nee precies , houden zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen voor mijn werk ed. heb ik het zo staan dat ze niet kunnen zien hoe laat ed.![]()
Ze weten dat ik hier veel kom, maar hoeveel.... geen goed plan
En dan ga jij er zkr met lyn vandoor... dacht het nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, kun jij dan vanavond voor mij gaan ?
nee, ik ga ziek op bed liggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En dan ga jij er zkr met lyn vandoor... dacht het niet
Je bent niet ziek slet, je moet naar dat meissie toe...quote:
waar vind ik dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alleen voor mijn werk ed. heb ik het zo staan dat ze niet kunnen zien hoe laat ed.![]()
Ze weten dat ik hier veel kom, maar hoeveel.... geen goed plan
jah maar .....quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je bent niet ziek slet, je moet naar dat meissie toe...
laatste bezoek: Verborgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef Fokker4life het volgende:
[..]
waar vind ik dat?
geen idee of ik dat bij mn originele account heb uitgeschakeld
vertel? pic's?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo... ik weet ook wie het is... was niet zo moeilijk trouwens
Hoezo ben je nou weer spontaan ziek? Je bent toch geen mietje.... ?!quote:
zat te wachten tot jij zou gaa nflippen maar bleef uit :pquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo ben je nou weer spontaan ziek? Je bent toch geen mietje.... ?!
Vorige week nog gedronken, maar dan uit zo'n grote flesquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zo thuis eerst een duveltje open trekken
[ afbeelding ]
Ik ken je langer als vandaag he hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zat te wachten tot jij zou gaa nflippen maar bleef uit :p
nee, ben nog steeds hyper
ja idd, ik kan er echt van genieten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vorige week nog gedronken, maar dan uit zo'n grote fles![]()
Blijf echt een heerlijk biertje!
Dacht ik al te zien jahquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ken je langer als vandaag he hahaha
ik en geil, anders nog niets van gemerkt vandaag
0.75 dacht ik, gaan precies 2 grote bierglazen uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, ik kan er echt van genieten.
zon grote fles, hoeveel zit daain dan ? ik vind die kleine flesjes wel erg klein
maar lekkerquote:
ik nietquote:
LOLquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef lynda het volgende:
Alcos hier!
Die foto op mijn site speciaal voor jou gemaakt he... met die juup in mijn (net geopereerde) poot hahahaquote:
hij durft niet meerquote:
ah das wel werelds ja, hmm toch maar eens halen dan. heb ik gelijk genoeg voor de hele avondquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
0.75 dacht ik, gaan precies 2 grote bierglazen uit.
*van die .... "kanon glazen" zeg maar*
Wij hebben thuis voor elk biertje wel een glas
dat wel ja, maar soms wil ik een sterker biertje, kan je echt van genieten zeg maarquote:
jajaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die foto op mijn site speciaal voor jou gemaakt he... met die juup in mijn (net geopereerde) poot hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |