hier altijd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh , bij jou werkt het net andersom als bij ons hier. als we problemen melden, wordt er nooit dezelfde dag gereageert
wiens kloon ben je?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Fokker4life het volgende:
Ik belde altijd met de IT-ers en die zeiden dan wat ik moest doen om het te fixen
waren ook altijd blij als ik belde en niet een van mijn collega´s want bij mij hoefden ze zelden zelf iets te doen
call was binnen 1 minuut aangemaakt EN opgelost
niet mijn kloonquote:
ook niet die van mij, dat je het maar weetquote:
vast jehovasquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
1 of andere klapjosti zit folders onder de ruitenwisser te doen hier !!!
kweenie, dadelijk maar doodslaan ofzoquote:
mijne heet crazywl geloof ik haha, heb er ooit een aangemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef Friday12 het volgende:
ik meld niet![]()
mijn kloon heet iets van kloontje ofzo
Moeten ze bij mijn auto niet doen, dan breken de ruitenwissers afquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
1 of andere klapjosti zit folders onder de ruitenwisser te doen hier !!!
Hoe durft iequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
hij komt aan mijn auto !!!!
Dude!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
pfft, sommige mensen ....
Klant: jah ik kan niet wachten tot morgen, ik moet mijn zaad in je kwijt Crazy !!!!
Ik: Ok, hoe lang ben je je zaad voor mij al aan het sparen dan?
Klant: jah al een aantal dagen maar het heeft haast!!!
ik ook gebruik het nooit ik bagger hier wel meequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijne heet crazywl geloof ik haha, heb er ooit een aangemaakt
ja zoiets heb ik dus ook, maakt geen reet uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook gebruik het nooit ik bagger hier wel mee
geeft niets hoor , als jij je er beter door voeltquote:
Ik heb maar 5 accountsquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zoiets heb ik dus ook, maakt geen reet uit
hahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 accounts
Waarvan er 3 niet meer werken, droxz, dr.droxz en vlindermes werken niet meer hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |