Zo vroeg, ik ga zo vroeg echt mijn nest nog niet uit!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
geen ambtenaar... ik begin altijd om 07.30!
Waarom? geen idee... maar dan kan ik wel om 16.00 naar huis!!!
quote:
je kan nog altijd reklame gaan kijken hehquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef Friday12 het volgende:
zo ik heb geen zin meer in school werk ik ga even een instruction guide schrijven
iST DRUK?quote:
nog even hehquote:
Nee hoor...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog even heh
is iedereen ineens aan het werk ofzo ?
plompzak instruction guidequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef Friday12 het volgende:
zo ik heb geen zin meer in swaffelen ik ga even een plompzak instruction guide schrijven
ga je mond spoelen man !!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog even heh
is iedereen ineens aan het werk ofzo ?
quote:
Jezus hè...dat woord had ik al een tijdje niet meer gehoord!quote:
niet echtquote:
We zijn goed bezig vandaag!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Jezus hè...dat woord had ik al een tijdje niet meer gehoord!
Dat klinkt wel erg lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
hahahaha, die is echt cool!quote:
i rather kill myselfquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan nog altijd reklame gaan kijken heh
Dat is zonde jah, ik moet mijn agressie ergens op kwijt jah!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |