quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden.Die hebben onze moeders al jah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
ach gussiequote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden.Nee, die hebben onze moeders alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
M'n aarsje.... wat doe je Crazy, GA DOOR GA DOOR?
Pak me en lik me... spuit me onder!
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
ja dat weet ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Droxz.nl het volgende:
#872 EINZZZZ!
[..]
Nee, die hebben onze moeders al![]()
[..]
je wordt al een beetje vergeetachtigquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Droxz.nl het volgende:
#872 EINZZZZ!
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:22 schreef Droxz.nl het volgende:
#872 EINZZZZ!
[..]
[..]
Verkeerde zitten copy pasten, ken beuren tochquote:
paf turkquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Verkeerde zitten copy pasten, ken beuren toch
Nou ga ik roken, ben het zat!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Verkeerde zitten copy pasten, ken beuren toch
Nou ga ik roken, ben het zat!
bijnaquote:
Ik rook niet eens veel vandaag, vreet me al de hele dag lens aan de kauwgum manquote:
Voor jou welquote:
ambtenaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef DeToXiC het volgende:
nog een half uur en dan ben ik klaar Whooo!!!.
lol, wat een vraag toch weerquote:
geen ambtenaar... ik begin altijd om 07.30!quote:
hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
geen ambtenaar... ik begin altijd om 07.30!
Waarom? geen idee... maar dan kan ik wel om 16.00 naar huis!!!
Zo vroeg, ik ga zo vroeg echt mijn nest nog niet uit!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
geen ambtenaar... ik begin altijd om 07.30!
Waarom? geen idee... maar dan kan ik wel om 16.00 naar huis!!!
quote:
je kan nog altijd reklame gaan kijken hehquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef Friday12 het volgende:
zo ik heb geen zin meer in school werk ik ga even een instruction guide schrijven
iST DRUK?quote:
nog even hehquote:
Nee hoor...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog even heh
is iedereen ineens aan het werk ofzo ?
plompzak instruction guidequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef Friday12 het volgende:
zo ik heb geen zin meer in swaffelen ik ga even een plompzak instruction guide schrijven
ga je mond spoelen man !!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog even heh
is iedereen ineens aan het werk ofzo ?
quote:
Jezus hè...dat woord had ik al een tijdje niet meer gehoord!quote:
niet echtquote:
We zijn goed bezig vandaag!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Jezus hè...dat woord had ik al een tijdje niet meer gehoord!
Dat klinkt wel erg lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
hahahaha, die is echt cool!quote:
i rather kill myselfquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan nog altijd reklame gaan kijken heh
Dat is zonde jah, ik moet mijn agressie ergens op kwijt jah!quote:
quote:
quote:
hoii! welkom , leuk dat je je 1e post in grtdopjw doetquote:
waarschijnlijk niet neequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is zonde jah, ik moet mijn agressie ergens op kwijt jah!![]()
GVD, zaterdag ben je er zkr ook nie?
Crazy komt zaterdag langs.
net zoals van ja ik bel even maar eigenlijk moet ik wegquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
pfft, sommige mensen ....
Klant: jah het kan niet wachten tot morgen !!!!
Ik: Ok, hoe lang werkt het niet meer?
Klant: jah al een aantal dagen maar het heeft geen haast .....
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
Thanxquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoii! welkom , leuk dat je je 1e post in grtdopjw doet
echt zo vanquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
wat gebruikers hier ook doen:quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
net zoals van ja ik bel even maar eigenlijk moet ik weg!
klopt jahquote:
joh , bij jou werkt het net andersom als bij ons hier. als we problemen melden, wordt er nooit dezelfde dag gereageertquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat gebruikers hier ook doen:
mail sturen met dat het dringend is en dan moet je de pc overnemen, zijn ze al weg.
bel je ze dag later zeggen ze:
jah ik mailde het en moest ook gelijk weg, maar zat geen haast achter
hier altijd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh , bij jou werkt het net andersom als bij ons hier. als we problemen melden, wordt er nooit dezelfde dag gereageert
wiens kloon ben je?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Fokker4life het volgende:
Ik belde altijd met de IT-ers en die zeiden dan wat ik moest doen om het te fixen
waren ook altijd blij als ik belde en niet een van mijn collega´s want bij mij hoefden ze zelden zelf iets te doen
call was binnen 1 minuut aangemaakt EN opgelost
niet mijn kloonquote:
ook niet die van mij, dat je het maar weetquote:
vast jehovasquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
1 of andere klapjosti zit folders onder de ruitenwisser te doen hier !!!
kweenie, dadelijk maar doodslaan ofzoquote:
mijne heet crazywl geloof ik haha, heb er ooit een aangemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef Friday12 het volgende:
ik meld niet![]()
mijn kloon heet iets van kloontje ofzo
Moeten ze bij mijn auto niet doen, dan breken de ruitenwissers afquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
1 of andere klapjosti zit folders onder de ruitenwisser te doen hier !!!
Hoe durft iequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
hij komt aan mijn auto !!!!
Dude!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
Klant: jah ik kan niet wachten tot morgen, ik moet mijn zaad in je kwijt Crazy !!!!
Ik: Ok, hoe lang ben je je zaad voor mij al aan het sparen dan?
Klant: jah al een aantal dagen maar het heeft haast!!!
ik ook gebruik het nooit ik bagger hier wel meequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijne heet crazywl geloof ik haha, heb er ooit een aangemaakt
ja zoiets heb ik dus ook, maakt geen reet uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook gebruik het nooit ik bagger hier wel mee
geeft niets hoor , als jij je er beter door voeltquote:
Ik heb maar 5 accountsquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zoiets heb ik dus ook, maakt geen reet uit
hahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 accounts
Waarvan er 3 niet meer werken, droxz, dr.droxz en vlindermes werken niet meer hahahaha
Thanxquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niets hoor , als jij je er beter door voelt
whehe hij is goed,quote:
tjahquote:
Dit account werkt nog, en die andere kennen jullie ook wel hoorquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe hij is goed,
Ik ben vanavond zo ontiegelijk geil, net mijn toetsenbord zitten swaffelen... en ik blijf maar aan Sgele denken!![]()
maja we zijn hier nogal nieuwsgierig ingesteldquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:19 schreef Fokker4life het volgende:
soms wil je even lekker anoniem zijn
zonder meteen te baggeren
ja dat krijg je met al die klote passwords, je moet ze ook onthouden hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit account werkt nog, en die andere kennen jullie ook wel hoor
Nee, daarmee post ik niet in GRTDOJW.
Ik zit net te denken... zou het wachtwoord van dat account echt moeten gaan raden hahaha
gastquote:
Ik niet, al die kut kloons hier ook altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
maja we zijn hier nogal nieuwsgierig ingesteld
Ik blijf aan de gang zo!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat krijg je met al die klote passwords, je moet ze ook onthouden hahaha![]()
maja zoals je weet, maak je zo weer een nieuwe aan
ik ook trouwens, leuk als je die inlog tijd gewoon ziet enzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik niet, al die kut kloons hier ook altijd![]()
Heb wel een vermoede wie dit is trouwens hahahaha
je kan altijd nog kommas en punten gebruken erna hahahhaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik blijf aan de gang zo!
Vind het kut dat "droxz" en "Dr.Droxz" niet meer werken
Kappuh nou!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gast
vanavond zie ik sgele weer, even kijken of hij nog korsten op zijn uitgerekte aarsje heeft van de vorige keer![]()
Hele avond in bed?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe hij is goed,
Ik ben vanaond ziek
jahquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik niet, al die kut kloons hier ook altijd![]()
Heb wel een vermoede wie dit is trouwens hahahaha
sssssssssstquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook trouwens, leuk als je die inlog tijd gewoon ziet enzo
Alleen voor mijn werk ed. heb ik het zo staan dat ze niet kunnen zien hoe laat ed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook trouwens, leuk als je die inlog tijd gewoon ziet enzo
lekker uitziekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef Fokker4life het volgende:
[..]
Thee mee naar bed, laptop erbij...
nee precies , houden zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen voor mijn werk ed. heb ik het zo staan dat ze niet kunnen zien hoe laat ed.![]()
Ze weten dat ik hier veel kom, maar hoeveel.... geen goed plan
En dan ga jij er zkr met lyn vandoor... dacht het nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, kun jij dan vanavond voor mij gaan ?
nee, ik ga ziek op bed liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En dan ga jij er zkr met lyn vandoor... dacht het niet
Je bent niet ziek slet, je moet naar dat meissie toe...quote:
waar vind ik dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen voor mijn werk ed. heb ik het zo staan dat ze niet kunnen zien hoe laat ed.![]()
Ze weten dat ik hier veel kom, maar hoeveel.... geen goed plan
jah maar .....quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je bent niet ziek slet, je moet naar dat meissie toe...
laatste bezoek: Verborgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef Fokker4life het volgende:
[..]
waar vind ik dat?
geen idee of ik dat bij mn originele account heb uitgeschakeld
vertel? pic's?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo... ik weet ook wie het is... was niet zo moeilijk trouwens
Hoezo ben je nou weer spontaan ziek? Je bent toch geen mietje.... ?!quote:
zat te wachten tot jij zou gaa nflippen maar bleef uit :pquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo ben je nou weer spontaan ziek? Je bent toch geen mietje.... ?!
Vorige week nog gedronken, maar dan uit zo'n grote flesquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zo thuis eerst een duveltje open trekken
[ afbeelding ]
Ik ken je langer als vandaag he hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zat te wachten tot jij zou gaa nflippen maar bleef uit :p
nee, ben nog steeds hyper
ja idd, ik kan er echt van genieten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vorige week nog gedronken, maar dan uit zo'n grote fles![]()
Blijf echt een heerlijk biertje!
Dacht ik al te zien jahquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ken je langer als vandaag he hahaha
ik en geil, anders nog niets van gemerkt vandaag
0.75 dacht ik, gaan precies 2 grote bierglazen uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, ik kan er echt van genieten.
zon grote fles, hoeveel zit daain dan ? ik vind die kleine flesjes wel erg klein
maar lekkerquote:
ik nietquote:
LOLquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef lynda het volgende:
Alcos hier!
Die foto op mijn site speciaal voor jou gemaakt he... met die juup in mijn (net geopereerde) poot hahahaquote:
hij durft niet meerquote:
ah das wel werelds ja, hmm toch maar eens halen dan. heb ik gelijk genoeg voor de hele avondquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
0.75 dacht ik, gaan precies 2 grote bierglazen uit.
*van die .... "kanon glazen" zeg maar*
Wij hebben thuis voor elk biertje wel een glas
dat wel ja, maar soms wil ik een sterker biertje, kan je echt van genieten zeg maarquote:
jajaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die foto op mijn site speciaal voor jou gemaakt he... met die juup in mijn (net geopereerde) poot hahaha
maar dat maakt juup zo lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wel ja, maar soms wil ik een sterker biertje, kan je echt van genieten zeg maar![]()
jupiler gooi je zo achterover
Zonde, bij een speciaal biertje moet ook een goed glas hequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das wel werelds ja, hmm toch maar eens halen dan. heb ik gelijk genoeg voor de hele avond
en ja die glazen moet ik nog halen![]()
maar dan geniet je er niet vanquote:
ja daar heb je wel gelijk in , waar kan ik die glazen kopen ? bij de gall&gall ofzo ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zonde, bij een speciaal biertje moet ook een goed glas he
Dan komt de smaak en geur gewoon stukken beter uit.
Gisteren ook 1 speciaal biertje op, 1 glas... wel 1 uur over gedaan hahaha
idd, juup enzo is goed voor de dorst en voor de kroeg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar dan geniet je er niet van
ja op advies van sm0kez.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
idd, juup enzo is goed voor de dorst en voor de kroeg.
Maar idd WL, niet om lekker van te genieten
Ik had van de week Hertog Jan Grand Prestige, die wel eens gedronken?
G&G heeft volgens mij geen glazen?...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar heb je wel gelijk in , waar kan ik die glazen kopen ? bij de gall&gall ofzo ?
haha okquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar dan geniet je er niet van
mja, ik moet even goed zoeken jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
G&G heeft volgens mij geen glazen?...
Hebben jullie niet 1 of andere locale dranken tent, juist die zaakjes hebben wel eens mooie glazen staan
latexschoenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten! tot morgen
ik GA naar huisquote:
nee hoor is 5.2quote:
dat kloptquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wel ja, maar soms wil ik een sterker biertje, kan je echt van genieten zeg maar![]()
jupiler gooi je zo achterover
oeh lekkahquote:
daar doe ik niet aan zolang ik bij men kleren kan is alles goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:11 schreef Ladylike het volgende:
Pff moet nog mn slaapkamer opruimen... nja beter gezegd: mn klerenkast
te veel klerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:12 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb echt te veel
van een tweepersoons kast heb ik anderhalve en mn vent een halve
ja moet zo meteen ff deel overhuizen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Crazy-M![]()
zeg je gaat toch niet aan het werk toch ?![]()
hij is geeeeeeeeeaaaak!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPACK !!!!!!
HIJ IS VIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Morge LL
quote:
mogguhquote:
Gast, het is nog vroeg !!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:29 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben geeeeeeeeeiiiiiiiiil!!!
morguh crazy![]()
Neuke LL ?![]()
en vrijdagquote:
daar ben je lekker meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja moet zo meteen ff deel overhuizen.
6 werkplekken aansluiten
nu je zegt, ff boven pc weg jatten
Lang leve planning brandweer
Gaat dus niet door, voor niks zo vroeg haha
hij geeft me tenminste nog een cadeautjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |