Geen Belg of Eurosport die het uitzend?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, ik moet het ook zien te stellen met het mongolenjosticommentaar van RTL 7 hoor
ja Ketnet. Misschien heb ik in de rust van de Finale uitgezocht waar dat zit op mijn TV.quote:
Daar wordt voetbah toch niet leuker vanquote:
\quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar wordt voetbah toch niet leuker van.
Nog zoiets raars... Waarom heb je commentaar nodig als je kunt zien waar die bal roltquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
\
awel madammeke ge moet ereis da kommentaar beleven ze
Zinnige toelichting en achtergrondinformatiequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog zoiets raars... Waarom heb je commentaar nodig als je kunt zien waar die bal rolt.
Oh jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zinnige toelichting en achtergrondinformatie
Ik zit ff een youtube filmpje te zoeken maar ik kan m niet meer vindenquote:
hahahaquote:
Ik ben dan weer lekker op café geweestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gekeken gisteravond. Feestje bij mijn mams, die werd 53 gisteren
ik zwaai gewoon even hier naar jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben dan weer lekker op café geweest.
Zwaait weerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zwaai gewoon even hier naar je
thee mag vast ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zwaait weer![]()
En nu tijd voor een koffie
Thee is niet sterk genoeg voor mequote:
mee neem koffie dus!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Deal!
Maar ik ben er eens mee weg, Laterzzzz.
warrumquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moggeh Ynske![]()
![]()
Hoe gaat het vandaag?
eerst maar even goed wakker worden dan!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
warrum
verder gaat t wel geloof ik, maar ben dan ook nog niet echt wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |