maar dat maakt juup zo lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wel ja, maar soms wil ik een sterker biertje, kan je echt van genieten zeg maar![]()
jupiler gooi je zo achterover
Zonde, bij een speciaal biertje moet ook een goed glas hequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das wel werelds ja, hmm toch maar eens halen dan. heb ik gelijk genoeg voor de hele avond
en ja die glazen moet ik nog halen![]()
maar dan geniet je er niet vanquote:
ja daar heb je wel gelijk in , waar kan ik die glazen kopen ? bij de gall&gall ofzo ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zonde, bij een speciaal biertje moet ook een goed glas he
Dan komt de smaak en geur gewoon stukken beter uit.
Gisteren ook 1 speciaal biertje op, 1 glas... wel 1 uur over gedaan hahaha
idd, juup enzo is goed voor de dorst en voor de kroeg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar dan geniet je er niet van
ja op advies van sm0kez.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
idd, juup enzo is goed voor de dorst en voor de kroeg.
Maar idd WL, niet om lekker van te genieten
Ik had van de week Hertog Jan Grand Prestige, die wel eens gedronken?
G&G heeft volgens mij geen glazen?...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar heb je wel gelijk in , waar kan ik die glazen kopen ? bij de gall&gall ofzo ?
haha okquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar dan geniet je er niet van
mja, ik moet even goed zoeken jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
G&G heeft volgens mij geen glazen?...
Hebben jullie niet 1 of andere locale dranken tent, juist die zaakjes hebben wel eens mooie glazen staan
latexschoenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten! tot morgen
ik GA naar huisquote:
nee hoor is 5.2quote:
dat kloptquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wel ja, maar soms wil ik een sterker biertje, kan je echt van genieten zeg maar![]()
jupiler gooi je zo achterover
oeh lekkahquote:
daar doe ik niet aan zolang ik bij men kleren kan is alles goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:11 schreef Ladylike het volgende:
Pff moet nog mn slaapkamer opruimen... nja beter gezegd: mn klerenkast
te veel klerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:12 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb echt te veel
van een tweepersoons kast heb ik anderhalve en mn vent een halve
ja moet zo meteen ff deel overhuizen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Crazy-M![]()
zeg je gaat toch niet aan het werk toch ?![]()
hij is geeeeeeeeeaaaak!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPACK !!!!!!
HIJ IS VIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Morge LL
quote:
mogguhquote:
Gast, het is nog vroeg !!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:29 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben geeeeeeeeeiiiiiiiiil!!!
morguh crazy![]()
Neuke LL ?![]()
en vrijdagquote:
daar ben je lekker meequote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja moet zo meteen ff deel overhuizen.
6 werkplekken aansluiten
nu je zegt, ff boven pc weg jatten
Lang leve planning brandweer
Gaat dus niet door, voor niks zo vroeg haha
hij geeft me tenminste nog een cadeautjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |