)temperatuur van een volwassene is iig tussen 35,9 en 37,6.
* es70 voelt...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[quote]Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier niet, net zo'n makkie als vandaag.
[..]
Argh gelukzak.
fles had je in t vorige topic nog gelezen over die aanrijding in België?quote:
Aanrijding? Was er iets bijzonders mee dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
fles had je in t vorige topic nog gelezen over die aanrijding in België?
oude man rijd auto aan die op voorrangsweg rijd, kinderen in de auto dood, man dagvaardigd ouders als zijnde schuldig aan de dood van hun kinderenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanrijding? Was er iets bijzonders mee dan?
Jezus wat een mongoolquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:51 schreef Ynske het volgende:
oude man rijd auto aan die op voorrangsweg rijd, kinderen in de auto dood, man dagvaardigd ouders als zijnde schuldig aan de dood van hun kinderen
ik vind t nogal opmerkelijk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus wat een mongoolDrionpilletje, weg ermee
'Wij' hebben het eerder over geluksvogel of desnoods mazzelpik, maar gelukszak...quote:
Als Belg moet ik dit foutje natuurlijk wel even verbeterenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
'Wij' hebben het eerder over geluksvogel of desnoods mazzelpik, maar gelukszak...
Belgisch is niet mijn moedertaal hčquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als Belg moet ik dit foutje natuurlijk wel even verbeteren![]()
Geluksvogel zou ook nog kunnen, maar dan moeten we er echt wel op letten
Beterschap!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Ynske het volgende:
k ga mn bed maar weer opzoeken, hopen dat t morgen beter voelt
fijne avond allen
Dat is toch gewoon een snoepzakquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Een gelukszak kan ook hoor![]()
Dat is een soort plastic zak met allemaal snoepgoed en wat kleine speelgoedjes erin
NEIN!!!!11!!1!1!!!!!!eins!!einsquote:
Daar kun je bij een vergissing aardig je kiezen op breken iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEIN!!!!11!!1!1!!!!!!eins!!eins
zitten ook speelgoedjes in zeg ik toch![]()
VET slecht voor je tanden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |